- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nu, zda se, ze by meli Rumuni zazalovat VW za zneuzivani jmena, protoze pomalu, ale jiste se stavaji lidovym vozidlem oni.
Vw uz davno neni lidovym vozem. Bohuzel i ceny dacek byli nizsi....
jenze Hyundai i30 kombi není daleko cneove k dacii, je daleko levnejsi nez oktavka, nevidim důvod kupovat auto sice za tech 240 tis. ale bez spousty vychytávek které uziju, dyt tam uvnitř není zhola nic téměř, a sorry jako, ale i ty elektronicke bezpecnosti libůstky vam zachrani život, kastle vam nezachrani život v zadnem evropskem aute, porad to bud plechov od piva...ale ta cena je znat na vybave a vykonu auta, to nezaprete, dacii sem zvazoval, ale když jsem naklikal vybavu ještě stále pod urovni (protože nektere věci ani nenabizi!) i30 a oktávky, tak se mi cena vysplahala téměř neli na uroven konkurence...proste zadna silene velka sleva tam není, je to jen o vybave a zakladu, a když se někdo spokoji s manuálními okynky, klimou, bez elektroniky, s lacinym plastem a sedačkami, pakou, volantem, atd. bez vykonu, bez vyhrivani, bez tempomatu, ale porad v docela pohlednem nicim nezajimavem aute, tak proc ne, kupte, ja zatím ten důvod nenasel, ale auto je spotrebka, tak to je, blazni vyhazujou prachy oknem, když porizuji nad pul melounu
ty máš hranici pro blázna půl melounu a někdo jiný (třeba kupec Dacie) tu hranici má na 300 tisících a pro něj jsi blázen i ty.
Dacia není auto, o kterém člověk sní, že si ho koupí . Nicméně - koupí, stejně jako javořické párky (z mixovaných kůží), protože obé je prostě laciné.
Normalni clovek kolem 30 prisel nato ze na dojeti do prace uplne staci auto s klimou el oknama ABS a vyskou takovou aby naraznik neurvali o prvni drn kdyz zaparkujou nekde na louce nebo se nahodou vydaji na polni cestu. Takova skodovka je tak nizka ze vydat se kamkoliv mimo asfalt znamena poskozeni spodku vozu. Ony staci i obrubniky ve meste. Osobne doma provozujeme dva dustery uz nekolik let a absolutne bez jedine zavady a bez koroze. Jediny co rezne je vyfuk ale i ten uz nam drzi 6 rok. Coz se tyka bezpecnosti taky obavy nemam. Dneska v testech narazu delaji nejvetsi pocet hvezdicek elektronicky asistenty ktere dacia nekdy nema. Tim ale neni mene bezpecna nez srovnatelne auto 2-3 roky stare. Osobne vubec nemam strach. Pokud potkate nekoho kdo vali 150 v protismeru nepomuze ani Volvo . Az budu vybirat pristi auto budu se ohlizet po Dusteru nebo zvysenemu sanderu stepway pripadne suzuki ignis ale jiste ne hnujdaj nebo predrazenou a nizkou skodovku. Navic tama pouze turbomotory a to lidi nechteji. V sanderu i ten litrovy atmosfericky motor jede mnohem lepe nez fabia HTP.
Pane kubicku,
videl jste nekdy ty testy?. V prvni rade se hodnoti deformacni zony a bezpecnost cestujicich pri narazech ze vsech 4 stran. Jak vam prosim elektronicky asisten pomuze, kdyz to do vas zleva ci zprava nekdo napali?
Asi jsem moc konzervativní. Něco takovýho bych si nekoupil.
To je moc hezka zprava, ale taky docela solidni ostuda naroda jako takovyho.
Auto Dacia nebo skodovka, dovolena v Chorvatsku, ach jo...
Zrovna sem se vratil z Francie. Byl jsem prekvapen kolik Dacii tam jezdi. Ano cekal jsem, ze jich tam par bude, ale skutecnost byla, ze jich tam bylo podstatne vic jak Skodovek.
Když jsem sháněl nové auto, uvažoval jsem i Lodgy, ale sednul, osahal, projel, zavrhnul, nepřišlo mě, že stojí ani zaty peníze...
Já o tom třeba zase vůbec neuvažoval. Uvažoval jsem o jiných, ale interiér Dacie mi přijde jak 10-15 let starý modely jiných značek. Automobilový průmysl je vysoce konkurenční a tak má každá cena svoje opodstatnění, jak vysoká, tak nízká a pokud je něco hodně levné, tak je jasné, že je to na úkor kvality, bezpečnosti a zastaralých technologiích.
Své zákazníky si to jistě najde, to je v pořádku. Ale to co ušetří při koupi, tak prodelaji při prodeji za 5 let.
.Taky jsem o Dacii uvazoval. Vazne. Pal jsem se podival na vysledky crashtestu a "bylo hotovo". Muj letity Citroen C5 jsou na tom lip nez tyhle stare nacancane Renaulty... Az to casem zlepsi, tas o nich budu uvazovat. Jenze to uz nebudou stat dveste litr, ze...
A myslíte, že je to reálná prodejní cena toho auta? když nové stojí, podle vás, 240 tis., tak neexistuje, aby se stejné auto jako 4-leté prodalo za 200 tis., to je nesmysl
Nejak si nedovedu predstavit ze Renault vyrabeny v Rumunsku by se mohl rovnat co do jizdnich vlastnosti a spolehlivosti Skodovkam.
Ostatne Renault a Dacie jsou pravidelne na konci tabulky poruchovosti TÜV a stejne tak ADAC. A prave ta Oktavka se dere do cela.
Kdyz jsem se dival na ADAC 2017, tak VW ma na nejhorsich mistech taky par znacek.