- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dve veci věci mi nejsou jasné.
Jak vypocitavaji okamžitou rychlost?
A proč do toho vlastně chtějí dát přes 20mio když jim to stejně nijak nepomůže. Je to takové orientační měření za 20 melounů
A když tam dáme limit 5 k/h, tak se nám ta oprava zaplatí z pokut.
Kdo psal ten článek? Čech to zjevně nebyl.
>> I nadále ŘSD poptává celkem pět sad pěti sad pro měření úsekové rychlosti v úsecích, kde probíhají dálniční rekonstrukce. Systém má automaticky zaznamenávat projíždějící vozidla na dvou místa a vypočítat jejich okamžitou a úsekovou rychlost.<<
Redaktůrek je placen za to, aby článek napsal. Nikoli, aby ho četl. Sorry jako.
Mno, pokud teprve najíždíte z připojováku, tak má přednost, že... Pokud už jste v pravém, tak musí dát přednost on. Bez kamery se bude blbě prokazovat, v které fázi došlo ke střetu.
Jisté je, že přes kamion na sebe nevidíte.
Sakra zas... to je odpověď panu Cahovi.
nehody se v tech usecich urcite nestavaji kvuli lidem, co jedou rychleji, ale kvuli vlastnikum ridicskeho opravneni, co se v zuzeni boji cokoliv udelat a zmatkuji
Řekl bych, že ten, kdo se bojí, v zúžených pruzích nepředjíždí a maximálně zpomalí, pokud dojede vozidlo jedoucí nižší rychlostí. A tak slepý, aby naboural do auta před ním, myslím také není.
Tahle teze proto, myslím si, neplatí.
"I nadále ŘSD poptává celkem pět sad pěti sad pro měření úsekové rychlosti v úsecích, kde probíhají dálniční rekonstrukce. Systém má automaticky zaznamenávat projíždějící vozidla na dvou místa a vypočítat jejich okamžitou a úsekovou rychlost."
Korektor je nonstop na dovolené a pro redaktora je moc práce si to po sobě přečíst...
Dobře nám tak. Kdybychom se uměli chovat, tolerovala by se i stovka, jako tomu je i v Německu na osmdesátce. Jenže my se v plné rychlosti vřítíme do opravovaného úseku, dodávky a SUV se cpou do zúženého levého, lepíme se na zadek a už vůbec nás nezajímají nějací stavbaři, kterým klidně profrčíme za zadkem.
No nic proti dodrzovani rychlosti, ale dojde spolecne s timhle i k prehodnoceni, jestli je vsude opravdu potreba 80/60? Na spouste useku, kde se aktualne nepracuje tuhle znacku neodstrani a ridici tam bezne jezdi 100 a i tak se pred nimi tvori kolony a moc nehod tam k videni neni. Pokud vsichni zacnou dodrzovat, tak se ty kolony jeste o dost protahnou... Nebo ma ministerstvo nejakou realnou statistiku, ze je to jinak a tech 80 je vsude opravdu potreba?
Kdyby všichni jeli 80 tak by ona kolona byla kratší. Největší propustnost je při rychlosti cca 70 km/hod, při vyšší rychlosti potřebujete větší rozestup mezi vozidly a i přes to že úsek projedou rychleji tak jich za hodinu projde méně.
Zkusenost z mereneho useku - propustnost mensi, neb skoro vsichni jedou v pravem pruhu rychlosti kamionu, takze tak 65-70 po rovine a do kopce, 80 z kopce. V levem nejede skoro nikdo, protoze na predjeti potrebujete nejakou rychlost a pak se nemate stejne kam zaradit, takze porad predjizdite a ve finale nedokazete odhadnout zda jste v limitu.
Kdy policie bude postihovat ty, co jedou cely usek umyslne uprostred a nenechaji nikoho predjet?
No to je ovšem strašný, když na 10km ztratil drahocene 2minuty
Pouze router Cisco? To si delaj prdel? Priste bude podminka, ze vratny musi nosit plnovous a emaily musi posilat z Outlooku? Ne, ze by Cisco melo spatne vyrobky, ale je spousta jinych firem a pochybuju, ze by to melo vliv na vyber pokut a mereni rychlosti.
zakazka predem vybranemu zajemci.....