- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moc nerozumím motivaci negativních příspěvků.
Normální člověk je snad rád, že český dopravce nakupuje u českého výrobce, navíc lokomotivy na skvělé úrovni.
Negativní snad může být jen hlupák, nebo nábožný obdivovatel Siemensu.
60 km/hod. a s výkonem spalovacího motoru CAT C13 328 kW.
---
Pane Sůro, to chce přepsat. Tečku pryč a nestrkat výkon motoru za jeho typ. 13 328 kW vypadá neuvěřitelně.
Necelých 20 milionů je směšná cena ...
Rozhodně nejde o náhradu 714, ale na ty jejich výkony to asi stačí.
Mají-li nahradit řadu 714, je ta náhrada poněku diskutabilní. Tahle posunovačka je výkonově zhruba poloviční. Řada 714 je stále používána i lehkou traťovou službu vč. osobních i spěšných vlaků. Posunovačka má max, 60km/h.
Spěšný vlak složený z lokomotivy a z přípojáků řady 010. Tohle svět neviděl (tak 30 let)! Chcete rychlost a pohodlí zalevno? Kupte si skůtr.
To je dobře. Tyhle mašinky moc žíznivé nejsou a odvedou stejnou práci, jako velké stroje.
Stejně nejlepší mašinky pro posun na "ranžírech " byly " čmeláci a karkulky "
Nejlepší byla dálkově ovládáná žehlička na seřaďovacím. Tam byl vidět ještě nějaký pokus o modernizaci.
Na co výběrová řízení, přece nejsme kdejaký ubohý soukromníček, abychom museli šetřit. Máme na to každoročně 13 miliard dotací od daňových poplatníků které se někde rozfofrovat musí.
Podle nich bylo CZ Loko jediným soutěžícím, nikdo jiný se nepřihlásil.
Jedna lokomotiva vychází na 20 milionů, tož aspoň budou mít ČD další argument pro prosincové zdražování.
A kolik by podle vás měla nová lokomotiva vybavená nejmodernějším zabezpečovacím zařízení stát?
Tak to bude asi ta slibovaná modernizace souprav pro trať Kladno-Praha.
Tam ještě jezdí Balmy? Tím jsem jako dítě jezdíval strašně rád.