Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z78d73e60n93ě31k 44D73u28b64e45c55k97ý 3587324850108

Úsek Drážďany - Ústí bych celý nechal na Němcích. Jinak se ho nedožijeme

+45/−1
doporučit
28.7.2017 5:14

J88i37ř85í 39E40n88g79l35i25š 1485149565791

Protunelované Česko .....čekal jsem článek jiného charakteru :-))

+46/−2
doporučit
28.7.2017 6:13

S56t24a56n 60N12o51v31á49k 5557335575654

Když zrychlí železnice, tak by na ně mohli přesunout aspoň část současné kamionové přepravy. Na silnicích by se ulevilo...

+23/−1
doporučit
28.7.2017 5:52

P23e16t65r90a 17P91o92t29o68č31n17á 9691672757527

Pekny nadpis.

+19/0
doporučit
28.7.2017 7:06

J57i21ř89í 73O64s26i13n18a 5847532552365

Na český úřednický absurdistán je to realizovatelné stejně rychle, jako výstavba afrického kosmodromu.

+21/−1
doporučit
28.7.2017 5:43

M82i40r75o40s71l72a33v 74Z96i72k43m31u28n45d 6358722867568

Nějak v tom výčtu chybí tunel "Choceň - Ústí nad Orlicí" nahrazující obloukovou trať kolem Orlice, kde se musí snižovat rychlost jízdy ze 160 km/h na 80 km/h ... Za téměř čtvrtstoletí od začátku "modernizace" prvního koridoru tato modernizace stále není hotova a za tuhle dobu prorazili ve Švýcarsku nejdelší tunel v Evropě (základnový tunel Gotthard) a celou řadu dalších tunelů v geologicky podstatně náročnějších podmínkách než jsou pískovce za Chocní ...

Ražba tunelu na letiště Ruzyně je sice "drahá", ale z hlediska tahanic o výkupy pozemků při povrchovém vedení trvajících dlouhá léta, případně desetiletí je to NEJLEVNĚJŠÍ řešení, navíc z provozního hlediska odstraňuje působení povětrnostních vlivů na náročném stoupání. Nezřídka totiž vlivem mokrého listí na kolejnicích na stoupání 26 promile vlaky uváznou nebo prodlužují jízdní dobu.

+19/−2
doporučit
28.7.2017 7:08

K80a17r53e39l 40N75e90d16o53p57i38l 7618196649344

Po populárním vytunelování, přijde protunelovani. Co bude následovat? Zatunelovani? Stunelovani?

+13/−2
doporučit
28.7.2017 7:31

M61a26r87t96i57n 83P94o70l12á19k 8359925547470

Stavět čtyřkilometrový tunel za pár miliard ve vcelku rovinaté oblasti okolo Soběslavi, aby se jízdní doba vlaku zkrátila o 4 minuty, mi přijde jako ekonomická zhovadilost.

+14/−6
doporučit
28.7.2017 7:51

T91o39m56á36š 76K98r26á94l 3168488697859

A o metru v Brne porad nic?:-)

+6/0
doporučit
28.7.2017 9:06

D24a44v70i64d 42Z48a80h14r40a47d76n88í90č85e77k 3977287456851

Konečně nadpis se kterým jde souhlasit. Protunelované Česko.

+5/0
doporučit
28.7.2017 10:52

J37i98ř75í 96Z30a60t62l91o68u27k22a56l 3118829231226

Chybí mi tady tunely na zcela nové vysokorychlostní trati Praha - Brno -Přerov. I když předpokládám, že to není ani tak chyba článku, ale že ta chyba je spíš někde na ministerstvu.

