Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K34a67m16i82l 67K52o32l27á76ř 6240720754

OK, novou Audi A8 L 4.2 TDI si tedy kvůli výsledkům testu nekoupím :)

+67/0
doporučit
2.8.2017 13:22

J82a23n 41P56r67i49b66y84l 5610295167417

Vzhledem k tomu, ze asi tak dvacet korun z ceny litru benzinu, nebo nafty požírá stát na daních, tak pokud je nafta takový problém, tak by stačilo snížit daň na benzinu na polovinu a bylo by po problému. Garantuji vám, že do pěti let by se drtivá větsina majitelů nafťáků dobrovolne přezbrojila na benzin, protože 30kč za litr nafty, nebo 20kč za litr benzínu by byla jasná volba. Jenže jim jde ve skutečnosti jen o naše prachy, takže budeme furt dokola poslouchat o boji s neDPF auty a porusovani emisi atd.

+65/0
doporučit
2.8.2017 13:47

L43a79d59a 18N88o73v94a50k 4962953907

já si už pomalu začínám vyhlížet nějakého koně s co nejmenší spotřebou ovsa a nízkou produkcí metanu...

+50/0
doporučit
2.8.2017 13:37

J36i72ř80í 36H94a76v15á77č87e44k 1283930573

Fyzikalni zakony se holt nezastavi ani pred normami EU :-))

+48/−2
doporučit
2.8.2017 13:45

P65e39t94r 30T48y29č21k14a 6615732489862

Nejhorší emise má Audi A8 se čtyřlitrovým motorem? Kdo by to čekal.

+25/0
doporučit
2.8.2017 13:48

O92n23d38r13e28j 31M78a86r31e15c83e85k 3220708180555

já tomu celému prostě nerozumím. Ano diesely rozhodně nepatří k nejčistším motorům, ale.... Tahle masírka z řad evropské unie a její zakazování výroby normálních motorů a všech těh omezení mi leze na nervy. Jedna výletní loď udělá bambilionkrát větší problém než všechna auta dohromady. Řeší se downsizing, který ale ve výsledku nemá vůbec možnost uspět. Tyhle novodobý auta nemají šanci ani při rozumné údržbě vydržet to co šesti osmiválce třeba 20 30 let staré. ty jezdí dodnes s normální údržbou. Ale ne, my to co fungujeme vyženeme, zničíme, odpadem zasereme planetu, vyrobíme něco nového, to fungovat bude pár let a pak to zase zničíme, zase odpad.... Neříkám nevyvíjet nové technologie, ale doprčic, vy v tom Bruselu! Použijte hlavu alespoň občas....

+45/−4
doporučit
2.8.2017 13:44

M50a27r95t24i85n 11M51o58t77y73č11k76a 6831867747974

koukám, že opět někoho překvapilo, že když změní podmínky měření, tak dostane odlišné výsledky...

+21/0
doporučit
2.8.2017 14:08

F41r48a12n62t76a 74N69u23d49l17i36s 5605553198177

Je "fascinující", že zatímco proti dieselům v osobních autech se vede kampaň jak prase, hulící lodě, letadla nebo lokomotivy nikomu nevadí. A továrnám se sice nastaví limity, nařídí se jim taky různé filtry, ale pak se jim v pohodě prodávají emisní povolenky, aby mohly hulit skoro jak chtějí. A vejvarem z těchhle kšeftů se vylepšujou státní rozpočty. Pohodička :-/

+30/−3
doporučit
2.8.2017 14:52

D76a21v65i62d 43Z76a34j11d90á71k 8785342530301

Nastavi se nesplnitelne limity, podepisi vsechny mozne a hlavne i ty nemozne dohody o zelene a pak se vsichni divi, ze se to obchazi a falsuje. Zajimalo by me, za vsichni ti eko zlocinci jezdi jen na kole a po cyklostezkach.

+25/−4
doporučit
2.8.2017 13:29

Z11d12e44n40ě84k 54M73á67č55a78l75a 1573825739770

;-D Tak to je mazec........ Už na ty nafťáky ale začínám být taky nějak alergický. Kor když za někým stojím a vidím ten bordel, co mu jde z výfuku, anebo z toho smrdí chlór jak z bazénu. Ideální jsou i přečipovaný Oktávky v TDI na hlínách, který mají polovinu zadního nárazníku černou jako bota.

+27/−7
doporučit
2.8.2017 13:25

Z74d89e13n68ě65k 34M65á28č33a40l30a 1173475219900

Emise mě ani tak nezajímají - i když by asi měli. Ale udivuje mě, že si lidi nedokáží spočítat ekonomiku dnešních moderních dieselů. Kde jsou ty doby, kdy v Octavii I chrochtal 2L TDI 66, anebo 81kW bez DPF a podobných ekokrávovin. Ano, tam byla jasná volba - 6L na 100Km a nebylo co řešit. Motor byl v podstatě bezúdržbový držák.

