Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J35a93k33u83b 90T95u48r11e52k 9475155686595

Obvykle jsou diskuze plné připomínek ke složitosti současných aut. Svorně se nadáva na všelijaké "serepejtle", které jsou dobré jen k tomu, aby se porouchaly. Ale když si pak někdo koupí konstrukčně jednoduché auto jako Dácia, tak je v diskuzi za blbce.

+34/0
doporučit
26.7.2017 12:35

L62u50k25a74s 81M35u41d87r14a 6156786682401

Dacia = uplne v pohode. Provozuji tri kousky (2 x Duster, 1x Logan) uz nekolik let, a nemuzu proti nim rict vubec nic spatneho. Proste nic. Mel jsem zpocatku trosku obavy, ale fakt jsem za ta leta nenarazil na nic.

Beru to ale samozrejme tak, ze to jsou auta na to, aby vozila, prepravovala, vydelavala a dojela, nikoliv na kazdotydenni lesteni a chlubeni se sousedum. Jinak jsou to auta se vsim vsudy a vsude.

+32/0
doporučit
26.7.2017 13:00

P88e72t40r 83T60á26b45o62r35s26k59ý 6370176131437

Dost jezdím po Německu a i tam jich je poměrně hodně. A podle osazenstva to nevypadá na 2. nebo 3. auto do rodiny. V rodinách má to auto relativně malý nájezd, takže může i v pohodě něco vydržet. Možná tam i lidi tak nehrotěj, v čím jezdí. Tady je pořád pro spoustu lidí ostuda jezdit v nové Dacii, zatímco 10 let stará octavia je kult.

+35/−1
doporučit
26.7.2017 12:39

P40e38t95r 53K28e11i94s33l84e30r 6531422712284

Přiznávám se, že by mě zajímalo, kdy automobilkám dojde, že zákazníci mají zájem o levnější auta... Pro člověka, který dojíždí denně do práce řekněme 30 minut, který nemá zájem pravidelně leštit auto, aby sousedé záviděli, je Dacia snad kterékoliv verze docela zajímavým vozem... Já osobně mám 8 let starého Megana, který naštěstí "šlape jako hodinky" a až mi dříve nebo později odejde, tak nevidím problém v tom, proč bych si neměl koupit Dacii... Na to ježdění "kolem baráku" by bohatě stačila a když se potřebuji dostat někam dál (např. na dovolenou) tak použiji vlak či letadlo...

+20/0
doporučit
26.7.2017 14:19

G30e87o54r24g 60K17o74m69b68e86r87e33c 9954371336641

pro duchodce na vesnici je Dacia Sandero Stepway idealni auto. Lip se jim do nej nastupuje, nevyzaduji ficurky ktery dnes auto jen zdrazuji a navic si se spoustou nevedi rady a spousta jich je k nicemu. Na cesty na nakup nebo do mesta za znamymi jim to bohate staci. Proc teda krmit nenazrany automobilky? Jen proto abych byl IN? 8-o Kazdej taky nekupuje iPhona nebo nejnovejsiho/nejdrazsiho Samsunga, etc. Misto vyhodit 200-400 tisic za auto ketry je IN tak si dopravaji napr. cestovani. To jim da daleko vic.

+18/0
doporučit
26.7.2017 12:46

V47á73c31l97a56v 75H19o34s50c38h 8926498542631

a proc by meli vsichni jezdit na nejnovejsich Nemcich s hvezdou a urazet se, ze na to vinou vsech kolem nemaji. Proste to auto nabizi za ty penize slusne parametry a nepotrebuji dat pul mega za prumerne vybaveneho sipa.

+20/−1
doporučit
26.7.2017 12:34

P16a83v72e44l 15B37r15n22a 1562953671706

Dacia Duster a Dokker jsou fakt povedená auta. Jo má to svoje mouchy, ale za ušetřené peníze můžete ujet 100 000Km. To většinou rozhodne.

+18/−1
doporučit
26.7.2017 13:08

M69i19r65e94k 15H67r98o30c81h 3789204730705

Zkusil jsem si udělat konfiguraci dvou aut. 1. Logan MCV a 2. Octavia Combi. Litrový motor, základní lak, klima, bezpečnostní pakety, asistent rozjezdu do kopce, kola z lehkých slitin, manuální převodovka, palubní comp, rádio s mp3. Cena Logan 230 900,- Octavia 469 200,-. Netvrdím, že je vše stejné. Snažil jsem se ale, aby si byla ta auta co nejvíce podobná. Nevím, jestli údajně lepší zpracování škodovky vyváží to, že stojí jednou tolik.

