- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda jakýmsi zázrakem unikla bashingu, jaký prožívají německé firmy, zejména VW. V zahraničí si lidé proto mnohdy raději koupí Škodu, protože se ve "skandálech" nevyskytuje.
Jinak ovšem se Škodě vyplácí trochu méně divoký design, než mají Francouzi nebo Italové, získala si pověst držáka dobrého pro tisíc km, je o poznání levnější než stejný produkt VW nebo Audi, nejenom v nákupu, ale i v servisu. Lidé, kteří auto potřebují hlavně k vlastní mobilitě proto znají rozumnou volbu. I hogo-fogo BMW má už starosti s manipulovanými testy.
At zije stadovitost
Je to predrazeny, je to s desnou vybavou, je to nehezky, je to tuctovy az beda, ale furt to budou kupovat jak smyslu zbaveni
Když je něco předražené, tak se to nakupuje. Pokud se něco kupuje, tak je cena přesně taková, jaká má být.
My ten Detroit prostě vybudujeme! Co na tom, že ty zastaralé plechovky už není kam dávat, že po vyrobení už většinu času pouze nesmyslně zevlují a překážejí na veřejných pozemcích, my prostě budujeme největší hladovou zeď v celé historii, a tak čím více už je všude aut, tím větším tempem vyrábíme další, mnohde už vlastně není jiná možnost než ten vyrobený šrot štosovat v několika vrstvách na sebe. Ve městech už se nedá hnout, jak všude překáží ten zevlující plech. Je to naprosto absurdní a rozhodně tahle bublina jednou udělá bum a kromě moře odpadu a sociálních problémů po ní nezbude vlastně vůbec nic.
Proboha, 600 tisíc aut, to by vytvořilo souvislou kolonu odsud až do Koreje, a to je jen jedna automobilka a jen za půl roku! Jen výměna motorového oleje pro tohle množství křápů znamená dalších 70 železničních cisteren rok co rok. Kdo je tu blázen? Já?
Možná si to neuvědomuješ, ale je tam zaměstnáno spousta lidí, kteří živí rodiny. Pokud je o tato auta zájem a to teda je, je lepší tato auta vyrábět. Až bude potřeba těžit lithium, bude se těžit lithium. Budou tam doly, firmy na zpracování a bude to další Ostravsko. Potom třeba přijde výroba raketových střel někde na berounsku. Je to tak po celém světě. Lidi je potřeba zaměstnat a vyrábět to, co jde na odbyt. A odpovím ti na tvou otázku. Máš pravdu, jsi to ty.
dobrá tabulka, v první dvacítce 4 modely škodovky :-)
V nadpise a článku není my, ale Škoda auto. Nevím o co lidem jde? To byste byl opravdu raději, kdyby ty továrny byly u Berlína, zaměstnávali tam 30 000 Němců, platili tam daně a majitelem byl třeba Babiš? Co byste z toho měl kromě nějaké pochybné hrdosti, že je to "česká" firma?
A nemec se chechta jak mu cech plni kapsu.
Je to podvod. Kupuje to stát a auta sype někde do jámy. ;).
To by byla ta lepší možnost. Bohužel je stát nikam nesype a nechává je překážet všude, kde byl sebemenší kousek místa.
Asi těch kombi prodali o něco víc
Děkuji neuspěšnější české značce ŠKODA za největší přínos našemu hospodářství od dob Gustava Husáka.
Ech, jaký přínos máme z továrny v zahraničí?
V Nošovicích tohle asi rádi nečtou co?
Škoda má svojí kvalitu a ta je jednoznačná.Tržby tomu odpovídají.Jenom se bojím že už jsem opravdu na vrcholu.
No třeba na dva roky staré Hyundai i30 hned od začátku nešel zapnout bezpečnostní pás. U I30 combi z roku 2009 zase nedoléhalo zavření pátých dveří. Takže když jste si po odchodu nevšiml svítící palubní desky, tak do rána byla baterka vybitá. A mohu potvrdit jako většina , že reklamaci opět neuznali.