Situace se změnila s příchodem slavné bionafty, kdy tyhle spolehlivé motory začala bionafta také spolehlivě likvidovat.

Posledním hřebíčkem do ekonomické rakve dieselů je DPF, složitá konstrukce a systém likvidace spalin. Dnes se již diesel nevyplatí, co ušetříte na palivu, mnohokrát více vrazíte do servisu a náhradních dílů.

Zlatý můj 2L 108kW benzínový motor v Mazdě6, cca 7.3L /100Km a měním jen olej. Ani rozvody se nedělají. Potřebuju, aby auto sloužilo mě a ne já autu.

+10/0
doporučit
2.8.2017 15:42

J96a50n 25K92r48p15e90c 5306693644432

tady aktiviste zase motaji ruzne veci dohromady. byl nastave merici cyklus a hodnoty emisy ktere je treba dosahnout. tot ze strany uradu. vyrobci zase musi vyrobit neco, co bude pozadavek splnovat, ale zaroven i neco, co si bezny clovek muze dovolit koupit. jinak bude mit hi-tech auto kteremu lezou z vyfuku vune kvetin, ale neproda ho. cyklus byl nastaven tak, aby byl reprodukovatelny relativne kdekoliv a daly se vysledky realne porovnavat mezi ruznymi typy motoru/vozu a vyrobci. jake ma emise vuz v provozu je zccela irelevantni. to ostatne ani nikdy nebylo cilem. sverazna aktivita nekterych aktivistu v tomto ohledu je zcela mimo. jejich mereni neni mozne znovu reprodukovat. neni mozne nastavit stejne podminky testu. pokud uplne stejne pojedou uplne stejnou trasu, ale jednou treba v dnesni ropalene italii na 100% cistou naftu podruhe uprostred zimy v norsku u polarniho kruhu na zimnich gumach s naftou o 30% bioslozky, dostanou vysledky ktere se budou diametralne lisit. proto se testuje v laboratori pri presne stanovenych podminkach. druha rovina problemu je, ze stejna byrokracie umoznila takovy rozvoj dieslovych motoru v osobacich, jaky dnes bohuzel mame. stejna byrokracie, ktera ted chce diesely zakazovat. ne nahodou je to pouze indie, ktera ma jen nepatrne mensi podil dieslovych aut nez Evropa. USA ma tusim techto vozdiel 3%. ano, i velike nakladaky umi jezdit na benzin. dokonce jeste i dnes je nizsi spotrebni dan na nafte nez na benzinu. neodpustim poznamku, ze pohonne hmoty s bioslozkou, kterezto byly povazovany touto smaou byrokracii a zelenymi aktivisty za ekologickou nirvanu jsou neje ekologicky horsi, ale prodrazuje toto palivo o cca 1-2 Kc na kazdem litru. cili vsechno na co ted tato Evrpska byrokracie zehra, je vysledek jejich vlastnich nekomeptentnich rozhodnutich. bez elementarnich znalosti ekonomie, ekologie, fyziky a techniky delaji jedno spatne rohodnuti za druhym, ale o kazdem z nich jsou presvedceni, ze spasi svet, a ti ostatni jim to naschval kazi.

+12/−1
doporučit
2.8.2017 14:53

P18e64t85r 86K84o92l59o32u25š80e75k 6649868943454

Limity na emise u osobních aut v EU neexistují.

Existují pouze limity na emise ve zkušebně před schválením. Nic víc.

( příklad: něco ve smyslu: V obci můžete jet při otáčkách do 2000 ot/min maximálně 50km/h. Šlápnete na plyn otáčky vylétnou nad 2000 a můžete legálně jet klidně 300 km/h - přesně takto fungují emise. Šlápnete na plyn a nic výrobce nelimituje - test je totiž při velmi malém zatížení motru )

Na tyto "nelimity" má EU navázáno spoustu dalších předpisů. Například přimíchávání biosložek atd. To vše je spojné s limity CO2, které vzejdou ze zkušeben.

Když se změní to jak testují "nelimity" popadá jim plno věcí jako domeček z karet. Proto to není jednoduché změnit.

A oni se diví? Už na škole jsme při testech zjistili, že katalyzátor vůbec nefunguje. Protože motor je v režimu mimo rozash, kde se měří na zkušebně. Tam to výrobce nemusí řešit - limit na to není.

+9/0
doporučit
2.8.2017 13:58

P82a21v98e63l 47N35á56r64o80ž34n42ý 6899359713826

Odhlasujeme, nesmysli který je v přímém rozporu s fyzikálními zákony a pak se divíme že to nefunguje, takové euro komunistické poručíme větru dešti.

