Diskuze

Pošta touží vylepšit svou image. Pomocí YouTube se zaměřuje na mladé

„Čau, lidi,“ zdraví ve videu muž se žlutou kudrnatou parukou a černými brýlemi diváky na YouTube kanálu České pošty. Státní podnik ve čtvrtek spustil vlastní internetové vysílání pod názvem ČPTV. Nový způsob komunikace má lidem pomoci vnímat poštu jinak.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Řekl bych vám vtip o České poště, ale nevím, zda vám dojde...

1 0
možnosti
Foto

To máš těžký. Je to o lidech. Bydlím na vesnici, takže všelijaké PPL a DPD jsou na nic, řeknou, že přijedou ráno, večer napíšou, že to nestihli a zítra se situace opakuje. A když si chci dojet na depo pro balík raději sám, je to jednak 40 km daleko a pak mi stejně řeknou, že to má chlap už na náklaďákju. Pokud na depu balík je, čekám v průměru hodinu, než ho najdou. Pošťačku máme milou, práce jí asi baví, jezdí každý den zhruba ve stejnou hodinu a pokud nejsem doma, druhý den je to na poště vzdálené jen 2 kilometry.

Pošta jako taková je šilený podnik. Ale dopravní společnosti némlich to samé. Řidič u PPL se snaží, protože by ho asi jinak vyrazili. Říkal mi to. Pošta je "státní zaopatřovací úřad", takže nikoho jen tak nevyrazí.

0 0
možnosti
Foto

Česká pošta by se měla zaměřit na samotné zaměstnance, je krásné jak si ředitelství jezdí v audinkách za miliony, ale že řidiči aut co rozvážejí poštu nemají v autech klimatizace ani rádia, to je trošku vrchol. To nemluvím o pošťačkách co roznášejí poštu, ty holky jsou mrtě podhodnoceny a přitom to co dělá poštu poštou jsou právě ony.

3 0
možnosti
Foto

AUDI A8 3.0l V6 rok výroby 2012 - počet aut? 12ks, možná že už mají novější, tato situace byla před 2 lety :)

1 0
možnosti

Tak me silne vadi, ze firma, ktera je polostatni a ktera zatim pravidelne dostava financni podporu od statu, tyto prostredky mrha na ruzne srandy typu - sponzoring, tato sranda, a dalsi a pritom se chysta na osekavani provozu malych post tzn. tech, kde si prave zakaznik nemuze prijet po praci pro dodanou zasilku. Osobne bych je nakopal do ... (nejmenuji) a doporucil smerovat penize na vylepseni ci alespon udrzeni sluzeb misto takovychto nateru - navrch huj, uvnitr fuj

0 0
možnosti

Omluva - samozrejme ... mne vadi...

0 0
možnosti

Ta akce je tedy pěkná krávovina, to zase napadlo nějaké "kreativní" papaláše. Dovoluji si tedy podotknout že loni pošta dvakrát zdražovala. Přesně stejná zásilka je ze Slovenska k nám cca 60% naší ceny, než naopak na Slovensko. A jsou i takové absurdity, že do Německa zašlu dráže, než k protinožcům třeba do Indie.

Osobně si ale jinak na poštu nemohu stěžovat, je to vždy o lidech a to i o těch na naší straně přepážky. Dost dobře nechápu, proč musí lidé chodit tvořit fronty u přepážek k vybírání důchodu když může mít účet kam mu důchod chodí a z něj i platí místo složenek. O když si neumí zařídit sám, každý má v rodině někoho mladšího, kdo mu může nastavit. Kdysi jsem k tomu dostrkal i mojí osmdesátiletou konzervativní mamku. Lidé kteří toho nejsou schopni, by ani neměli mít volební právo.

Jinak asi půjdu proti obecnému proti proudu této diskuse, obecně jsem se službami pošty dlouhodobě spokojen, většina mých obchodů jde zásilkově, Za více než 20 let to byly tisíce a tisíce balíků a musím zaklepat na dřevo, ztratil se jediný a nikdy nebylo doručování tak rychlé, jako v posledních letech. Podávám zásilky onlině a vozím na vesnickou poštu ve vedlejší vsi, nebo většího města 12 km vzdáleného kde hned děláme velký nákup. Jezdíme na poštu cca 3x týdně. Jsou tam usměvaví a příjemní, speciálně holčina z naší vesnické pošty. Také tam lezu s úsměvem, dělám si srandu a když náhodou musím déle čekat, přečtu majly v mobilu nebo ev. s někým pokecám, klídek, kouřovka...

0 0
možnosti

Pošta by se měla soustředit na svou práci. Podle mne je to solidní funkční firma. Jejich image podle mne nejvíc poškodila snaha prodávat i jiné produkty na přepážkách. Když jsem zjistil,že za vlezlostí úřednic nabídnout kdejakou ptákovinu je tlak vedení,přišlo mi to smutné. Firma s takovou tradicí a solidní spolehlivostí se chová jak vulgární trhovec.

5 0
možnosti

Nejlepší image je dobrá práce.

5 0
možnosti

Video je jednoduše trapné. Není zaměřené na nikoho, speciálně rozhodně ne na mladé. "Služby" České pošty- to není už skutečně potřeba nějak výrazněji komentovat. Když to alespoň trochu jde, snažím se jí vyhnout. Poslední zkušenost- šel jsem si vyzvednout balík na dobírku, s penězi a občankou, dozvěděl jsem se, že to takhle jednoduše nejde, musel jsem se vrátit pro asi 12místní číslo zásilky, které mi přišlo na mail, a teprve potom jsem mohl zaplatit a balík si převzít. Ve srovnání s PPL, Geis a pod. není ČP dinosaurus, to je ještě nejaký dinosauří předchůdce.

4 0
možnosti

S Českou poštou mám pouze negativní zkušenosti! Pro mé rodiče v Plzni jsem objednal sadu elektrického zahradního nářadí. Zboží cestovalo ze Shenzenu (Čína) 6 dní od objednání do dodání na celnici v Praze. Ještě týž den bylo zboží celnicí uvolněno, pošta ho převzala a přidělila mu své číslo - vše doloženo sledovacím systémem čínské pošty a následně i české pošty (počínaje prokazatelným přidělením čísla zásilky ČP).

Od převzetí Českou poštou zásilka cestovala z Prahy do Plzně 13, slovy TŘINÁCT dní a ve finále si otec musel pro balík zajet na poštu sám, protože klasicky našel ve schránce pouze lístek o nezastižení, ačkoliv na balík čekal a protože je v důchodu, opravdu byl celý den doma!

Pro srovnání - když jsem mu posílal jinou zásilku odtud, z Anglie, podotýkám, že rozměrově obdobnou jako tu z Číny, využil jsem společnost Fedex - TNT. V pondělí ráno si kurýr balík vyzvedl v Burton on Trent a ve středu ráno zvonil kurýr české pobočky TNT u vrátek mých rodičů v Plzni.

Závěr? Česká pošta ať se jde s jejími službami, cenami i zaměstnanci bodnout!

3 0
možnosti