- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak tohle je posvecený příklad jak vytvořit firmu, která určitě krachne, je jen otázka času kdy! Dělat výrobky s minusovou marži ... co na to finanční úřad a vrátky DPH :))))
Nikdo nedělá výrobky s mínusovou marží a Tesla už vůbec ne :D Tesla má velkou marži na svoje výrobky, ale taky masivně investuje do růstu. To vytváří tu ztrátu.
To že Tesla měla ztrátu při přípravě masové výroby na nové lince a výstavbě tisíců nových rychlonabíječek v pohodě. Zvlášť když tržby vzrostly dvojnásobně a ztráta o 15 procent.
to si budete muset počkat až na ten obrovský neúspěch modelu 3
nejak v clanku nemuzu najit ze posledni dobou desetitisice lidi stornovalo sve objednavky? proc se to v clanku taji? a pro stouraly odkaz "Zehntausende Tesla-Kunden stornieren Order"
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Zehntausende-Tesla-Kunden-stornieren-Order-article19967136.html
A vy jste zase zapomněl doplnit, že Tesla má 1800 nových objednávek denně.
Krásný test v německém AutoBildu .... třikrát sešlápnete plynový podál na podlahu ... a po čtvrté auto řekne dost - a přestane plně zrychlovat .... protože musí chladit baterie .... a při trochu rychlejší jízdě (ano, po dálnici) klesla kapacita někam na polovinu ... a auto přestalo jet, neb by začalo hořet a bylo nutno ho ochladit ....
az tohle letadlo krachne to bude pak breku
a ze krachne je jen otazka casu
Co by mělo krachnout? Roadstery jezděj skvěle už 9 let, Ska 5 let. Brzo budu mít jedno doma, půjčeny jezdilo taky skvěle.
ale co, až ta bublina praskne, tak se nic moc nestane - lidi, kteří jsou ochotni vyhodit tři miliony za auto, evidentně nevědí co s penězi a tak jim pár set tisíc na rezervační záloze nebude chybět
mno jen aby na nákup nebyly kdovíjaké ekologické dotace, daňové úlevy a výhody...pak ty peníze budou chybět ve státním rozpočtu...
a už pan vizionář odstranil ten drobný problém, který trápí elektromobily posledních sto let? tedy že baterie se pomalu nabíjí, časem ztrácí kapacitu a špatně snášejí zimu?
Ano, supercharger ji nabije na 90% za 30 minut, ovšem klíčovej vtip je v tom, že vy můžete dobíjet prakticky pořád (když je auto doma, když parkuje venku, když parkuje v práci, v obchoďáku), protože na rozdíl od benzínu je velmi snadné přitáhnout zásuvky prakticky ke všem místům, kde se parkuje. Takže pak jezdíte drtivou většinu času s "plnou nádrží" a nemusíte každou chvíli řešit návštěvu benzínky. Baterie ztrácí cca 5% po prvních 80.000 km, ale dalších 5% zhruba po dalších 250.000 km - a to jsou údaje ještě ze starších packů na Tesla S. Zdroj: https://electrek.co/2016/06/06/tesla-model-s-battery-pack-data-degradation/ Tesla následně nabízí odkup a výměnu za výrazně nižší cenu, než je cena nové baterie (a ceny baterií zároveň v čase klesají).
Ano, zima je obecně problém (a může snižovat dojezd až o 50% - což stále pro městskou jízdu není takovej problém), řeší se to tak, že systém zahřívá baterii, aby její teplotu udržel vyšší, což stojí výrazně méně energie a samozřejmě není vůbec žádnej problém, pokud je auto zároveň připojeno do zdroje. Tesle lze také dálkově přikázat, aby se zahřála na plnou provozní teplotu cca půl hodiny předtím, než plánujete vyjet.
a elektromobilová bublina se nafukuje a nafukuje ;o)) ale co, pan vizionář se napakuje a účel bude splněn
"firma minulý týden dodala prvním 30 zákazníkům, všechno jsou zaměstnanci Tesly. Generální ředitel Elon Musk uvedl, že firma má již 500 tisíc rezervací na Model 3 a chce co nejrychleji navýšit výrobu" --- takze kupr. na az 40/tyden? :-)
Jen pro upřesnění - ten minulý týden je celá měsíční výroba .... takže za týden vyrobili nějakých 7,5 vozu ....