- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnešní auta jsou spotřební materiál. Když auto, tak do roku 2006. S některými auty se dalo najezdit 1 000 000 km při výměně základních spotřebních komponentů. Dnes je spotřební celé auto a cena takových kousků při srovnání kvality a ujetých km, je do 150 000,-Kč i se ziskem pro výrobce a dealera.
Tomu rikam optimalizace ucetnictvi
Zisk jde dolů, proto se Vošický soudí s bývalými dealery, asi potřebuje každou korunu.
Nevíte někdo podle čeho je ta Hnůjdej i30 nejlepší kombík? V té reklamě je u toho hvězdička a po té 0,5 sekundy nějaký nečitelný text...
Sběr dat probíhal formou online dotazování za pomoci respondenty samostatně vyplněného online dotazníku (metoda CAWI – Computer Assisted Web Interviewing). Dotazování bylo provedeno prostřednictvím online panelu respondentů společnosti MÉDEA RESEARCH.Cílová skupina:Reprezentativní online populace ČR 18+ Vzorek respondentů:N=500.
myslím, že komentář není třeba:)
Hyundai má 88 zaměstnanců? To všechno ostatní v Nošovicích jsou agenturní zaměstnanci? Buď se někdo seknul v řádech, nebo musí mít na agenturu i managery.
Zřejmě tam bude složitější struktura.
Nějaká společnost bude vlastnit výrobu, nějaká bude řešit prodej ČR, nějaká svět, nějaká bude tu výrobu provozovat a podobně...
To jako vydělají 585kč na jednom autě?
od zisku se zamořejmě odečtou náklady na vývoj, další jednorázové investice, odpis minulých ztrát a nákladů atd.... marže na autě je samozřejmě jiná...
Já tomu článku nerozumím... 88 zaměstnanců, mzdy celkem 105 milionů? Nechápu
co je na tom k nepochopení? zjevně nemáte představu o reálné ceně práce v ČR....
Dokud distributora Huyndai Motor bude:
1. řídit ma.or Vošický
2. nadále mít přehnaně agresivní reklamu vůči Škodovce
3. bojovat se svým vlastnímy ex-dealery
...bude obrovským úspěchem, když se na 3.místě vůbec udrží...
(ač u aut Hyundai kombinace cena vs. užitek+účelnost+vzhled nevychází dle mne špatně)