+5/0
doporučit
28.7.2017 9:53

P39e37t63r 37N30e61c16h69a13n48i70c57k77ý 7803796198770

Tunel Turnov - Liberec by vyřešil většinu spojení libereckého kraje, ale to by se musel leda najít nějaký místní ropný magnát

+5/0
doporučit
28.7.2017 8:44

P49e92t88r 92H82a18h72n 1733309676578

Že je Česko protunelované, ví každý, ale že by zrychlovalo dopravu? ;-D

+6/−1
doporučit
28.7.2017 10:22

M38a64r63e75k 60L57i23s70z96t83w78a67n 9954375365715

1938 v Anglii parní lokomotiva Mallard - rychlost 200 km/h

2017 v Česku nejvyšší dovolená rychlost vlaků 160 km/h;-(

+7/−2
doporučit
28.7.2017 9:31

K81a81r21e58l 48N72o63v22á88k 8394141660636

Hm, když to vydrželo tolik desítek let, tak už bych s tím tunelováním počkal na Muska...

+7/−3
doporučit
28.7.2017 5:29

J43a68n 72Š33v50e16c 5362866227449

A co tunel třeba z Agrofertu do ČEZu?

+8/−6
doporučit
28.7.2017 6:29
Foto

V17l82a95d39a 20V52a65n62e30k 9103356604248

Tunely? Ty nám v republice jdou ! A provize za ně také.....takže to vypadá na ekonomický boom politiků a jejich známých....Mynář může lobbovat za výstavbu tunelů od firem které NIKDY NIC nepostavily...;-D

+5/−2
doporučit
28.7.2017 6:29

M80i94r93e25k 75K33r70o93u93p79a 8116339597372

Pane redaktore, Mezno i Ješetice jsou od Votic dost daleko. Je to zavádějící informace.

Další věc: kde jste vzal tu mapku? Mezno je totiž víc na jihu (Sudoměřice u Tábora - Střezimíř) než Deboreč (Ješetice).

No nevím nevím, takto pana Sůru nenahradíte.

+3/0
doporučit
28.7.2017 8:22

J61í68ř49í 23N37o73v97o24t29n38ý 2292965594679

Vytunelovane Cesko

+3/0
doporučit
28.7.2017 8:20

A38l77f15r49é62d 73H78e17r74z81o65g 3928283649160

Já zas myslím, že ČR je vytunelovaná a to zpomaluje dopravu.

+3/0
doporučit
28.7.2017 8:10

P59a46v11e58l 83D25o48m92i36n37i45k 8948515743958

Já myslel, že Česko už vytunelované je... Plány dávají vzpomenout na jitrnici, jakou svět neviděl...

+4/−2
doporučit
28.7.2017 9:06

M65a17r93t91i87n 53K27r36o54u51p62a 2781133569940

Krušnohorský tunel 26 km do Německa? No nevím nevím jak se na to budou dívat ochránci zvířat. Leda že by studie zahrnovala část: "Dlouhodobý pochod tunelem a jeho vliv na chování velbloudů".

+4/−2
doporučit
28.7.2017 8:17

H72o67r48s77t 27B79r45a80u20n 8743121492693

Tato diskuse se nedá číst.

Samý líný pesimista,všechno je špatné,všichni to dělají špatně.

Trocha sebedůvěry by se velice hodila.

Potom se nedivme,že Češi zhloupli natolik,že jsou ochotni volit osobu,která staví volební zisk na rozeštvávání společnosti.

Každý jistě pochopil,že mám na mysli předsedu hnutí ANO.

+4/−3
doporučit
28.7.2017 9:51

B53r20u98n81o 51J67u86r72á14š73e46k 6794140931483

Ten tunel Zvěrotice bude nějaký omyl. Devět kilometrů je pravděpodobně délka celého modernizovaného úseku, tunel je tam plánován jen v délce 370 metrů.

http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/aktualni-stav-projektove-pripravy-novych-zeleznicnich-tunelu-iv-koridoru/

"V rámci stavby měly být navrženy celkem 3 nové železniční tunely. Dle upraveného výškového vedení trati však zůstal pouze jediný! Jedná se o dále podrobněji popisovaný tunel ZVĚROTICE, dlouhý 370 m.."

+2/0
doporučit
28.7.2017 13:41

P78a79v68e53l 30N67o88v66á77k 4713388245541

Investice do infrastruktury holt volby nevyhravaji :(

+2/0
doporučit
28.7.2017 9:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.