Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P47a87v25e15l 48M57a79t17a20s 1591345750267

Zelenobílé kužely ve tvaru válce;-D;-D;-D

Redaktor se překonává.

+106/0
doporučit
6.8.2017 7:55
Foto

J13a84n55a 37K78o74z46á59k79o34v19á 88V77o13l76r98á31b62o40v32á 9673784795891

Podle titulku se jeden pruh jednoduše přimaluje, podle článku se bude muset přistavět. Nešlo by do budoucna sjednotit titulek s obsahem článku?

+45/0
doporučit
6.8.2017 7:49

L38u32k74á67š 45K34l79í37m13a 2825413897485

Uz jsem se lekl, ze budou tri pruhy v jednom smeru. To by bylo uplne zbytecne, protoze nasinci ten uplne pravy zasadne nevyuzivaji. I kdyz se jedna o uplne novou dalnici, tak vetsina to odbyde hlaskou "ten pravej je vzdycky tak vytlouklej, ze si nebudu nicit auto".

+54/−1
doporučit
6.8.2017 7:40

P79e59t26r 83M11a87r17e90č94e58k 1793761399218

:-) A jak bych chtěl pan Vomáčka z ÚAMK ochránit řidiče v protisměru na normálních silnicích?! Dát doprostřed svodidlo?? V třípruhém uspořádání zatím vždy byla oddělovacím prvkem dvojitá plná čára a muselo to stačit.

+32/0
doporučit
6.8.2017 8:10

T37o70m44á93š 45M15a75r47t50í51n70e91k 2435108385609

Všechny silnice 1. třídy, to je jako divoký západ. Jezdí se 100-150 km/h, dokud se nedojede kamion, ve vesnici 60-70 km/h. Kdo jede 90-95 (50-55), za toho se ostatní lepí na vzdálenost jednoho metru a případně ještě zuřivě blikají a troubí, cože je to dotyčný za vola. Předjíždí se na všech možných i nemožných místech. Už teď se tak jako tak často jezdí při předjíždění "ve třech".

Včera bylo na dokončení všech dálnic pozdě a my dáváme prostor kdejakým pomateným aktivistům. Stavba zásadních dopravních staveb má mít možnost zrychleného vyřízení všeho papírování.

+50/−4
doporučit
6.8.2017 8:05

J74i29ř44í 19R81a81m80e15š 8826764910812

Kdy bude dálnice z jihu na prahu. Z východu západu a severu dálnice je. Jen jih ji nemá a pred 15 lety bylo pozdě. Praha Linz.

+29/−1
doporučit
6.8.2017 7:13

P46a36v25e86l 68N93o68v98á41k 2485477532422

Je to pořád dokola. Stavby a úpravy bez výhledu do budoucna.

Oprava D1 - rozšíří pruhy a odstavný, nechají uspořádání 2+2 a říkají, že rozšíření se využije při opravách v budoucnu, aby nemuselo být třeba 2+1 či 1+1. Jak LOGICKÉ!!! Mají plno keců, jak to komunisti blbě postavili, co udělali špatně, a přitom D1 přesluhovala 30 let v tom stavu, jak jí postavili. A jen se kecalo. Jsem zvědav, jak dlouho vydrží tyto rekonstrukce, taky vydrží 40-70 let? Ha, ha, ha

Okruh kolem Prahy D0 - proč je jen 2+2 (krom tunelů, kde ve stoupání je 2+3? Je otevřen od 2010, kapacitně už nestačí, často přes den zpomalení na 120-80 km/h, plný oba dva a nebo i všechny čtyři pruhy. A to není ještě kompletní okruh a nejezdí tam veškerá doprava mimo Prahu, s čím se počítá. Asfalt na mostu u Zbraslavi je už zásadně opravován, je to tam jako puzzle viz. koukni na dopravní kamery na http://www.dopravniinfo.cz/ , a kdo ví, jak dlouho vydrží ten betonový povrch na zbytku okruhu.

Parkoviště v sídlištích - ty se stavěla na +- kapacitu v té době. Tam měla tak každá 2-3 rodina 1 auto. Dnes je to každá rodina 2-3 auta. A stále se při stavbách nových bytů moc parkovacích míst neřeší, tak kde pak ty auta mají stát? Udělá se raději spásná modrá zóna a občane, starej se ty, hlavně plať.

