Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M86a27r39t79i42n 67K23o37u24š86a 6335194364

Moc nerozumím motivaci negativních příspěvků.

Normální člověk je snad rád, že český dopravce nakupuje u českého výrobce, navíc lokomotivy na skvělé úrovni.

Negativní snad může být jen hlupák, nebo nábožný obdivovatel Siemensu.

+2/0
doporučit
27.7.2017 15:12

B21e63d46ř81i81c39h 49K13u60d31r35n64a 1128268682770

Tak to bude asi ta slibovaná modernizace souprav pro trať Kladno-Praha.

http://www.vlaky.net/upload/galeria/002853/051055.jpg

+1/0
doporučit
24.7.2017 9:56

T16o74m14á11š 66N88o22v93o37t61n38ý 4320178168277

Na co výběrová řízení, přece nejsme kdejaký ubohý soukromníček, abychom museli šetřit. Máme na to každoročně 13 miliard dotací od daňových poplatníků které se někde rozfofrovat musí.

+1/−17
doporučit
24.7.2017 11:47

J79i73ř88í 60K87o43c32u28r58e67k 6895154875898

60 km/hod. a s výkonem spalovacího motoru CAT C13 328 kW.

---

Pane Sůro, to chce přepsat. Tečku pryč a nestrkat výkon motoru za jeho typ. 13 328 kW vypadá neuvěřitelně.

0/−1
doporučit
24.7.2017 20:10

M76a80r45t87i72n 22J69e63d41l30i45č58k44a 7259912267

Jedna lokomotiva vychází na 20 milionů, tož aspoň budou mít ČD další argument pro prosincové zdražování. Rv;-(

0/−19
doporučit
24.7.2017 10:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.