Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z77d39e83n86ě27k 71H78r32u18b92ý 5105638101566

Trošku jsem pohledal v tiskových zprávách, našel info o průměrné obsazenosti, kapacitě spojů, apod. a těch 5 Kč by skutečně plus minus mělo odpovídat nákladům na stevardku. Pak si ale říkám, jestli by nebylo lepší zdražit jízdenku o 2,50 Kč na jednu jízdu a stevardkám zvýšit o 50% plat. Pak by nebyl problém je na trhu práce najít. Měl jsem za to, že RegioJet se neprofiluje jako low cost, ale naopak vyšší standard odlišující se kvalitou služeb.

+45/0
doporučit
29.7.2017 13:40

J42a87k17u57b 52S21t21a81š85e16k 4337469293364

Aby to nedopadlo jak s hotely - postupně ořezávají ty drobnosti, kvůli kterým tam člověk jezdil...až se z toho stane naprosto uniformní služba. Mně se to líbí - pěkné kočiny, noviny a kafe - je to něco navíc, kvůli tomu jsem s nimi jezdíval.

+45/0
doporučit
29.7.2017 12:43
Foto

M19i71c70h45a97l 62N41a10j73m16a56n 7529423596460

V omezeni stevardek nevidim problem. Horsi by to bylo, kdyby na nektere linky byly nasazovany autobusy bez ridicu....

+36/−2
doporučit
29.7.2017 12:42

F62r56a44n74t59i65š43e38k 51M87o53s97s 8912333609499

Je to daň za nízkou nezaměstnanost. Cena práce jde nahoru. Já jsem dokonce letos přetáhl několik brigádníků (!!!) z jiných firem, to jsem nikdy nezažil.

Ve Student Agency si udělali analýzu, zda si mohou dovolit přidat stevardkám a promítnout to do jízdného a pravděpodobně jim vyšlo, že ne protože Flixbus. Tak stevardky zruší. V konkurenčním prostředí se už prostě takové věci dějí.

+22/−1
doporučit
29.7.2017 12:55

J97i45ř69í 59L46u57k12á10š68e56k 5670811590143

Stejně jsem jim jen koukal na zadek :)

+22/−1
doporučit
29.7.2017 12:51

M61a73r29i38k70a 57S85á63s91o79v30á 5827903983703

Nedivim se, ze maji malo personalu. Byla jsem u nich na pohovoru a chovaji se k potencionalnim pracovnikum jako kus hadru. Nikdy vice ✌

+16/0
doporučit
29.7.2017 13:34

J17a48n 34Z17a21h81r81a22d88n59i56k 3754280917821

Chce to obsluhu nahoře bez a my si tu stevardku zaplatíme během cesty sami.Spropitné ji budeme strkat za kalhotky.Spoje budou vytížené ,hlavně ty noční ve vlaku na Slovensko v lůžkové části :-P

+15/0
doporučit
29.7.2017 13:08

Z82d33e41n36ě79k 78V63o61d12á62k 7445526887392

Raději využívám na delších cestách vlak.

Mimo vyjmenovaných služeb je tam navíc WC, což se po nápojích (třeba i pivě) hodí.

Autobus využívám jen tehdy když na trase vlak nejezdí. Ve vlaku je přece jen větší pohodlí

+14/0
doporučit
29.7.2017 15:43

M63a66r12e38k 60S17a43j73d48a 2325370486848

A za chvili vytahne i stary rozhrkany Karosy :-P

+17/−4
doporučit
29.7.2017 13:42

J68i80ř94í 39K93o79c19u55r87e55k 6215304175558

Je to 12 roků. Tehdy to ČSAD Liberec jezdilo za 150 Kč. Dle místních ekonomických odborníků na monopol měl do několika roků Jančura nasadit několiknásobné ceny poté, co vyžene konkurenci.

Tak co páni odborníci? Vážne jezdí Jančura za 300 Kč, aby to byl alespoň dvojnásobek ceny ČSAD?

+13/−2
doporučit
29.7.2017 17:23

M45i70c72h67a91l 51Š58i32l57h27a24v20ý 9576192436116

Žlutým jsem fandil, protože výrazně zvedli kvalitu cestování. Po dosažení jistoty na nejlukrativnějších linkách to chtějí vrátit zpět na úroveň, kterou dříve zvládalo i ČSAD a z toho jsem lehce rozčarován. Asi si zajezdím i s konkurencí, aby nám to tu moc nezkostnatělo :)

+19/−6
doporučit
29.7.2017 13:11
Foto

J13a86n 94V20a81l65a72l68í64k 6436439500176

Tak cestujícím se sníží úroveň cestování, nedostanou kávičku tisk a budou to mít jen o 5kč levnější a to se vyplatí :-)))

+8/−1
doporučit
29.7.2017 13:10

J55a81r31o14s70l71a10v 80T39í84n89e61k 4204638790282

Kvůli situaci na trhu práce bojuje firma v poslední době s nedostatkem palubního personálu,

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/regiojet-rusi-cast-spoju-s-palubnim-personalem-fra-/eko-doprava.aspx?c=A170728_200756_eko-doprava_suj

Jak tak čtu názory bývalých zaměstnanců SA, a mám i osobní zkušenosti, já se nedivím, že spousta lidí po krátké době od této firmy utíká.... Vztah podřízený - nadřízený je mnohdy příliš autoritativní, nadřízeným někdy bývá i člověk s menšími znalostmi ale ostrými lokty,a nevybíravým chováním vůči podřízeným. Z toho plynou frustrace z bezmoci některých odešlých zaměstnanců .