+32/−2
doporučit
6.8.2017 9:00

Z14d21e75n42ě40k 94V72a89l66e96n15t56a 8941123549877

Všude kde se cokoliv předělává na dálnici se dává do 3 a více pruhů!!!!

Jenom u nás D1 se dělá na dva!!!!

I když už soudruzi v 70.letech přemýsleli nad 3pruhy.

Ale tady se přemýšlí asi nad tím že bude míň aut a bude se jezdit na obláčcích štěstí!

+31/−2
doporučit
6.8.2017 8:02

P62e87t61r 37N82e64c13h24a55n14i74c16k69ý 7603426808960

Přidal bych HK-Litomyšl tam by určitě ještě pár úseků pro 3.pruh bylo. Navíc ve Švédsku je to běžné. Mají tam silnice 1.tridy vždy 3 pruhy několik km jedním směrem, pak zas druhým a takhle na střídačku stovky km

+18/0
doporučit
6.8.2017 8:32

J64i48n77d68ř39i50c46h 95L18u56k69e27š 3819214983660

To zase objevili Ameriku, že to zklidní dopravu. V Německu to funguje dávno. Možná přijdou i na to, že když je celá D1 rozkopaná, mohli také rovnou přidat třetí pruh...

+28/−3
doporučit
6.8.2017 6:44

M52i84l58o90s15l30a56v 71S27e83d90l97á83č96e46k 1723750962467

To vymysleli Ameriku. Stačí se podívat do Bavorska, tam to funguje výborně. Jezdím tam každou chvíli. Všichni ví podle ukazatelů, že třeba za 2 kilometry dostanou možnost třetím pruhem v klidu předjet ty tři kamiony, co je brzdí, tak počkají a neriskují. Jak ale přejedete Folmavu k nám, začíná mazec.

+14/0
doporučit
6.8.2017 11:15

J20i93r58k21a 89A85n55t56o54n37í32n 5635163

Sorry, ale hlavně si všechno malujte někde v Čechách....a třeba udělat něco se silnicí Brno-Svitavy?

+13/0
doporučit
6.8.2017 9:15

R12a16d88o94v47a72n 43S56ý22k66o32r62a 6154205714720

Tohle funguje v Německu už léta a funguje to velmi dobře. Pepíci z balíkova mají ovšem opět se vším problém a všechno vědí nejlépe ;-D

+15/−1
doporučit
6.8.2017 9:38

J80i18ř44í 11J29a48n41o90t10a 2799245433

denně jezdím do práce 70km a na silnicích první třídy ti řidiči jezdí 130-140km/hod a teď tu píšete, že se má doprava v daných úsecích zrychlit, tak to bude masakr

+15/−3
doporučit
6.8.2017 8:09

O10l24d71ř55i68c44h 76O93l39e82š 6803580737

Pokud nezakážou v těchto pruzích předjíždění kamionům tak je to zbytečné.:-/

+8/0
doporučit
6.8.2017 14:02

J71a63n 81N90o87v37á80k 6454844

Zipovaní by byla kategorie na samostatný článek. Já se pohybuji ve městech převážně v Praze a v Brně a zde to funguje jak má. Jen málokdy naražím na frustráta, který nechce před sebe pustit připojující se vozidlo. Ale jakmile jsem na nějakém malém městě, jejeje, to jsou pohledy. Někteří se tváří tak, jako by zastavili třetí světovou válku, když před sebe nepustí jiné auto.

Jak to vidíte vy? Já jsem možná jen přecitlivělý, protože nemám rád tuhle malost.

+8/0
doporučit
6.8.2017 12:27

M80i56c23h28a14l 82N67o56v14a47k 7929296227211

tady zas objevili ameriku ... v Nemecku to snad nikde neni jinak nez 3 prouda silnice, jakmile je aspon trochu vytizena a neni to dalnice

ale po desitkach letech chvalim ze se s tim zacalo i u nas

+8/0
doporučit
6.8.2017 9:03

K51a59r16e46l 75R93e78j51h35o62n 8523549767775

No vzhledem k tomu, že a Benešovské jsou díky neumětelství řidičů zipovat kontraproduktivní (kde končí dva pruhy, tak jsou kolony), tak silně o zrychlení pochybuji

+11/−3
doporučit
6.8.2017 8:29

K19l18á90r85a 62K63o39n89r98á54d25o72v20á 4705350764212

Čím víc pruhů, tím víc Adidas :-D

+6/0
doporučit
6.8.2017 11:38

M80i51c51h69a49l 38S31t44r69a89k12a 7140860644613

Za 75 mega jen na 20km premalovat pruhy a osadit valcovite kuzely, to je peknej kseftik.

