- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Spíše obrázek toho, že v Británii neexistuje něco, co by se dalo nazvat dlouhodobé plánování v podobě "stavební uzávěry".
Ta VRT bude mít pravděpodobně smysl v tom, že nahradí leteckou dopravu, podobně jako první trať TGV ve Francii z 80. let minulého století mezi Paříží a Lyonem zcela vymazala letecké spojení mezi těmito městy. A uvolněné "nebe", přesněji řečeno sloty na letištích se využijí pro jiná spojení. Totéž platí o spojení Berlín - Hamburg. Z centra do centra trvá vlakem cesta 1,42 hodiny (nejrychlejší spojení), vlaky tam jezdí minimálně co hodinu - 26 spojů za 24 hodiny (bez nočního EN), což letecky, včetně cesty z/na letiště nelze stíhat ... Přibližuje se tomu i spojení FFM - Hamburg. Cesta z centra na letiště, nutný předletový pobyt na letišti, bezpečností kontroly a cesta z letiště do centra je celkově stejná jako jet ve vlaku cca 4 hodiny se vším servisem, včetně možnosti práce na NBK, bez toho, že by člověk musel procházet nějakou bezpečnostní kontrolou a na nádraží může přijít 5 minut před odjezdem ...
Nesmysl je, že lidé denně dojíždějí stále z větší dálky do hlavních měst, když přitom většina díky technice může pracovat kdekoliv. Až s brexitem odejde mnoho firem z Londýna, budou asi dojíždět až na kontinent.
No vida, že to jde.
U nás každá spekulant ekoterorista ti sdružení milovníků brouka hovnivála je schopnou jakoukoliv stavbu v podstatě neomezenou dobu blokovat
S paní Farmářkou se stát nebyl schopný dohodnou 20 let. S "korektní výraz" na obchvatu Prahy nezmůže nikdo nic...
.
Situaci kdy pár jedinců může znepříjemňovat stovkám tisíc lidí život protože prostě chtějí je fakt na hlavu postavené...
Nezapomněli na firmu Eurovia?
Specialista například na mosty
:-))
Myslím, že nějaké zakázky získá. Přece jen se jedná o největší firmu zabývající se dopravními stavbami na světě.
PS: Ty mosty stavělo ODS-DSO z velké části ještě před tím, než je Eurovia koupila.
U nas? Nemyslitelne. To mate zabicku tady, broucka tamhle a kdyby se to nahodou povedlo vyresit, tak se k tomu musi vyjadrit kazdej jouda z okruhu 500km od planovane trasy...
Toto ještě příjde. Klidně bych se vsadil, že rok 2033 nesplní.
Takové gigantické státní projekty se vždy:
- prodraží proti plánu
- zpozdí proti plánu
- nevyhnou změnám těsně před i v průběhu stavby