Diskuze
Homeopatické ústupky. A to je vše? Dieselový summit sklízí kritiku
Děkujeme za pochopení.
M31i76r69e97k 93G46a63j66e73r
Takze 30% snizeni emisi NOx pomoci zmeny v SW bude mit za vysledek, ze soucasne prekroceni v beznem provozu az 18x se snizi na zhruba 13-nasobne prekroceni. Asi lepsi nez nic. Ale stejne se hodne majitelu techto dieselu uprave vyhne.
J15a40n 83C73e22p50e67k
Hlavně by tu nesměla být ropná loby spojená s automobilovou loby, kteří na spalování ropy nejvíce tlačí.
J45a61n 74C39e86p53e70k
"Za největší poražené ale považuje „obyvatele center měst, z nichž každý rok asi 10 000 předčasně zemře kvůli příliš vysoké koncentraci oxidů dusíku ve vzduchu“."
Tohle by si měl přečíst ten strašně chytrý pán ze včerejška, kdy byl skálopevně přesvědčen a nutil mi to, že lidé na rakovinu umírají jen z kouření a nikoliv na zplodiny z výfuků. Ty jsou dle něco asi zdravé.
J70o92s58e56f 52L39e57b70d64u70š81k41a
Těch 10 000 je k tomu nějaká vědecká stude, nebo jen čísi názor? Jina jich podle mne daleko víc ročně zemře na následky nehody jízdního kola
J90o16s44e55f 41L49e34b47d12u57š57k35a
Není ta chyba někde jinde? Není v tom, že různé zelené mozky naprosto nechápající technku a fyziku vymyslely normy, které lze splnit jen za laboratorních podmínek? Pokud potřebuji rozpohybovat auto a udržet nějakou rychlost, potřebuji k tomu nějakou energii. A víc než kolik té energe v litru paliva je, prostě získat nelze. Spalováním jakéhokoliv paliva vznikají emise a jen drahá, těžká a technicky náročná zařízení je dokáží změnit na něco jiného, o čemž časem můžeme zjistit, že je to daleko větší svinstvo. Tedy jediné řešení je, spalovat vodík, ovšem to vytváří vodní páry = skleníkový plyn a neznámou zatím je, co vzniká při spalování maziv vodíkem, protože motor - písty, válce, ventily, musí být mazány. Vraťme se k tomu, co bylo předtím, kdy automobilky udávaly reálnou spotřebu a naučme se přemýšlet, že méně spáleného paliva = méně emisí. A pokud ještě přesvedčíme zelejńé mozky, že plynulá jízda v optimálních otáčkách motoru, tedy bez různých retardérů, zbrž'dovacích zařízení, s co nejmenším počtem zastavování a rozjíždění se znamená nižší spotřebu a tedy méně emisí, bude vyhráno.
M15a97r15t42i34n 58D65o92h55n73a28l
Já bych k autům ještě přidělal kyslíkovou megabombu a motory by nasávaly akorát čistej kyslík a žádné NOx by nevznikaly:o)))
M12a56r69t29i12n 39S19i54c38h54y54n40g83r
Celý problém by dle mne asi nejlépe vyřešila rychlejší změna uvažování koncových spotřebitelů, každý má dnes na výběr a rozhodně se dá jezdit i jinak než se silným dieslovým osobním vozem. Čistá elektromobilita určitě není spása všeho, minimálně ne v krátkém horizontu, ideálem je dle mne dnes full hybrid či plug-in hybrid, tato auta mají spotřebu max. na úrovni ale většinou pod úrovní dieslů, emise vzlášť ve městech prokazatelně daleko nižší. Cenově jsou dnes již dostupná a většina nestojí více něž dieslová verze. Odpadová energie je využívána na dobíjení baterií, u plug-inu lze dobíjet i ze zásuvky. Baterie mají dle reálných zkušeností např. u Toyoty životnost jako auto samotné, uživatel není omezen dojezdem a spotřeba ropy se může začít pomalu lehce snižovat, pokud by totiž došlo k prudkému snížení tak by to asi také nebylo dobře. Nedovedu si představit co by státy na ropě závislé dělali a mohlo by to mít negativní bezpečností rizika.
J13o45s33e89f 10L98e27b78d39u64š65k65a
Ovšem výsledky testů v reálném provozu ukazují, že všechny ty systémy maj nakonec vyšší, nebo maximálně stejnou spotřebu jako klasická auta, protože vozí zbytečnou zátěž. Je to podobné jako s těmi euronormami a skutečností. Tedy snad v zájmu snížení emisí v nějakých zónách projet pár kilometrů čitě na baterky, jink je to o ničem.
P48e17t64r 89V96a60n70ě36č39e91k
Pokud se chce udělat něco pro planetu, mělo by se začít tím, že se zakážou různé spolky zelených, ochránců přírody atd.
M64a28r98t27i48n 80D32o72h60n67a31l
Je to všechno jenom snaha o to vypadat, že se něco dělá. Myslím, že spalovací motory jsou na hranici technologie spalování a žádné extra čáry, jako dokonalé spalování s nulovými NOx apod. od nich čekat nelze, nejsme v ráji, kde je všechno ideální. Bohužel pokud se spalovací motory budou používat, tak tady NOx, CO2 a CO budou. Tlačit automobilky na úroveň výfukových plynů je správné, ale je potřeba také trochu realismu. Výrobci se můžou tak akorát dohadovat o co, zda motory budou vypouštět víc CO2 nebo NOx, omezit najednou oboje nepůjde.
J12a54n 73S11t33e27h14l62i46k
Benziny nebo třeba auta na cng s NOx problémy nemají. Ty tak vysokých pracovních teplot nedosahuji. To je doména naftaku
T25o21m80a15s 89D82r60a45b56e65k
A co čekali? Že 5ti mil. aut do kufru namontují třicetilitrové nádrže na močovinu a při každém druhém tankování nafty doplníte třicet litrů močoviny? Úpravy vozů by ani neskončily a už by musela Angela zachraňovat své automobilky před úpadkem. Zpětně s tím nic neudělají. Ať se zaměřují na vývoj nových technologií a s CO2 ať jdou do prd..e.
M97i44r60e85k 52Z56á93v16o95d35n16ý
No, pokud to bude CO2 pumpováno do tvé ..., tak bych s tím i souhlasil. Jinak samozřejmě je dobře, že se o problému mluví. Ale lepší by bylo, kdyby se i řešil. Mnoho lidí se ohání o nějakém úpadku odvětví. To nechápu, to by snad lidé přestali auta potřebovat / chtít / nakupovat?
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Každý je vítěz. Hra pomáhá nakrmit chudé Bangladéšany a baví sociální sítě
Obyvatele Bangladéše trápí vysoké ceny potravin, které si kvůli inflaci nemohou dovolit. Přesto...
Letiště v Česku odbavila o třetinu víc pasažérů. Většinu z nich z Ruzyně
Letiště v Česku loni odbavila téměř 15 milionů cestujících, meziročně zhruba o 29 procent více, ale...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!