+16/−1
doporučit
26.7.2017 14:26

A53n78t29o73n31í23n 35S25v14o79b14o59d60a 3324953589342

Benzínové motory bez turba, jednoduché auta, pro malé firmy do města ideální auta

+13/0
doporučit
26.7.2017 12:52

R27a35d39e85k 16Ž98i68ž54k33a 9356505344800

Dnesni Dacia pokud ma 4 nebo 3 hvezdy tak je ba urovni 10ti lete dejme tomu Octavky ci Passata a nikdo tu zatim nerekl,ze by se bal dat deti do Octavky z roku 2007,ale do noveho byt o neco levnejsiho auta je to hrich,nechapu to mysleni..

+14/−1
doporučit
26.7.2017 14:38

J37a72n 98V73o60n58d85r48á35č81e42k 4542648389618

Tak za ty peníze Dacii nelze vytknout opravdu nic. Já mám služební oktávku za necelých 600 tis. a když si vezmu, jak je to hlučné, nepohodlné a řidičsky tupé auto, tak opravdu chápu, že většina lidí si raději koupí Dacii, protože on ten rozdíl nikdy není takový, aby to ospravedlnilo vyšší cenu. Drahé auto se kupuje jen kvůli "optimalizaci danových povinností", což u mě jako zaměstnance nehrozí. Takže až budeme kupovat druhé auto do rodiny, Dacie bude určitě veliký kandidát.

+11/0
doporučit
26.7.2017 14:07

L45u53m45í13r 70G57e61r83y43c83h 9472785596282

Ta diskuze není tak nezajímavá a myslím si, že řada aktérů zde píše z vlastní zkušenosti a to si myslím, že by mohly být cenné poznatky pro automobilky, alr totok je zřejmě nezajímá. Důležité jsou "margins". Nicméně měl jsem Logana jezdil jsem ho cca 5 let bez jakýchkoliv problémů, pak jsem ho prodal synovi, ten ho jezdil zase cca 5 let bez problémů a ještě ho nakonec v AAA prodal za 80 000,- Kč a to sem si sednul teda na prdel. Čekal jsem, že více než 40 nedostane. Mám služební Octavii combi III a při představě, že dám ze svého 500 až 600 tisíc za něco takového se mi dělá špatně. Řada II. byla dobrá s tou spokojenost, ale co provedli s následující generaci je pěkný humus. Zase jenom názor. Tu Dačku až ztratím služební auto bych zase suše koupil..

+10/0
doporučit
26.7.2017 13:53

J96i86r84k90a 33S52v40o59b86o70d47a 2728858907

"Zdeněk Wolf 91075:

Do toho bych svoje děti neposadil ani kdyby mi ji dali zadarmo. "

Ja do toho sveho posadil 5 deti a manzelku. Zadarmo to nebylo, ale da se na nej nasetrit i s hypotekou na krku. To, ze mu nelicuje ani jeden dil karoserie (dle prodejce je to "tolerance") mi vubec nebere nadseni z jednoducheho faktu, ze mam na 5 let pokoj. Auto je v zaruce a po trablech s turbo octavii jsem rad, ze soucasny motor nema ani turbo ani filtr pevnych castic. A presto uveze v pohode 7 DOSPELYCH (v kufru sedacky nejsou nejak orezane). Kdyby Ceska Republica ne vypotrebovala kvoty na dovoz Lodgy behem prvnich nekolik mesicu letosniho roku, tak Lodgy taky trha prodeje. Start/stop system bych ozelel stejne jako doporuceni prepinani rychlostniho stupnu ale tempomat, snimac tlaku v pneumatikach, plnohodnotna rezerva a dalsi uzitecne drobnosti jsou rozhodne k dobru.

+11/−1
doporučit
26.7.2017 13:30

M53a95r40t50i70n 17K19ř79í89ž 9473622330747

Dacia se vydala cestou škodovky, jen to zvládla mnohem rychleji. Z vysmívaného auta se z ní stala seriózní konkurence.

