Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D69a40v82i38d 60R43y14c70h55e36t52s12k31ý 9526811400370

Poděkujte eko-psychopatům a CO2-maniakům, že to máme motory s nízkou produkcí sodovkového plynu, ale vysokou produkcí rakovinotvorných látek. A poděkujte EU, že je pustila k válu.

+40/−2
doporučit
3.8.2017 10:39

Z48b10y12n53ě83k 89J62a31n73d42a 7183512915591

Tak co uvolnit emise CO2?

Pak by NOx šlo dolů i bez sumitu...

+33/−1
doporučit
3.8.2017 10:17

M67a60r10t53i77n 51K69ř55í65ž 9133272410907

Je celkem jasné, že sledujeme soumrak nejen dieselových, ale celkově spalovacích motorů. Ovšem bez vidiny reálné alternativy, kterou podle mě auta na baterky nejsou. Baterie může podle mě sloužit jako dočasné úložiště při rekuperaci, ale není reálné, aby fungovala jako zdroj pro veškerý pohyb auta. Navíc, jejich výroba je neekologická, drahá a ta energie se stejně musí někde vyrobit.

+31/−2
doporučit
3.8.2017 10:29

V13í49t18ě61z48s65l53a70v 26K57l19o85z49í30k 3161869114947

Já bych potřeboval softvérově snížit spotřebu plynu na vytápění...Kdo se hlásí, dobře zaplatím.

+17/0
doporučit
3.8.2017 10:24

L28i62b75o83r 51M30o97u14č88k67a 1928437975352

a co maji delat? po celou dobu 10 let zpatky se naoipak dieselove motory doporucovaly, kvuli CO ... jen tak je nemuzou , mavnutim ruky, zakazat.

+20/−1
doporučit
3.8.2017 10:29

S51t97a58n81i64s79l69a85v 48R88o50s12e90c67k37ý 9305629681649

Koukám, že nejekologičtější je dojíždět stará, již jednou vyrobená auta, ušetří se na výrobě nových a likvidaci starších.

+14/0
doporučit
3.8.2017 11:07

J18a97n 78K25o28z96á86k 2626433757841

Vždyť celá ta křížová výprava proti dieselům je naprosto postavená na hlavu. Nejdřív se ekofanatici diví, že automobilky se kvůli šibeničním normám uchylují k fixlování s emisemi, a teď zase nadávají, že úpravy softwaru jsou jim málo.

+31/−6
doporučit
3.8.2017 10:05

J77a82k59u82b 43K51o70s 3346312300354

Blázinec na kolečkách. Lidé se dožívají čím dál vyššího věku, dnešní důchodce zdaleka není ten nemohoucí důchodce minulosti o holi s RVHP taškou. Ale emise z aut se prezentují jako největší problém, který kosí lidi po tisících.

+22/−3
doporučit
3.8.2017 10:33

T41o23m86á42š 49M38a40t76ě67j 9155338773892

A tak mě napadá... jak se pozná, že někdo umřel předčasně na přebytek NOx?

+10/0
doporučit
3.8.2017 12:22

R36o72m82a40n 83S77t27r36a20j62t 8216678515184

Není technický problém postavit dieselové auto splňující Euro 6. Bude ale drahé a s velkou spotřebou jak nafty, tak močoviny. To ovšem zákazníci nechtějí slyšet.

Nový software nic neřeší, kdyby to k něčemu bylo, tak by tam byl od začátku.

+10/0
doporučit
3.8.2017 10:56

T33o85m59a38s 47T43u81m66a 4642380846575

Podíl veškerých dopravních prostředků na CO2 tedy včetně lodí, letadel, kamionů, lokomotiv je cca 10,1% z toho ta automobilová doprava mizivé procento! Přesto nesmyslna honba za co nejnižší CO2 nehorázně zdražuje auta a diesel totální fail má nižší CO2 ale tisíckrát víc horší karcinogení popílekRv

+8/0
doporučit
3.8.2017 10:54

M57i31c66h17a79l 53N14o69v55a69k 7679406497521

Vetsi problem jsou stara auta nez nova s cinknutym software ... tak prioritne reste ty

+12/−4
doporučit
3.8.2017 10:29

L13i98b31o60r 75J74a96n30e17č90e18k 4765855445171

Reseni "problemu" s diesly je typickym selhanim EU. A) EU to mela resit centralne B) Jak je mozne, ze problem vyresi uprava sw, proc to tedy neudelaly automobilky jiz predtim? Koneckoncu fixlovani automobilek je jen dusledkem nerealneho pristup EU k emisim.

+6/0
doporučit
3.8.2017 10:41

Z69d18e54n54ě35k 29M94á68č12a81l66a 1633805629620

To by mě zajímalo, jak k tomu zákazníka donutí. Já mít diesel, tak nic takového nechci - prokazatelně ta úprava snižuje výkon.

+7/−1
doporučit
3.8.2017 10:44

D29u87š93a40n 82P44e14š61e20k 3595379244750

S diesely, které si již zákazníci koupili a používají je, by se nemělo dělat nic, koupili si je v dobré víře, že jsou v souladu s ekologickými předpisy.

Co by se mělo ale udělat ihned, jsou opatření (daňová?), která by okamžitě omezila prodej dalších nových dieselů v osobních vozech.

