Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R30o12m94a36n 33Š24e72n16k12e40ř47í19k 1462215144409

Kdo chce trochu relevantní informace, tak sledujte obcas diskuzní forum odborníků a odborne zaměřených "laiků" forum.ceskedalnice.cz Ono je to docela i jinak nez je tu psáno, uz je to asi 5. Varianta, Litomyšl si vydupal zrušení křižovatky (i kdyz si tim zacpou mesto), pak zrušení odpocivky, pak protihlukove stěny, pak zas vadi ze dálnice bez protihlukovych stěn neni na obzoru tak videt, ale s nimi ano - tak to zakopejte, atd... a co se tyce te D11 co tu bylo predevcirem, je tam krasne popsáno, ze ten pozemek na který se zapomnelo, neni pozemek na kterem se bude stavet dálnice, ale objevil se ve stavebním povolení jako krátkodobý dočasný zabor kvuli rekultivaci pri dokončení stavby - pri tech tisících pozemku, vlastníků atd mala chyba - mozna by se slo domluvit jinak nez hned poslat právníka Havrankove s rozkladem. No a deti země... nekomentovat, rozklad na D11 kvuli formálnímu vagnimu slovu "zejména", rozklad na cast obchvatu Frýdku Místku , ted se chvastaji na webu ze podají rozklad i na dalsi části obchvatu, rozklad na D49 protoze křeček, rozklad na d55 kvuli mravencum, rozklady na rekonstrukci D1...

+69/0
doporučit
27.7.2017 7:09

T82o82m56a12s 24P87o74p 5980422746624

No, muj odhad je, ze jestli se zacne seriozne pripravovat jina varianta, tak ji napadne nekdo jiny. Zadna varianta se nebude libit vsem... Nechci se zastavat RSD - netusim, jak se chovaji, ale pripravovat stavbu dalnice a resit pripominky vsech stezovatelu bych opravdu nechtel a dokazu si predstavit, ze i pres rozumnou miru snahy bude porad spousta subjektu, ktere se budou citit, ze se s nimi nedostatecne komunikovalo..

+70/−1
doporučit
27.7.2017 6:01

J53a51n 97H58á11j49e31k 2576686253325

Problematiku D35 sleduji. Názor autora je pro mě nový pohled. Faktem je, že u Litomyšle ŘSD zapracovalo PĚT variant, kudy vést D35.

Lze to napsat tak, že už neustupují a tlačí ŠESTOU variantu.

Je to málo? Měli vyhovět a zapracovat 6 variantu nebo už DOST a začít stavět?

Přístup radních Litomyšle mi připomíná přístup starosty Opatovic nad Labem, při stavbě obchvatu. Blokoval, oddaloval a výsledek? Dnes tam po obchvatu projede 35 tisíc aut denně a díky neexistenci napojení na silnici 35 od Vysoké, tak se jezdí přes pumpu a přes město Opatovice na dálnici. Fakt prozíravé a nadčasové řešení!

A co chtějí tedy mít v Litomyšli? Dalších 5 let diskuzí nad dvaceti variantami D35 nebo jezdit? Kolik aut Vám dnes projede napříč městem? Běžte se podívat někam, kde už obchvat mají a jak to zklidní město. Kolik kil prachu najednou není.

Ono už o přístupu radních mluví to, že na dva pruhy do kopce z města dají úsekové radary. Místo zvýšení rychlosti na 70 km/h. Rv

+92/−4
doporučit
27.7.2017 6:46

F63r65a88n72t25i82š52e50k 74F15l97i28n53t72a 1684250779133

Nevím, jak přesně jednání probíhala a s ŘSD žádnou osobní zkušenost nemám, ale v článku je uvedeno, že vatianta 0 je zpracovávána již v 5. podobě. To mi nepřijde úplně jako projev snahy protlačit něco silou. Navíc při hustotě osídlení v ČR prostě všem požadavkům a námitkám vyhovět nelze. Všichni víme jak vypadají staré silnice, které byly trasovány podle toho, který sedlák byl ochoten prodat pozemek. A dálnice musí splňovat technické parametry sklonových a směrových poměrů, to je minimální přípustné poloměry zatáček a maximální přípustné hodnoty stoupání a klesání.

