Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J47a72n 79C35o29n82s44t39a24n87t81i57n 1382931733160

tvl, to jsou paradoxy. takže na území ČR, kde se jezdí snad nejpomaleji v Evropě (vyspělé) se testují téměř všechny evropské rychlovlaky. ;-D;-D

+21/0
doporučit
26.7.2017 17:20

J81i12ř57í 96V25o63s94t53ř52á83k 2331188239231

Vlastně smutný článek. Taková cesta Praha - Beroun a řada dalších. Je rok 2017, technologie na vrcholu a neumíme propojit velká města rychlodráhou. Za chvilku to bude 30 let od konce komunismu, dojde i tato poslední výmluva o zanedbání. Je na čase začít něco dělat.

+15/0
doporučit
26.7.2017 17:21

J60a24k77u86b 36R47o79u53s 3443430194902

Ta ironie, když u nás celá Evropa testuje rychlovlaky na 250 km/h, ale cestující na pátečních linkách mezi největšími městy jezdí 80 km/h.

+10/0
doporučit
26.7.2017 19:49

M55i52r18e85k 81D17o57r96n78a58k 4111632795921

Rychlovlaky u nás sice testuje celá Evropa, ale až se jich u nás konečně dočkáme v běžném provozu, tak v Evropě budou mít už teleport :-D

+9/0
doporučit
26.7.2017 18:58

J29i95ř11í 21N68e30v77r98l19a 8942303899237

Pane Sůro, co vlastně budete dělat od 1.8.? Budete někde dál novinařit? Na konec Vašeho působení u idnes bych uvítal článek o tom, jak soud ve sporu mezi Regiojetem a ČD stanovil Jančurovi vyklidit prostory na Smíchově, on však rozsudek nerespektuje a furt tam je - myslím, že by to spoustu čtenářů zajímalo.:-P

+9/−1
doporučit
26.7.2017 16:51

V29á70c47l91a66v 51Z72a55j18í71č45e36k 1361382642

Čeští představitelé mohou děkovat komunistům, že tady několik let vládli. Aspoň lze na někoho po 30 letech pádu komunismu svést vinu za to, jak to tady vypadá :D

Dálnice z Prahy na Ostravu v nedohlednu. Rychlovkaky z Prahy do Brna v nedohlednu. Nedávno jsem jel vlakem a byl jsem vykázán z první třídy, kam jsem si omylem sedl. Nechtěl jsem věřit, že tak skutečně vypadá první třída. Autobusy bez klimatizací,... Ale jo, za pár let to Švýcarsko doženeme.

+9/−3
doporučit
26.7.2017 18:15

K22v96ě43t84o66s40l46a68v 83N24y65t19r80a 9596318278717

Je zde vidět že i po tolika letech tu něco rozumného zůstalo, okruh už je tu od roku 1963- 54let a ještě je použitelný na rozdíl od dnešních dálnic co rozpadají ještě než za na nich začne jezdit, v té době se nejezdilo rychleji ani v Japonsku(210 km/hod). I naše parní lokomotiva se tam projela 165 km/hod, kde udělali dnes soudruzi kapitalisté chybu?;-D;-D

+6/−7
doporučit
26.7.2017 19:20

M61i45c19h14a22l 17J37u17r71s30a 1836691736811

Takže Švýcaři se rozhodli vlaku fakt naložit.....:D Jestli přežije české koleje, tak už všechno ..:D

+5/−6
doporučit
26.7.2017 16:56

P14e17t79r 64D34l38o89u53h53ý 5447569814824

Sice se na Železničním zkušebním okruhu Cerhenice testuje mnoho rychlovlaků (a nejen evropských), ovšem maximálka se stejně obvykle musí testovat jinde. Nicméně stejně úspěch.

+2/0
doporučit
26.7.2017 16:38

D84a90n50i37e46l 20K10r26o32n25e56r 7834894716637

Hmm 29 jednotek a dalsi vyhledove...my mame 7 pendolin a o petinu vice obyvatel...

+2/0
doporučit
26.7.2017 16:22
Foto

M82i69c71h85a79l 16Š85v53a56r31c 2405737274262

Jsem ani netušil že něco takového v česku máme..

+3/−3
doporučit
26.7.2017 16:10

M87a36r30e36k 25K86o79l34m20a82n 5526514667571

Super. V nízkonákladové montovně za pár šupů vyzkoušet a pak tím vozit domácí. A montovna jen čumí, jak ji ostatní pumpují.

+3/−5
doporučit
26.7.2017 18:13

F33i89l92i70p 54H29e81r67c64í50k 9959382387695

Stadler dělá super vlaky.

+1/0
doporučit
26.7.2017 18:28

T19o63m28á92š 21T89a11t88í40č96e19k 5460522980278

Hm, a co tam s těma rychlovlakama testujó? 8-o Pojezdy v depu? ;-)

+1/−6
doporučit
26.7.2017 23:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.