Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J69i38ř98í 43V66a26l30d28h71a84n77s 1599191706567

Brňáci do toho vrazí 3 miliony? Tak to je pecka!

Z toho se Musk jen tak nevzpamatuje.

+23/−1
doporučit
10.8.2017 14:46

F25i54l66i55p 88V90a92l82d39e75r 1448108784204

Obrovska vyhoda dnesni doby je, ze tyto vynalezy lze snadno "sestavovat" v podobe superpocitacovych modelu, ty nasledne proverovat, a az pak se snazit o jejich realne sestrojeni. I tak je to beh na dlouhou trat, presto nadejny, rekl bych.

+14/0
doporučit
10.8.2017 14:51

V54l94a12d29i29m10i89r 23S83o41u58k32a84l 4350581661156

Řešil se Hyperloop v Česku. Já proti nejsem. Předložete náklady, výhody, nevýhody, rentabilitu a když to bude dávat smysl, tak jsem všema deseti. Je třeba jít novým technologiím jít napřed a být v čele, pokud to jde.

+14/0
doporučit
10.8.2017 14:33
Foto

O74n65d35r90e75j 24V76a63l54o86u98s32e97k 4660461197731

Nechapu, jak muze Hyperloop vyjit levneji nez VRT, nevite nekdo? Zabory pozemku cca to same + navic ta technologie mi prijde drazsi (tubus, vakuum, vyresena bezpecnostni opatreni...)

+16/−2
doporučit
10.8.2017 14:45

G76a82b57r40i19e79l 43H40o23r18t32e14n 9651439263334

Představuji si, jak se na úsvitu lidstva účastní schvalování prototypu kamenné sekyrky někteří diskutující.

"To špatné, moc práce!"

"Kámen lepší!"

"Duchové předků potrestat!"

:-P

+12/−2
doporučit
10.8.2017 15:53
Foto

J11i77ř73í 87R44o39h27a47n 5734428117665

Pikantní na téhle republice je to, že je u nás mnohem levnější postavit hypermoderní Hyperloop než opravit D1.

+13/−3
doporučit
10.8.2017 15:12

P24e27t93r 48L58u18k51á10š 4365954946325

Vec s lidmi uvnitr, zenouci se velmi rychle tunelem kde je prakticky vakuum....mno, tak bezpecaka bych tam teda rozhodne delat nechtel :)

+11/−2
doporučit
10.8.2017 15:19

R93o76b67e90r71t 97M20á69s74l31o 1301911587747

Maglev má 603 km/h a nepotřebují na to vakuové tunely.

http://ekonomika.idnes.cz/japonsky-vlak-prekonal-rychlostni-rekord-jel-603-kilometru-v-hodine-1d5-/eko-doprava.aspx?c=A150421_121501_eko-doprava_fih

Kdyby jim v Brně šlo fakt o dopravu, tak se domluví s Japoncema o tom co je nejlepší na těch ubohých 200km do Prahy (mají i jiné typy vlaků) a neblbnou s nějakou utopií.

+16/−6
doporučit
10.8.2017 15:14

L43i58b44o83r 97F17i22l28á23k 6281686720959

U nás, než by se to dostavělo, tak začnou opravy a bude to samá objížďka nebo budou jezdit výlukové autobusy.:-P

+6/0
doporučit
10.8.2017 19:10

M23a42r89e36k 16J55a79n21e76č47k54a 1497636713351

Si říkám, pokud by to bylo pouze z hliníku, jak se v článku píše a ne ze směsice i jiných magnetických kovů, tak by to v tom magnetickém poli asi moc stabilní nebylo.

+6/0
doporučit
10.8.2017 15:09

T45o93m35á45š 73T25a58t16í26č38e88k 5810132790578

Já chcu perpetuum mobile! A nějakejma hodinkama s vodotryskem nebo modrým z nebe se odbyt nenechám!! ;-€:-P

+5/0
doporučit
10.8.2017 15:49

T97o27m75á84š 76K79r47á24l 3738218467969

Nejsme schopni postavit ani VRT, maglev radeji nezminuji a ted tu planujeme neco co je jeste nadstavbou techto systemu:-)

+5/−1
doporučit
10.8.2017 14:35

M95a13r94c29e35l 80B76í34l87ý 2823942572469

Jestli to začnou stavět v ČR, tak to, navzdory nadzemnímu typu dopravy, bude tunel...