+42/−1
doporučit
27.7.2017 6:28

R46a34d83e91k 25N47o86v18a63k 9554793319410

Další varianta (v jednom místě trasy odklon asi o 100m bokem) = nová EIA, nové projednávání, další cca 3-5 let zdržení, dalších 30 !miionů! smrdících aut v centru města, další rakoviny z benzopyrenu a jiných sra.ek.

Jednání s Litomyšlskýma je jak jednání s ČSSD - nechtěli MUK u města, ok jak si přejete, ale vše z vesnic na dálnici pojede přes město, a zpět.

Nechtěli dálniční odpočívku u města (prý kvůli bezpečnosti občanů) kde byla územní rezerva, OK tak se teda bude asi muset vyprojektovat jinde, nebo nebude vůbec.

Nelíbí se jim že okolo města povede dálnice v zářezu, raději by chtěli větší zářez o kus dál. NAS.AT!

Já to vidím tak, že kdo chce víc, nemá nic.

Dálnice mohla už stát, ale jak to tak vypadá s našimi politiky, po skončení fondů OPD v roce 2019 se už NEPOSTAVÍ NIC! Ani kilometr dálnice, protože teď stavíme v podstatě jen to, na co nám EU přispěje.

+33/0
doporučit
27.7.2017 7:27

P25a98v39e15l 37V18o88d56i54č68k15a 4473744487600

Všichni chtějí dálnici ale nikdo ji nechce za barákem. To už tak bývá.

+26/0
doporučit
27.7.2017 7:42

D33a27v56i16d 19P80e17t67r 7370836430575

Stavby jako dálnice, přehrady.... se prostě postavit musí, jen by měl být velký a citlivý ohled na lidi, kteří kvůli tomu musí opustit své damovy a pokud to jde být trochu šetrný k přírodě. Neměli bychom si ovšem nic nechat diktovat od ekoteroristů, kteří se snaží především zdržet, což znamená neskutečně prodražit, stavbu.

+41/−3
doporučit
27.7.2017 5:33

D56a25v53i46d 23Z65a25j51d72á83k 8665312490391

A kdyby chtelo RSD variantu 1, tak lidi napadnou variantu 0.

+29/−1
doporučit
27.7.2017 6:33

M52i22c16h36a85l 15B65a78š49t36a 6704450735834

Kecy. S dálnicí jsou "smíření", ale pokud povede jinudy. Fajn, proč není ji teda kreslí v zabydlené krajině ? Všechno někomu patří, někdo k tomu má vztah, žije tam. To nikam nevede ...

+24/0
doporučit
27.7.2017 6:51

P10e55t91r 91H71o92r47á82k 1699123839964

Vždy bude někdo nespokojen. U nás nejde postavit dálnici, která by se nikoho nedotkla.

+20/0
doporučit
27.7.2017 7:01

F45r95a48n26t90i70š11e53k 12S67o41b65o47t69k72a 1567683604540

Nezapomeňte také na jeden neméně důležitý fakt - na předem levně zakoupené pozemky spekulanty, kteří je potřebují zpětně se ziskem prodat státu!! Proto dálnice musí vést jen a jen tudy, i když je to nelogické a většinou to i ohrožuje slušné majitele domků a zahrad. Viz tahanice o trasu tzv. Jižní spojky okolo Průhonic a Vestce - kam by přišli všichni páni lobisté, spekulanti, developeři a radní, kdyby ta dálnice vedla nějakou logickou cestou a ne podle jejich plánů......