+7/−1
doporučit
29.7.2017 14:08

J45a69n 75Š54v84a68r25c 8197356898724

Zkusil jsem jednou, vlastně dvakrát (byla to bohužel cesta tam i zpět) a už nikdy více. Stevardka v poho, jedné jsem sice nerozuměl ani slovo, ale opravdu v poho. Ovšem tak stísněný pocit, jako jsem měl na zadní sedačce (a neměl jsem ho tam pouze já), jsem dlouho neměl. Abych byl ale upřímný, nevím, jaké je to v jiných dálkových autobusech. Nicméně za mě: pokud bych měl znovu cestovat běžnou hromadnou dopravou, tak snad leda vlakem.

+7/−1
doporučit
29.7.2017 13:07

J12a17k33u58b 10K50o76s75m94i20d49e84r 4182618703

Nevím, co tady všichni řešíte ... ještě před pár lety jste jezdili Karosami a slovo steward jste neuměli napsat, natož vyslovit!

Teď možná napíšu blbost, ale nevím o žádné bus společnosti, kde mají stewardy, asi proč ... nevyplatí se to .... Jančura to zavedl v době, kdy byli nízké náklady na zaměstnance a zároveň to byl skvělý reklamní tah ... Místo karosy normální autobus a "káva" zdarma. Dnes se vše dostává jen do normální podoby, jako všude v EU tzn. Kvalitní nový autobus, on line systém a to je vše. Pokud někdo nevydrží dvě hodiny bez instantní kávy, tak na autobusáku si jí může zakoupit, ale nedoporučuji :))) [>-]

+5/0
doporučit
29.7.2017 15:11

J27a96n 42Z98a27h84r54a32d94n67i87k 3654480397711

Nejen v RegioJetu se šetří.Všechno to jde pomalu do kytek Letecké společnosti už nemají ani na to co bylo kdysi běžné a v ceně letenky dávali plebsu kus toho žvance.Nyní jen deci vody během letu před přistáním.No a až tyto letecké společnosti zkrachují tak je budeme z našich daní opět zachraňovat VVVV

+6/−2
doporučit
29.7.2017 12:48

R95o24m97a69n 92P57o80l83á48č84e44k 5676699785

Možná než tohle by mě zajímalo jestli už Radim vysvětlil ty dluhopisy;-D

+5/−1
doporučit
29.7.2017 13:07

M59i60r23e83k 66T70u82r19e17č14e27k 4793222650702

Bez stewardky a servirovane kavy a novin alespon o 40Kc levnejsi, ne ?

+4/0
doporučit
29.7.2017 18:47

A44l12e47š 13L98i94s50o25v25s14k89ý 9429588562642

Ve vlaku Regiojet jsem se těšil, jak si zdřímnu, ale co půl hodiny do kupé vtrhla namalovaná holčička a ptala se medovým hláskem, jeslti je vše v pořádku. Děkuji, obejdu se.

+4/−1
doporučit
29.7.2017 21:55

F58r24a75n71t43i53š14e98k 76V55r61á87n19a 5799892793901

Stevardky mají smysl na dlouhých mezinárodních spojích, ale na krátkých národních spojích to mohou cestující bez občerstvení vydržet. Pouze si budou muset řidiči vyřizovat nakládku a vykládku zavazadel a nástup do autobusu sami.

+5/−3
doporučit
29.7.2017 13:31

J20i49ř45í 47S41t68e74h37l44í45k 9197925333221

Ještě múže občerstvení za jízdy rozdávat řidič.Stejně nic "nedělá".U této;-D firmy by mne nic nepřekvapilo.

+3/0
doporučit
29.7.2017 17:26

R36a54d57i89m 51T18o78b22i65á44š 2353902504206

ty stewardky jsou zcela k ničemu ...aby mi podala noviny a načepovala chemický čaj nebo hnusnou kávu...???

+4/−2
doporučit
30.7.2017 7:46
Foto

J85a69n 34V45a22l79a92l22í18k 6326889490486

Když mě něco vadí tak to nevyužívám tak vás nechápu proč jezdíte s RJ když ty služby vám vadí...

+4/−2
doporučit
29.7.2017 15:56

P36a97t43r20i74k 64E28g17e40r 2288380819111

V pondělí 24.6. v 6:00 jsem jel smluvním dopravcem RJ na lince Praha - Brno bez stevardky. Pravdou je, že neobdržet horkou čokoládu, noviny ani možnost sledovat film či poslouchat hudbu tak cesta dlouhá 2 hodiny 45 minut utíkala pomalu. WiFi samozřejmě žádná, ale 165 korun to je stále super cena :-). V říjnu zkusím asi už vlak.

+3/−1
doporučit
29.7.2017 15:12

P77a53v14e20l 55Š89e58v87č66í19k 6980955239400

Od dob kdy se začal pan Jančura angažovat v politice, jeho služby nikdy nepoužiji. Viz plakáty na jeho busech a adorování Babiše. Brojil proti Haškovi a teď tam máme ještě horší anoidní koblihu. Také by ten dotační výkuk mohl vysvětlit své dluhopisy. stejně jako Babiš umí sosat a ojebávat.

+8/−12
doporučit
29.7.2017 13:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.