Na běžné normální ježdění nikdo čtyřlitr TDI s výkonem kolem 400 koní (ani třílitr s výkonem kolem 300 koní) nepotřebuje a pokud přesto někdo takový motor v autě chce a má dost peněz na nákup Audi A8 nebo Q7, měl by mít i dost peněz na benzín, nemusí čoudit a škudlit s TDI.

+9/−3
doporučit
3.8.2017 10:59

R97i13c67h68a62r84d 61V23a84c23e32k 5171398282778

To jsou důsledky toho, když přání, překované aktivisty do legislativy, předběhne reálné možnosti techniky.:-)

+5/0
doporučit
3.8.2017 11:13

M18a21r25t67i53n 72D88o87h90n14a33l 5357143918448

Je to všechno jenom snaha o to vypadat, že se něco dělá. Myslím, že spalovací motory jsou na hranici technologie spalování a žádné extra čáry, jako dokonalé spalování s nulovými NOx apod. od nich čekat nelze, nejsme v ráji, kde je všechno ideální. Bohužel pokud se spalovací motory budou používat, tak tady NOx, CO2 a CO budou. Tlačit automobilky na úroveň výfukových plynů je správné, ale je potřeba také trochu realismu. Výrobci se můžou tak akorát dohadovat o co, zda motory budou vypouštět víc CO2 nebo NOx, omezit najednou oboje nepůjde.

+3/0
doporučit
3.8.2017 12:58
Foto

J97a19r26o96m89í52r 68H54l23u29b81e79k 2196770484451

Nevzdělaný úředník něco vymyslí od zeleného stolu a ty techniku se trap. Stačilo kdyby řekli: Takto nastavené technické normy není možno i z fyzikálního pohledu splnit, proto již více nebudeme Dieslovy motory vyrábět.

+3/0
doporučit
3.8.2017 12:10

M41i77l95e33n84a 71N67o64v18a17n36s58k56a 4692657479709

Hlavní slovo má automobilový průmysl a ne vláda (podle německých deníků)?! Nemá vláda náhodou v tomto případě některé společné zájmy jako automobilky? Třeba ten, aby obyvatelé nemuseli za 3-5 let platit ekologické daně za používání automobilů s naftovými motory, kam to ekošovinisté tlačí? Nebo rovnou, aby majitelé dieselů byli nuceni k dalším výdajům za nákup aut s benzínovým motorem nebo (nedej Bůh) elektropohonem, aby za 10-20 let tito ekošovinisté tlačili na další zěmny, protože mezitím "objeví" škodliviny toho, co předtím tlačili a požadovali?

Kdo tyto ekoteroristy platí? Americké automobilky, které chtějí zlikvidovat evropský automobilový průmysl a dosáhnout exportu svých aut?

Největším zlem pro společnost nejsou ekologické hrozby, ale ekoteroristé, vynucující si nesmysly, na které doplácí spotřebitelé. ;-€

+3/−1
doporučit
3.8.2017 11:22

P31e79t55r 25H64o95r62á41k 1109813359604

Nemá cenu se dohadovat, jestli mafie výrobců sníží emise o kosmetických pár procent, když oxidy dusíku produkuje vyšší v řádu stovek procent. Od dalšího měsíce je možno srovnat zdanění nafty a benzínu, nafta bude dražší o dvě koruny a škudlilové přesednou do benzínu. A od dalšího měsíce můžou diesely dostat zákaz vjezdu do centra měst. A je po problému.

+6/−9
doporučit
3.8.2017 10:30
Foto

P86e62t33r 59V93a66n49ě44č48e18k 4189159388756

Pokud se chce udělat něco pro planetu, mělo by se začít tím, že se zakážou různé spolky zelených, ochránců přírody atd.

+2/0
doporučit
3.8.2017 13:02

S36t95a94n16i70s71l38a67v 10N67ý61v54l85t 2704385773

U nas v taxisluzbe mame vetsinu aut s velkym motorem na LPG a vsecky v pohode namotaj 500tkm a vic. Po celou dobu emise naprosto v pohode.

Lehky predek, okamzite ohraty motor, levnejsi dily.

Nafta patri do lokomotiv.

+2/0
doporučit
3.8.2017 12:09

M46a78r34t57i18n 19V16y93s17k29o40c69i39l 3222718505850

Diskuze zatim nuda, kde je Rapek?

+2/0
doporučit
3.8.2017 11:30

F87r68a65n46t93a 20N63u31d28l61i64s 5975493798777

"... „A to má být všechno?,“ ptá se po summitu (více o něm zde) deník Neue Osnabrücker Zeitung..."

A co jako čekali? Že všechny automobilky do roka a do dne přestanou vyrábět naftový motory? Že všichni vlastníci naftovejch aut svorně dojedou na vrakáče a nechaj auta sešrotovat? Že se přestane vyrábět nafta?

Je to příliš velkej kšeft než aby se stalo něco podstatnýho. To vědí všichni. Jenže zatím co výrobci nechtějí z tohohle průšvihu odejít nahatý s kontama vyhublejma na kost, úředníci chtějí ukázat "svoji sílu" a napařej jim pokuty jak kráva. Rozumnej kompromis bude těžkej, protože je tady ještě třetí strana - banda uřvanejch ekologů. A ve finále to stejně odnese zákazník. Ale to už je všem zúčastněným totálně šumák.

+2/0
doporučit
3.8.2017 11:05

P16e70t70r 38B79á80č66a 8265896105975

Nejaky brekot ekoteroristu nikoho nezajima :-P

+2/−1
doporučit
3.8.2017 15:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.