+4/0
doporučit
10.8.2017 18:55
Foto

J16a26n 61Č47e34r51m10á62k 4789298785647

podobná přibližovadla se ve střední Evropě nevyplatí,,, Takový prostředek by na cestě z Phy do Brna ještě nevyvinul plnou rychlost a už by musel brzdit. A takto získaná úspora času by byla tak drahá, že to žádný investor financovat nebude... Proto by do toho všichni přívrženci chtěli zatáhnout stát, neboť ouřadové se lehce zblbnou (ostatně, z cizího krev neteče) ̈a pak se dá na stát případně snadno nadávat a obviňovat kde z čeho, co vše pokazil, promrhal apod... Ostatně, na Dalíka či Kalouska lze hodit všelicos... !!;-D

+3/0
doporučit
10.8.2017 18:58

J86o90s87e30f 29V23a97l75a 9280553213963

Super. Jeste 50% narust rychlosti a bude alespon stejne rychly jako Maglev, ktery byl v poloprovozu uz v r. 1970. A do dneska se pro Maglev nenaslo prakticke vyuziti, jediny zakaznik je Sanghaj a ta provozuje jedinou primestskou drahu tohoto typu na svete, protoze v Sanghaji nevedi, co s penezi

+3/−1
doporučit
10.8.2017 17:30

H12o17n14z77a 90B74e12n69a39d77a 4602289109897

Tak za 3 mega bude v Brně maximálně běhat rikša kanálama.

+3/−1
doporučit
10.8.2017 15:00

Z31d21e83n28e75k 34N40o42v43o92h56r15a73d83s28k38ý 6891934280585

Nejhorší na tom je že ty Američani to na rozdíl od Brněnských politiků berou vážně.

To budou v Brně čumět až přijdou za sedm let a řeknou tak kam Vám to máme namontovat. ;-D

To bude teprve fičák. Obchvat Prahy se staví šedesát let a pořád není ani v polovině. Tak že Hyperloop po česku - Kapsle budou ještě za padesát let padat hned za Brnem do pole ...

+2/0
doporučit
12.8.2017 6:40

J39i29ř73í 18K87o75c59u49r85e35k 6725864395968

Cesta bude ještě dlouhá. JR Maglev má rekord 581 km/h.

+2/0
doporučit
10.8.2017 16:00

D12u24š57a52n 31R80a63j67n24i57n72e27c 4904832403481

Tak Brno zainvestovalo až neuveriteľné 3 miliony korún , ešte ten zbytok 3 miliardy € a môže sa začať stavať z Prahy do Brna a až do Lanžhotu . Ale či bude mať náš Fico tú 1 miliardu € na Lanžhot - Bratislava je otázka , lebo dlhová brzda nepustí !

Asi bude najlepšie sadnúť si do kúta a čakať kým tie bláznivé holuby sa vysilia a prestanú sa zrážať! Lebo z toho mráčka nezaprší.

PS. Skúsil niekto nechať sa zatvoriť do 10m3 suda na pár hodín ?

+2/0
doporučit
10.8.2017 15:42

J82a41n 69S69m69e57t12a95n51a 2265842545164

Porad rychlost (dlouhodobe otestovantch) shinkansenu.

+2/0
doporučit
10.8.2017 14:49

P70a16v26e17l 71B69í69n85a 1683235632893

Vactrain - obdobný princip, jen s parním strojem - patent z roku 1799... Čím to asi bude, že se to za 200 let z papíru do reality moc nepohnulo?

+2/−1
doporučit
10.8.2017 15:47

M25a71r10t90i95n 90H29u10d12e93c13e26k 3683499989273

Hyperloop v Cesku je naprosta kravina, Dle tech jejich propoctu to vubec neprichazi jako vyhodna investice. Casove je to jen o par minut rychlejsi nez VRT. Kapacitne to VRT nesaha ani po kotniky a co se tyce bezpecnosti tak tam je snad vsem jasne, ze je to daleko narocnejsi na udrzbu. Asi tak. Co se tyce vystavby, tak tam to.mozna bude levnejsi pokud se obe jak.hyperloop tak VRT hodi na mostni.konstrukce a budou tahnout vrchem . PS: pro ty co hned budou nadavat jak je to drahe. Nikoli. Dnes se jiz daji koupit unifikovane dily a slozi se to velice rychle a i relativne levne oproti klasicke vystavbe zeleznice

+2/−2
doporučit
10.8.2017 15:15

J15a36n 46Z35e57m96a18n 6416657541301

Stejná utopie jako elektrická auta, do kterých pro masové nasazení chybí jen ta maličkost elektřina - a kdyby náhodou už někdo postavil dostatek jaderných reaktorů, aby se to uživilo, bude pak stále podstatně levnější vyrábět syntetická paliva do spalovacích motorů než tunové baterie.:-P

+2/−4
doporučit
10.8.2017 16:37

T23o53m79á68š 76M78a54t97o57u21š98e60k 6956834515

Výhoda je, že při případné nehodě nebudou zranění.

+1/0
doporučit
10.8.2017 16:40

M22i67c88h56a67l 71K51r64e59j31č87í 1166920171393

No vida. Zbavil se té pijavice a už mu to lítá. Jen tak dál R^

+1/0
doporučit
10.8.2017 16:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.