+24/−9
doporučit
2.8.2017 13:26

L68a42d14i32s25l10a42v 45B55e37r56o24u94n19s31k85ý 1377962123326

je na čase se vrátit k euru4 a dál si nevymýšlet . . . a když neziskovka něco testuje, tak to smrdí už od záčátku

+8/0
doporučit
2.8.2017 15:07

J79i31ř16í 26N18o60v10á15k 1614523127338

Pokud v tom jede neziskovka, tak ty výsledky mají stejnou důvěryhodnost, jako socanské heslo, že to s námi myslí dobře.

+19/−7
doporučit
2.8.2017 13:35

A60n42t21o43n59í64n 79S44v49o74b53o36d89a 3214613549592

Hádáme se o limity zplodin z aut a Dolínek v Praze posílá naftové autobusy MHD do města, v době vysokého znečištění, aby nahradil třeba auta na plyn :-). Jinde se prosazuje jako palivo metan-CNG, protože spalováním jednoduchých uhlovodíků nevzniká tolik škodlivin. Hodně autobusů na ostravsku jezdí na plyn, v Praze na naftu s řepkou. Takže omezíme osobní auta a nasadíme autobusy na naftu :-(

+9/−1
doporučit
2.8.2017 14:06

D48e14n92i32s 49H12u47m35l 4862245635106

Jake normy? Zadne normy na nejaky nahodny jizdni cyklus neziskovek neexistuji.

+7/0
doporučit
2.8.2017 13:52

R37a82d12i34m 32K63a62l96a86s 2350716262671

Je to pseudokauza. Nastavíme normu na čísla, která se nám líbí, a pyšně ji k uvedenému datu zavedeme do praxe. Čímž neuděláme nic jiného, než že definujeme smluvní hranici, která se váže k určitému postupu měření, na které jsme si navykli, které používáme.

Jakmile samozřejmě změníme podmínky měření, smluvní hranice může být rázem zcela mimo oblast, v níž se běžně i nové vozy pohybují.

Když řeknu, že budeme tuto smluvní hranici vztahovat k novému "oficiálnímu" testu, při kterém bude motor studený, bude pracovat mimo oblast optimálních otáček, tak najednou zjistíme, že tu smluvní hranici neplní téměř nikdo.

Ale to o ničem nesvědčí.

Norma zkrátka musí být svázána s jasně definovaným testem-měřením.Vše ostatní je plácání prázdné slámy a ohlupování lidí.

Je to podobné, jako když u některých zařízení "naměříme" účinnost 100%. Je to pitomost? Fyzikálně ano, ale pokud do celkové účinnosti zahrneme i případné využití odpadního tepla, rázem se můžeme na podobných číslech pohybovat.

Spotřebitel má perfektní číslo, úřady jsou také spokojeny, ale reálný či využitelný provoz je někde jinde.

Význam mají pouze trendy a tedy to, že je norma na emise stále přísnější.

+8/−1
doporučit
2.8.2017 14:41

J81a15n 77K78a36l95a98b55z54a 6232471198119

Tak už konečně soudruzi uznejte že diesel do osobáků nepatří, je to svinsto, které pak musíme dýchat, kvůli šetřílkům, co chtějí jezdit za 4 a půl. Ono Amíci vědí, proč si to tam nechtějí nechat vpustit na silnice.

+15/−7
doporučit
2.8.2017 13:24

J21o39s73e17f 71Š50o25l44t22e90s 8504128670573

Upřímně si myslím, že si Evropa pořádně zavařila na budoucí zdravotní problémy. Auta vypouští z výfuku pořádná svinstva.

+6/0
doporučit
2.8.2017 14:02

J98i56r71k23a 42A75n64t66o96n68í56n 5605273

Nemyslím si, že by to svět bez nafty zvládl

+8/−2
doporučit
2.8.2017 13:22

O63n54d81ř69e64j 24N31o51v32á32k 9797624309109

Novodobý hon na čarodějnice (diesely) ... to, že moderní turbo-benzínové motory produkují stejné karcinogenní látky jako diesely, se tak nějak cudně mlčí .....

+20/−13
doporučit
2.8.2017 13:30

J32i69n23d36ř76i67c48h 10B97u81c98h15t42a 6452546423150

Test proběhl v září 2016. Tak proč až dneska? Jo teď máme to téma STOP DIESEL;-(

+5/0
doporučit
2.8.2017 14:53

P60e21t33r 60B89a39r31t85ů86n46ě15k 9761334909609

Svědčí to jen o tom, že restrikce vymýšlené v EU jsou v naprostém rozporu s realitou. Je to jen úřednická masírka bez reálného základu...:-/

+9/−4
doporučit
2.8.2017 14:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.