+6/0
doporučit
6.8.2017 11:18

V37l90a78d93i39m11í42r 59R57e21t69t16i90n60g31e67r 5795986855415

Já nevím na co tři pruhy, jezdím vpravo a jsem tam úplně sám. Kamion přede mnou je aspon 1 km, za mnou aspon 3 km. Jenže všichni jedou z nějakého důvodu vlevo, i když jedou pomaleji než já. Vysvětlí mně to někdo?

+6/0
doporučit
6.8.2017 11:02

M73i34k36u49l68á62š 64K27a93l49i87n93a 1662593205

Super,

Města jdou spíš opačným směrem, město by pruh ještě ubralo. Je vidět, že když tam nejsou zelený a piráti a podobně, tak se stane aspoň něco dobrého.

+7/−1
doporučit
6.8.2017 13:21

L81u79k56a81s 81M78u19d90r21a 6376676242521

Kdo si mysli, ze silnici c. 3 z Benesova do Mirosovic system 2+1 pruh pomohl, tak at uz ten fet radsi nebere, nebo at se podeli, protoze to musi byt sakra matros.

Dlouha leta bylo jedine kriticke misto v prostoru Tuzinka/Pomnenice smer Benesov - ano, spravne, prave proto, ze se tam dva pruhy od Porici nahoru spojuji v jeden. Jinak se tam jelo jednim pruhem - sice obcas pomaleji, ale plynule, a kdo chtel predjet, ten i tak predjel, slo to. Naopak to obvykle eliminovalo ty, kteri na bezne predjizdeni protismerem nemaji auto nebo dovednosti. Jinak se tam jezdilo stejnou rychlosti jako dnes (ne uplne predpisove), a smrtelnych nebo tezkych nehod bylo i tak minimum.

Dnes je to tam katastrofa - temet kazde rano to v nekterem z mist, kde se spojuji dva pruhy v jeden, budto uplne stoji nebo jede krokem. Usekova pritomnost dvou pruhu zpusobila, ze se v techto usecich jezdi daleko rychleji nez kdykoliv predtim - logicky, vetsina se snazi toho za ten kratky usek co nejvice predjet. Situaci jeste dale zhorsuji ti, kteri jsou schopni cely dvoupruhovy usek predjizdet jeden nakladak, jen aby nahodou o par km/h neprekrocili povolenou rychlost - silne pochybuji, ze by se stejne nepochopitelne a hloupe chovali, kdyby museli predjizdet normalne protismerem.

Tohle vse generuje daleko kritictejsi a rizikovejsi situace nez drivejsi predjizdeni protismerem.

Zelene delici sloupky pak dovedli absurditu k dokonalosti - jejich pritomnost znemoznuje jakykoliv vyhybaci manevr (prekazka, stojici vozidlo, zver atd.), coz vzdy ridice "odsuzuje" k panickemu brzdeni a obrovskemu ohrozeni okoli (zvlast tech za sebou). Pritom normalni vzdy bylo (zvlast v dobach pred ABS a ESP) se snazit a umet vyhnout, ne spolehat na brzdy a elektroniku.

Vrcholem pak bylo, kdyz tam silnicari nedavno sekali krajnice za svodidlem v kopci dolu k Porici (od BN), a cele to tam stalo... protoze uzky odstavny pruh a vetsinu prubezneho zabral zaci stroj, no a hadejte co - kamiony se uz mezi nej a zaroven zelene sloupky nevesly, aby se mu

+6/−1
doporučit
6.8.2017 12:09

D19a67n 43J34u87r78y30g63á65č51e54k 4696480764411

Genialni. Nemusis stavit cesty, to je moc slozite na uredniho simla, ale pruhy primalovat zvladne R^

+6/−1
doporučit
6.8.2017 9:46

P62e71t80r 21S33p10á21l85e98n51ý 3145597949248

Já bych investoval do nějaké osvětové akce - např Neřiď jako prase, dodržuj alespoň základní předpisy a používej hlavu. To by pomohlo daleko víc.

+10/−5
doporučit
6.8.2017 9:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.