Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R33a33d46k48o 58K72ř55i23v37á92n19e86k 7450433375110

Velmi zajímavý rozhovor.

Před lety mne překvapila informace, že místo, které je na světě nejvíce vzdáleno od všech moří, leží v Číně. Přibližně v oblasti v článku zmíněné trati do Kazachstánu. V Čechách vnímáme Čínu jako přímořský stát, což je sice pravda, ale z rozvíjejících se vnitrozemských průmyslových oblastí může zboží přejet vlakem půl Ruska za stejnou dobu, za jakou by dorazilo do čínského přístavu.

+6/0
doporučit
19.7.2017 18:07

J26i47ř36í 35K82o69c55u16r50e37k 6815554675828

Pokud by Kazaschtán, Rusko, Ukrajina, Bělorusko, upravili tratě, aby se daly ložit dva kontejnery na sebe, jak je tomu v "železničně zaostalých" USA... A kdyby nedejbože vybudovali splítku na normální rozchod, jak je tomu v železničně rozvinutém Švýcarsku a nakonec i v České republice...

No nic, to necháme až po komerčním nasazení termojaderných elektráren.

+2/−2
doporučit
19.7.2017 18:07

P54e18t48r 79N75o52v56o80t81n64y 1941330971

"i když operátoři uvádějí, že v Rusku někdy chybí peníze i na potřebnou údržbu" To je jako u nás, rojí se "Z" jako houby po dešti.

+1/0
doporučit
20.7.2017 4:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.