- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To bohužel platí mezi veljymi městy na koridorech. Já jezdím často z Uherského Brodu do Strážnice a vlakem to trvá až dvě hodiny s třemi přestupy. Autobusem by to bylo snad ještě déle. Autem jsem tam za 40 minut a to dodržuji poctivě rychlost. Když jedu od nás do Prahy tak už se to vlakem oplatí.
Prostě se jen hodně mladých stěhuje do Prahy a pak jezdí často domů za rodiči.
Nevidím rozdíl mezi autobusem a vlakem bez kupé, kromě horší dostupnosti vlaku. Hlavní je ušetřit. A pak, že za komunistů nebylo líp. Přitom by stačilo nechat si lidi vybrat levný vlakobuso nebo kupé za příplatek.
Já ano.
Ve vlaku je mnohem lepší a větší WC.
Ve vlaku bývá jídelní vůz a velký výběr občerstvení.
Ve vlaku je taky víc místa.
Ve vlaku (a to i ve velkoprostoru) máte možnost sednout si k poměrně velkému stolu (http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/201401/obrazok-106.jpg).
A jízda (po moderní trati) je klidnější než jízda po silnici.
Jo jo ve vlacich přibývá cestujících je to vidět už i v 1 třídě...
Bezte uz konecne vsichni do vlaku a autobusu, at mame volne silnice
Mě to nepřekvapuje, poslední tři měsíce takřka každý týden pendluji mezi Prahou a Brnem a raději strávím 2,5 hodiny v novém a pohodlném vlaku (a je jedno jestli jde o RegioJet nebo RailJety) s jistotou, že dojedu na čas, než 2,5 hodiny zavřený v plechovce na D1, kde člověk může pracovat jen když stojí v kolonách a za ty 2,5 hodiny se stejně nikdy ve špičce do Prahy nedostane.
Raději bych jezdila vlakem, ale kamkoli častěji jezdím (rozpětí 100-400 km), vyjde mě autobus mnohem levněji a i pohodlněji (StudentAg. obzvlášť). Jak tedy lidi přemístit do vlaků, když je to paradoxně dražší a pokud jde o ČD, tak i špinavější?
Pokud je řeč o lidech, pak osoby, kteří koukají jen na cenu za lidi nepovažuji.
To je dobře. Kvalita cestování na železnici jde nahoru i díky soukromým dopravcům. Ještě by to chtělo vzájemné uznávání jízdenek, více výběrových řízení na trasy a vylepšování příměstského cestování.
Je zajímavé, že spousta lidí zmiňuje vzájemné uznávání jízdenek u vlaků. To, že u autobusů nic takového také neexistuje nechávají bez poznámky...
Autobus versus vlak na delší vzdálenost... kdo zažil, nepotřebuje polemiku... Jde spíše o územní dostupnost.
je celkem jasne proc - u vlaku vite kdy tam asi prijedete. navic dnesni uroven napr. regiojetu je skvela a cestu si uzijete, ne pretrpite jako u CD. u autobusu nevite nic.
Nemyslím si, že úroveň ČD nějak zaostává za RegioJetem.