Diskuze

Komerční banka ruší některé poplatky. Aktivní klient to nepozná

Komerční banka upravila sazebníky poplatků. Uvedla, že u základního účtu ruší poplatek za vedení účtu. Ten už však nyní jen minimálně aktivní klienti nehradí. Přibývá také účet Plus, na kterém mohou řádově desítky korun ušetřit například lidé na venkově.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nechápu, jak může mít v roce 2017 někdo účet u banky, která si počítá 6Kč za odchozí transakce po ČR z běžného účtu Rv

1 1
možnosti

Taky jsou v tom účtu za 39 Kč všechny elektronické odchozí platby (původní "balíček transakcí") + k tomu 2 výběry z cizích ATM měsíčně. U mnoha low cost bank je účet zdarma, ale třeba za kartu se platí, pokud neprotočíte přes kartu nějakou sumu, jindy je vedení účtu zdarma při nějakém příchozím obratu.

0 0
možnosti

Plus může pro někoho být výhoda, že kamenná pobočka je v každém větším městě, osobní jednání je někdy lepší. Samo, pokud člověk používá jen základní platební styk, je v podstatě jedno, jakou banku si vybere.

0 0
možnosti

P45e38t72r 28M81a16l46ý

2. 8. 2017 14:26

To zrušení poplatků poznám jak? Bude to jako dosud? Zatím mi vždycky na konci měsíce strhli 68 Kč za vedení s tím, že mi to v průběhu dalšího zase vrátili na účet. („Vedení účtu teda máte vlastně zadarmo,“ povídal můj osobní bankéř.) To samé poplatek 9 Kč za výběr z bankomatu. Ten mi také následující měsíc vracejí za to, že platím kartou.

Pak se mi v internetovém bankovnictví neustále navyšuje zobrazená částka Moje odměny – to je součet těch stržených a následně vrácených poplatků. Naše marketingová ředitelka by mi jistě vysvětlila, že to tak je vlastně správně (z obchodního hlediska). Jen já mám z toho jako klient neodbytný pocit, že ze mě dělají vola...

4 0
možnosti

P66e72t96r 51M56a58l90ý

2. 8. 2017 14:31

Koukám, že jsem nečetl článek pořádně. Už na to přišli, že to je nesmysl. Sláva!

0 0
možnosti

Taky už se těším na refinancování hypotéky u jiné banky.

2 0
možnosti

Mám KB, jsem se vším spokojen díky velkým obratům na účtě - TOP konto. Jenom mi každý měsíc volá nějaký brigádník z infolinky a nabízí úvěr za 16%, odpovím, že mám nabídku z jiné banky za 6,9% a on okamžitě sníží útok na 8,9% a ptá se, co říkám na tu skvělou nabídku... děsně mě to vytáčí :-(

0 0
možnosti

Já jsem jim už oznámil,že si tyhle telefonáty nepřeji a opravdu od té doby ani jeden...:-)

0 0
možnosti

A informační SMS za 2,50 Kč. Rv

0 0
možnosti
Foto

P61e24t57r 23G19a54l67a

2. 8. 2017 11:17

u KB mám účet protože musím ... co mě nejvíc rozčiluje je poplatek 6 Kč za transakci, takže každý měsíc jak dojdou peníze tak všechno šup za 6 Kč do jiné banky. S tím se žít dá .. ale co nejvíc naštve, když mají tu drzost zavolat a nabídnout SUPER službu za 39 Kč všechny platby zdarma. Tomu říkám fakt výhoda.

9 0
možnosti

Je smutné, že jsou stále lidi ochotní platit bankám, že jim dovolí používat jejich peníze:)

8 0
možnosti

Banky už dávno nežijí z vkladů klientů. A pokud bance poskytnete hodně svých peněz, za platební styk nic neplatíte. ;-)

0 1
možnosti

Tak hlavně že si nedávno zavedli poplatek za vklad na vlastní firemní účet. Za to, že si tam jednou za týden vložíte vlastní tržbu. Prasárna;-€

3 0
možnosti
Foto

A důvod proč nevyužijete výkladový bankomat, kde to máte zdarma je jaký? Asi ten, abyste mohla remcat na idnesu a byla litována, že?

0 2
možnosti