+18/0
doporučit
27.7.2017 8:58

B50l71a77ž67e12j 81M82o33t14y43č13k94a 8257647835600

Obecně platí, že nová stavba se nikdy nebude líbit lidem, kteří u ní bydlí. Takže se to vždy musí protlačit.;-) Jinak neštěstí, které nemá ve světe obdoby je pražský obchvatRv Už měly být alespoň dva.

+16/0
doporučit
27.7.2017 7:43

V63o21k17o69u33n 75V10l37a41d94i46m50i98r 8242788809878

Ekoteroristi? Snad politici co diky znalosti projektu skoupili za hubicku pozemky a nyni pozaduji nehorazne ceny.

+13/0
doporučit
27.7.2017 8:59

T28o59m92á11š 91N53o11v36o85t49n89ý 4900598708427

No jo, když úředníci kolem ŘSD s pozemky kšeftují hodně dopředu na základě "vnitřních" informací budoucí trasy, jak zde bylo kdysi popsáno, pak se divme, proč se navzdory nařízení vypracovává pouze jedna varianta (natož jakékoliv změny na poslední chvíli). To by pak spekulanti mohli také soudit stát za "zmařenou investici".

+18/−2
doporučit
27.7.2017 6:17

P71a69v45e25l 73K23u13n51c 9572979868248

Největším problémem státu jsou občané, zvláště pak voliči.

+11/0
doporučit
27.7.2017 9:04

T62o33m40á13š 51M59a92c88e77j44k70a 6721602467377

Ekoteroristé a profesionální potížisté jsou jedna věc a mělo by se to řešit systémově, ale na druhou stranu (nejen) ŘSD jedná stylem ''my jsme ŘSD kdo je víc"? To se pak nesmíme divit, že se to mnohým skutečně dotčeným lidem a obcím nelíbí a šprajcují se. Ono by někdy stačilo, kdyby úředníci zapojili trochu elementární slušnosti a se skutečně dotčenými subjekty se věcně bavili.

+15/−2
doporučit
27.7.2017 5:55

V61á15c63l21a66v 80K43o98p51t26a 4904653342

článek reprezentuje jen jednu stranu sporu, určitě všichni dělají chyby ale není možné nají trasu která by byla pochuti všem. v jiné trase by zase protestovali jiní vlastníci a všichni by tam najednou našli lokalitu plnou vzácných obojživelníků...

+10/0
doporučit
27.7.2017 9:24

J94a29n 89P59e42t59e22r57a 2511775272394

Podívejte se na historii vystavby dalnic v Rakousku..zacali přibližně v roce 1963 s většími stavbami... behem 25let vsechno hotové.. ted se doladuje zbytek a resty.

Polaci stavi cele useky dlouhé desitky kilometru... i ty S-ka maji parametry dálnice.. treba Wroclaw -Lodz, nebo ta S3 ze Stetina na jih.

To samé Slováci, kteri stavi tunely a estakady v daleko tezsim terenu.

Predezenou nas vsichni ...

V liniovych stavbách proste se musi jit rychlym a vyzkousenym způsobem, jinak se neda s tim pohnout...

+9/0
doporučit
27.7.2017 10:31
Foto

J23i42ř80í 65B15a33b57i92n79s14k10ý 7407169308881

a přitom stačí položit pozemkovou mapu a projetovanou mapu dálnice a trochu počítat , práce na dvě hodiny a je jasné kolik kterého pozemku je potřeba :-) jenže to by armáda úředníků přišla o plat a tak se to bude šmodrchat leta letoucí

+8/0
doporučit
27.7.2017 9:26

V67l13a49d52i19m10í80r 40K36o65n53e42č47n13ý 6565940108399

Proc. Zrusit povoleni. Dalnici odvolat. Kraj bude dopravne nepristupny a mestama jezdit tisice aut. No a pak ji jeste budou sami vsichni chtit.