+11/−2
doporučit
26.7.2017 13:27

P87e64t88r 22M78u35d29r37o93c57h 9631417842301

Taky jsem o Dacii uvazoval. Kdyz jsem v kvetnu prisel k prodejci a na koupi jsme se skoro dohodli, moje posledni otazka byla, kdy auto dostanu. Odpoved, ze na zacatku rijna, me dostala do kolen. Tak jsem si koupil jine auto. Chapu, ze dnes se nevyrabi na sklad, ale cekat na auto 4 mesice? Pocital jsem tak mesic a to jsem u jine znacky taky dostal. Kdyby byla Dacia pruznejsi v tech dodavkach, tak mohla mit trzni podil jeste vetsi.

+9/−1
doporučit
26.7.2017 12:44

O84n65d73ř65e97j 70N69o40v47á52k 9957184529199

Logciký vývoj.

Ostatní automobilky postupně zdražují, Dacia nikoliv, dokonce mírně zlevňuje.

Koncernová auta už jsou dnes kšunty, které se různě sypou a ostatní značky na tom nejsou o mnoho lépe.

Nenadarmo jsou nejkvalitnější auta posledních let - Hyundaie ...

a na co platit trojnásobek za věci, které člověk nepotřebuje a které ani moc nefungují jako ta různá rozpoznávání značek, různé elektronické asistenční systémy, které jízdu spíše znepříjemňují, než pomáhají ....

a jestli ta auta nepropadají v bezpečnostních testech ... tak proč ne ...

+13/−4
doporučit
26.7.2017 12:45

J27a96k46u37b 98F77e51i94f96a58r 7679469656639

Tak na druhou stranu proč ne. Pro partu řemeslníků, kteří s tím jezdí do práce pár kilometrů nebo pro někoho, kdo tím denně dojíždí někam za prací nemá na toto použití smysl kupovat pořádné auto. Stejně tak nějaká rodina co má hluboko do kapsy radějí koupí toto, než stočený a poruchový šrot někde z bazáru.

+6/0
doporučit
26.7.2017 13:53

M58a48r76t19i84n 86Ž34e23l25i81n64s61k14ý 9578279469252

Jsem teda rád, že Češi nejsou až tak často takoví snobácí, aby dali na sousedy (s ojetou audinou, nebo BMW). R^

+6/0
doporučit
26.7.2017 13:27

T70o82m20á19š 95K20u36c41h17a77ř 3897671258961

Moje kafe dacia není, ale je mi 100x sympatiítější než Hnujdé, které si hraje na něco, čím není, včetně cen. Třeba Duster z venku na pohled na silnici bez problému zapadne mezi 2x a více dražší suv.

+12/−5
doporučit
26.7.2017 13:35

J60a15n 16M80a97r75t85i32n 6642830149

vcera som mal na baraku vodarov - prisli peknou Daciou Dokker. Napriek tomu, ze sa pohybuju na stavbach auto bolo aj vonku aj vnutri ciste, veci mali dobre usporiadane (rozne tie trubky, kolena, naradie - auto maju rok, bez jednineho problemu (myslim ze hovoril 20 000km). Myslim si ze hodne zalezi ako sa ludia o auta staraju a u Dacie nevidim vobec v nicom, maximalne v aspektu dlzky "panskej schlouby" tam ma este co dohanat, pac moc to nepredlzuje, heheheh. Ale inak R^

+5/0
doporučit
26.7.2017 13:48

P81a64t71r47i72k 93S76v60o42b96o63d55a 3539621376495

Stojí-li otázka mám (chci dát) 300 tisíc a rozhoduji se mezi pět let starou Škodovkou a novou Dacií, doporučuji Dacii.

+5/0
doporučit
26.7.2017 13:33

J77a76r18o44s54l10a83v 14B56i97r75n29e69r 4388475272358

Úspěch značky Dacia je pevně svázán s s bídnou ekonomickou situací Čechů.

Těch,co si Dacii koupí jako auto,o kterém vždycky snili,je pramálo.Rv

+19/−16
doporučit
26.7.2017 12:29

M15i24c55h63a92e44l 83K22a17d81e98r96a58v62e28k 8691354188544

Bohužel to je odraz toho jak na tom jsme .

+9/−6
doporučit
26.7.2017 12:30

J56i49r58i 81G79a67z90d73a 8274573894144

velmi slusne auto, neměl bych vůbec problém jej mít.jediné s čím má trochu problém je bezpečnost, to se snad už lepší

+4/0
doporučit
26.7.2017 12:43

V59o45k29o47u47n 81V85l84a42d33i31m47i27r 8842168969458

Vubec se tomu nedivim, je to preci nejlevnejsi Auto na ceskem trhu.

+4/0
doporučit
26.7.2017 12:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.