Diskuze

Odbory i zaměstnavatelé odmítli rozšíření mýta i na silnice první třídy

Případné rozšíření mýta i na silnice první třídy by museli dopravci promítnout do svých cen a v konečném důsledku by se tak zdražilo zboží i přeprava osob. S takovou kritikou vystoupili na jednání s vládou zástupci zaměstnavatelů a proti rozšíření mýta na silnicích se vymezily i odbory.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už toho Slávka Sobotku a socany vykopejte. :-/

0 0
možnosti

J44i45ř25í 24P10r22ů75š94a

17. 7. 2017 14:49

a nemalé poplatky za použití železnice nevadí? I to jeden z důvodů její horší konkurenceschopnosti, kamion zaplatí drobné a jen někde za vlak se platí hezky za kilometr a tunu.

1 0
možnosti

no bohužel silniční lobby je velmi silná. Ale nechtějí slyšet o narovnání podmínek k podnikání

0 0
možnosti

V98í33t 71H37o23l12l62e37r

17. 7. 2017 13:57

když se v roce 1995 poprvé začalo platit za dálnice tak se věřilo že také budou brzy opravené a nové .

Je jasné že pokud se budou platit i jiné silnice musí se to promítnout do cen všeho co se přepravuje po silnici.Od rohlíků,mléka,elektroniky ..........

4 0
možnosti

nejlepsi je, jak si stat mrouska, ze vybral 77 miliard za 10 let provozu ... spis melo byt naposano .. koncovi zakaznici zaplatitli v cenach o 77 miliard vice ...

2 1
možnosti

na dálnici má být mýto nižší, než na první třídě, aby byli řidiči kamionů motivováni jet tam, kde nebrzdí dopravu

4 1
možnosti

Co se do toho montují odboráři? Ať se zabývají věcmi, které jim přísluší (např. vyjednáváním se zaměstnavateli ohledně dodržování zákoníku práce) a pouze pro své členy.

4 3
možnosti

A proč by nemohli.

2 1
možnosti

Že by to vedlo ke zdražení? No to je možné. Ovšem kdyby nám zaměstnavatelé vypláceli stejné mzdy jako na západ od nás, mohlo by to být vetšině lidí úplně jedno.

Ceny západní, platy východní. Hodně východní.

4 1
možnosti

"Hodně východní." 8-o8-o

Byls někdy na Ukrajině, v Rusku? Jaké tam mají platy (častěji spíš mzdy)?

2 2
možnosti

V Česku by mýto nemělo být vybíráno vůbec. Ty rozbité silnice a dálnice jsou v tak žalostném stavu, že vybírat mýto je lumpárna.

2 0
možnosti

Ne, že bych byl fanda do mýtného, ale co je sakra odborům do toho?

9 3
možnosti

Pan Stredula rozumi proste vsemu. Celozivotni netahlo co z na praci jen z vypraveni.

19 3
možnosti
Foto

Klidně ať ho zavedou, ale také ať smysluplně začnou budouvat na hranicích nějaká překladiště na vlaky (resp. kudy kamiony mohou vjet na vlaky), aby se z vlaku stala konečně rozumná alternativa pro tranzitní dopravu.

7 0
možnosti

Trate jsou pretizene, dalnice nedostatecne. Pri rychlosti vystavny u nas se neni cemu divit, ze je to vsechno jedno velke parkoviste.

0 0
možnosti