- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na Novinkách píší, že týdenní plat škodováckého dělníka v Alžíru je 500 €, tady se píše měsíčně 440 €...
Svet sa po globalizácii opätovne začal salámovou metódou uzatvárať. VW to musí riešiť a tak bude montovať a už aj montuje autá pod svojimi značkami vo svojich továrňach po celom svete. Škodovka nie je výnimkou. Je nezmysel ju montovať v MB a prevážať do štátov ako je Rusko a Alžírsko. Nie je to prémiová značka ako Porsche, alebo Audi, kde sú predajné marže úplne inde, ako pri low-costoch.
Jak se dívám na titulky iDnes , tak často píšou velká písmena tam, kde nepatřií a opačně . Zapadákov je název města ?
Škoda je zde vyhledávaným zaměstnavatelem, v Německu by takový "uprchlík" z bídy dostal pouhých 359 € na ruku a k tomu bezplatné ubytování.
V Africe si ovšem každý musí to ubytování najít sám, přesto je ale kupní síla toho platu vysoká. Třeba egyptský učitel na základní škole dostává kolem 100 € měsíčně a to je už živoření.
Složitější díly, jako motor nebo převodovku tam jistě dostanou ve smontovaném a vytestovaném stavu, ale ta konečná montáž rozhoduje o výdrži výrobku. Afrika nemá v přesnosti a důkladnosti zkušenosti a návyky, jaké měli třeba Němci nebo Češi v důsledku válečné výroby. Každá chyba tam byla za sabotáž a mnohdy stála i život.
Poválečná náplava z východu to sice dost rozostřila, ale jak je vidět, Škoda našla cestu zpět k přesnosti a důkladnosti.
Jinak článek by neměl mít v nadpisu výroba, ale montovna když se jedná jak je uvedeno v článku o montování rozložených a vyrobených aut u nás nebo jen domontovávání toho co se zde v Čechách ani nenamontovalo.
Nějak nerozumím konci článku. Škoda vyrobí auto - rozloží ho na částí a odveze do Afriky kde ho zase smontují????
Proč by to dělala
To by snad posílala do Afriky díly, které by se tam skládaly. Proč by to dvakrát skládala - absolutní žvást, nesmysl
normální praxe kdyby měli dovést cele auto tak na něho Alžír uvalí obrovské clo. rozebrané auto deklaruji jako náhradní díly a na to se už cla nestahuji. stejný system funguje když se vyváži auta z EU do Ruska
napsat že jde o továrnu a výrobní linky je docela síla. Je to pouze nástroj na obejití vysokých dovozních cel, ty auta tam přplavaj u prakticky hotová, udělá se akorát pár úprav proti evropské verzi aby se pes nažral a koza zůstala celá
Aby nahodou clanek nekdo nepochopil spatne, jak se to stava, ze Skoda je ceska firma... jedna se o nemeckou Skodu, ktera montuje auta u nas i v Alzirsku.
Skoda je ceska firma. Ma to zapsane i v obchodnim rejstriku. jestli ji vlastni afganec, nemec nebo martan je uplne jedno
Rozpaleny zapadakov, trefne zvoleny, kam vice by se skodovka hodila