- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A kdo zajistí kvalitu těchto staveb. Vždyť jakýkoliv státní úřad dělá jen chybu na chybě. Komu bude SŽDC odpovědná za výledky těchto staveb. Odpovím si sám:
NIKOMU. A docela se děsím, co kde a jak bude provedeno.
Plany vypadaji dobre a rozumne, tak uvidime, jaka bude realizace.
Hmm, pak přijede jeden vlak s výbušninou a bude po problému s propouštěním nadbytečných úředníků. Úřady nemají sídlit v centru Prahyy ale mají být dostupné na okraji.
Dostupné jako že každý tam pojede hodinu z centra tramvají?
nj, je smutné, kam až to ČD dotáhly...
Snad tu nastávají nádražím lepší časy a nový rozkvět... Jen by ještě měli vymyslet, jak oživit a zrenovovat nejrůznější maloměstská a vesnická nádraží, která patří do naší kulturní krajiny podobně jako kostely, kapličky či boží muka a kříže u silnic a cest...
Pro někoho zdarma pro podnájemníky v bytech kde se v každé místnosti musí topit uhlím a koupelna je v rozpadlém nàdraží o patro níže v jiném bytě chtějí sždc 7000 měsíčně za 2+1 60 m2 na vesnici . proto na nádražích skoro nikdo nebydlí a proto jsou to rujiny na zbourání.
S umístěním policejních služeben souhlasím, ty bych umístil také u stanic pražského metra a na místech se zvýšenou koncentrací lidí. Místo směn 12 hodin nebo 24 hodin jsem pro směny 8 hodin 6 - 14, 14 - 22, 22 - 6 to budou policisté více v pohotovosti. Takto by to mělo fungovat u všech složek IZS. Na vybraných místech by měla být umístěna také záchranná služba.