- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fajn tak další zákaz, díky vám páni poslanci to bude zase dražší, miluji tuto vládu a při volbách jim to vyjádřím.
Při nedávné návštěvě Belgie jsem si všiml, že vozidla TAXI - bez ohledu na typ vozidla, jeho barvu nebo poskytovala služby - mají na registrační značce [RZ] vždy písmeno T, zpravidla jako první zleva. U skupiny registračních značek s uskupením znaků zleva "1-" bylo písmeno T hned za oddělovacím znakem, tedy 1 - T a pak další rozlišovací písmena a čísla ... Odlišnosti byly podle oblastí v nichž byla jednotlivá vozidla registrována, nicméně vždy bylo na jednom z prvních míst zleva písmeno T.
Čili, každé vozidlo používané v TAXIslužbě je v Belgii rozpoznatelné i "jen" podle registrační značky i v případě, kdy jsou "TAXI znaky" demontovány. Připustíme-li, že Belgie je zemí s vyspělou tržní ekonomikou a "svobodou podnikání", tak tam žádnému taxikáři nevadí, že v době, kdy používá vozidlo TAXI pro jiné účely, na něj RZ práskne, že se jedná o vozilo TAXI. Tak mne napadá, zda by nebylo od věci, označit vozidla TAXI speciálními RZ s nápisem TAXI ??? Když to lze v Belgii, není rozumný důvod, aby to nešlo v tuzemsku ... pokud neexistují "jiné" důvody ...
Fakt dementní nápad. Další překážky, další regulace. To vše jen proto, že sdílená ekonomika nezapadá do připravených kolonek a většina poslanců je líná myslet a vymyslet něco jinýho, než další zákaz. V tomhle všechna čest Markétě Adamový z Topky, že o tomhle vede diskuze a snaží se prosazovat obecně deregulaci taxislužby a odvětví jako celku, tj. integrovat Uber, AirBnb, atd a ne to všechno pořád zakazovat.
A pošleme na trať parní lokomotivy, místo počítačů vrátíme psací stroje a vůbec vrátíme se k povozům. Kazety a CD místo MP3 také zrušíme. Vy jste se snad zbláznili.
Je to pošahanost a úřednická zvůle. Místo toho aby zjednodušili práci taxikářům aby je přiblížili alternativám, tak raději zakážou alternativy.
Ano pane Soukupe. Taxikářská lobby je dozajista silnější než lobby společnosti Über, která je 7x větší než ČEZ, a má cenu 68 miliard dolarů. Je to tak čistá a férovà firma, že z dobrého srdce vozilo 300 jejích černých "taxíků" účastníky kongresu hnutí ANO z Top hotelu Praha. Navzdory tomu že řidiči neplatí pojištění, nevlastní živnostenský list,ani zkoušky na taxi, a o daních nemluvě. Tito lidé navíc nejsou ani zaměstnanci Überu. Vysvětlete mi prosím jakým pravém provozují tito lidé výdělečnou činnost?
Na Vašem místě bych si o této problematice obstaral nějaké relevantní informace, než že sebe udělám hlupáka. I když chápu, že 100 korun ušetřených když jedu odněkud z pařby je pádný argument.
Jak víte, že si řidiči neplatí pojištění ? Co není zakázáno , je povoleno, to je to právo. Tedy teď už to zakázáno bude. Samozřejmě UBER zatím asi neví jak to v ČR chodí a komu musí cálovat. To taxikáři dobře vědí už 30 let a podle toho taky taxislužba vypadá. Má ve světě opravdu skvělou pověst, píše se o nich ve všech průvodcích v superlativech.
T-Mobile má smůlu. Poslanci schválili přísnější postihy za nelegální telegrafii (SMS).
Psal se rok 1995 a tak se datové přenosy nikdy moc nerozšířily. To víte, každý telegrafista musí mít řádné zkoušky telegrafisty a ne aby si každý jen tak posílal telegramy.
co Vas vede ktomu ze se CZ taxikari neumi prispusobit?
Mneli aplikace v CZ uz v 2011 kdyz uber jenom oddelaval taxi z jejich ubertaxi.com kuli, div se svete, "zalobe"na nich.
u Uber se vam to stane taky.. napriklad zacne platit surcharge no a ten ale bude platit mimo zonu kterou dete a ste v domeni ze neplati...
http://www.dailymail.co.uk/news/article-4660184/Couple-charged-898-Uber-ride-Milwaukee.html
nebo zaplatite vice nez nekdo jiny jenom proto ze muzete platit vice.. vid pripad a zaloba z NY kde ale ridici vic nedostali.
Braňte se pokroku dál, jednou Vás to koryta stát bude.
Nic noveho, takhle to probiha vzdy, myslite, ze jim jde o dobro veci ? Ne! Jde jim jen o koryta.