- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zminka o Rakousku a Italii nebo Nemecku neni na miste. Tam jsou lide ochotni i nuceni platit progresivi dane, zde se ceka jenom na dotace z EU.
Zde Osvc s pausalem neplati nic a na socialku z minima.
pokud to lidu vyhovuje je to o.k.
Ano vyhovuje, az na to, ze nemate pravdu ani v jednom tvrzeni...
Jeste vice by vyhovovalo, kdyby dan z prijmu pravnickych osob byla degresivni a z prijmu fyzickych osob skutecne rovna, max. druha sazba pro prijmy nad 10mil./rocne...
V článku mne chybí tunel Brno - Blansko. Ten by hodně pomohl. Starou trať nechat pro osobní dopravu. Touhle cestou jdou v Rakousku a Itálii. Například za Bolzanem je jsou 2 tunely dlouhé 11 a 13 km směr Brenner.
Vážně si myslíte, že do téhle bývalé lokálky má ještě cenu investovat?
3. a 4, koridor snad nějakých 15 let čekal, až bude v provozu 1. a 2. koridor, ale co se na něm vlastně udělalo. Vyměnily se koleje a trakční vedení (a to je stavba na dva roky). A nyní se dozvídáme že vynechali akutně nutné tunely mezi Chocni a Ústí n. Orlicí se zahájením stavby po roce 2020 , jsou tam úseky, kde hrozí srážky kamionů s pendolinem, místy se jede 70km/h (při vjezdu na Vysočinu) a navíc teprve teď se bude přestavovat žel. uzel Ostrava, Brno. Tak prostě toto skutečně není normální, hlavně že se škrtalo a škrtalo až jsem se uškrtali. 4. koridor vrátilo do hry až nařízení EU, atd.
NECHÁPU TO
Pokud narazite na prejezd ve studence, tak ten se da i zrusit bez nahrady, je zbytecny a jen pro zkracovani si cesty... na druhe strane nadrazi je totiz mimourovnovy prejezd.
Na konci článku je drobná zmínka o Chocni....
Tak ano, jakékoliv místo, kde nestačilo vyměnit koleje, se prostě přeskočilo a posunulo o 20 nebo více let do budoucnosti. Ale tak se nikde na světě nestaví.
Ja vim ze je to utopie, ale ted si predstavte jak by to bylo super, kdyby cela zeleznicni doprava byla pod zemi :) zadne prejezdy... a kdyby se tam svedla i automobilova (treba o uroven nad...) tak by hned bylo mene problemu na zemi... :)
Takove metro republiky, to by mel byt ucel VRT - spojit tak krajska a vetsi mesta linkami, na ktere pak navaze mistni regionalni doprava, ale cele pod zemi by nemelo smysl, :-), staci tunely, viadukty, mosty... ani metro nemusi byt cele pod zemi...
Ten tunel Zvěrotice bude nějaký omyl. Devět kilometrů je pravděpodobně délka celého modernizovaného úseku, tunel je tam plánován jen v délce 370 metrů.
"V rámci stavby měly být navrženy celkem 3 nové železniční tunely. Dle upraveného výškového vedení trati však zůstal pouze jediný! Jedná se o dále podrobněji popisovaný tunel ZVĚROTICE, dlouhý 370 m.."
Ten tunel z Prahy do Nelahozevsi nechápu. VRT má přece podle plánu vést úplně jinudy (viz. http://www.vysokorychlostni-zeleznice.cz/wp-content/uploads/2012/10/trasaVRT_Praha-Litomerice_SZDC_2014.jpg) Není tím myšleno jen rozšíření stávajícího tunelu mezi Kralupy a Nelahozevsí? Pak ale s tím nijak nesouvisí "narovnání trati vedoucí vltavským údolím".
1903- první elektrizovaná trať v Evropě - Tábor- Bechyně, 1964- česká parní lokomotiva Albatros rychlostní rekord 162 km/h
1899 - elektromobil jako prvni silnicni vozidlo prekonal rychlost 100 km/h
1985 - CSSR je nejvetsim svetovym vyrobcem tramvaji a trolejbusu
1993 - Skoda Ejpovice je nejvetsim stredoevrposkym vyrobcem elektromobilu
2006 - Tesla Motors zacina velkoseriove vyrabet svuj Roadster
Já myslím že Patrik, Děti Země a další aktivisté, najdou něco špatného i na tunelu pod Krušnými Horami (ptáci, plazi, poškození vodstva, nadměrný hluk) , posunou stavbu o několik desetiletí, až se protočí panenky i východním Němcům....
Az na to, ze prave aktiviste uz pred 20 lety prosazovali tunelovou variantu D8 namisto te drahe mostni.
Ale kdyz si chcete kopnout...
Jo tunely... to nám jde. Hlavně je třeba pohlídat, aby cena výstavby byla aspoň o třicet procent vyšší, než v okolních státech.