+8/0
doporučit
27.7.2017 9:00

J63o73s10e38f 97L20e19b70d76u66š90k78a 4462493423785

Ano, ŘSD se musí naučit jednat s lidmi. Naprostá většina lidí je pro stavbu, je ochotna pozemky prodat, ale ŘSD postupuje tak, že bez ohledu na hranice a využití pozemků namalují kudy dálnice povede a basta. Přitom stačí posunout dálnici o pár metrů vedle tak, aby pozemky nepůlila, aby na případně rozpůlené pozemky měl majitel přístup a nemusel objíždět desítky kilomerů (mimochodem případ paní Havránkové), aby nezabíral zbytečně půdu (případ u H. Králové - dva nadjezdy na 1 km a přitom by stačil jen jeden) a také nabídnout rozumnou odkupní cenu. Dalším problémem je to, že ŘSD chce souhlas se stavbou na dotčené pozemku, ale není schopno zaměřit předem, jakou část pozemku bude vlastně porřebovat a tu si vykoupit. Požaduje souhlas s tím že vše zaměření a výkup provede až po ukončení stavby. A lidé se pochopitelně brání, když například z několikahektarového pozemku je potřeba sto metrů, ale ŘSD požaduje souhlas se stavbou na celý pozemek a to jim nikdo dát samozřejmě nechce.

+7/0
doporučit
27.7.2017 9:23

M81a31r84t34i83n 90K19ř85í84ž 9643742690837

O tom, že je ŘSD a jejich odbor plánování plný diletantů nemůže být pochyb. Jistě mají politické zadání, protože když už nějakej ten starosta/poslanec/hejtman nakoupili pozemky, to by tak hrálo, aby nakonec ta dálnice vedla jinudy.

+7/0
doporučit
27.7.2017 9:02

M91i50l15o89s31l45a53v 32Š75n34e13j13d76a30r 4974191508

Stále, stále dokola stejná písníčka. Na místech lidí, kteří by měli mít tyto věci na starosti sedí diletanti, kteří si myslí, že když mají v kolonce napsáno ŘSD, že si z nich každý sedne na zadek.

Nechápu, co by komu udělalo, kdyby jasně dopředu prodiskutoval s dotčenými obcemi varianty, připravím 3 varianty, nejekonomičtější, nejkratší, nejvíce šetrnou k životnímu prostředí a poté tyto varianty předložím. Následně spolu ve spolupráci s obcemi, které se nachází v pásmu výstavby dohodnu, která varianta, případně kombinace je pro obě strany nejvýhodnější. Navrhnout jedinou trasu a myslet si, že projde je čistý amatérismus.

Ovšem to by chtělo krapet selského rozumu a ochoty dělat svoji práci kvalitně. Z článku jasně plyne, jaký je v plánování výstavby bordel. Spolu s neschopností, buranstvím a křivostí některých zúčastněných se ani nedivím, že výstavba dálnic v ČR je v takovém stavu v jakém je.

+8/−3
doporučit
27.7.2017 6:10

P41e69t50r 37U27t71ě39k34a69l 9780808588

I v médiích rozhodují lobby. každý, komu se nelíbí dálnice 50 metrů od baráku, je okamžitě označen za ekoteroristu.

Pravda je, že na lidi politici zvysoka kašlou. Co je jim do nich! A když se jim nelíbí, že jim zničí život, média napíšou o hnusných ekoteroristech, co brzdí pokrok. Ale nikdy - opakuji nikdy - nenapíšou o skutečných oprávněných stanoviscích odpůrců. Jen to, že existuje odpor (směšný).

+7/−3
doporučit
27.7.2017 8:40

T32o18m87á72š 26C53h89r65a74s43t72n21ý 2791724791533

Vsude nekomu bude vadit dopravni stavba. Tuhle mistnim, tuhle syslovi, tuhle kytce, tuhle gheologicke stabilnosti, tuhle ekonomum...

+4/0
doporučit
27.7.2017 11:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.