Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P54e35t49r 42D59v57o16r70a61k 9678750939433

Nechápu proč firmy rozpočítávají do mzdy různé příplatky, bonusy a prémie. Mají otevřeně říci kolik je fix se kterým může zaměstnanec počítat a ne kolik "může dostat" ale nejspíš nedostane.

Jinak strojvedoucí to je krásná a zodpovědná práce.

+22/0
doporučit
9.8.2017 13:46

P64a13v66e66l 24N57e84v48e94č91e83ř13a79l 6192646944720

Strojvůdce musí mít kvalifikaci - licenci (čili znalosti a praxi), kdežto "managerům" stačí mít známosti a umět předstírat, že tomu rozumí.

+27/−5
doporučit
9.8.2017 13:23

V45í40t 94H61r95a25d81i98l 2684665931252

Tak 45 čistého, přemýšlím kam bych odcházel... Je to určitě náročná práce a má své úskalí, které lajk nemůže znát, ale ta mzda mi rozhodně nepříjde zlá...

+10/0
doporučit
9.8.2017 13:38

D33a88v56i83d 79P70e23t60r 7850226890915

Vždy by se měla uvádět hrubá mzda za ranní směny bez jakýchkoliv příplatků prémií, přesčasů adt.

Bohužel vždy se jako průměrná mzda udávají veškeré příjmy včetně všech mimořádných odměn, ale pak jsou vlastně profese neporovnatelné (když někdo dělá noční směny o svátcích a nedělích nedá se to strovnat s někým, kdo opravdu dělá jen předepsaných 8h denních směn).

Díky tomu si taky spousta lidí říká, že takový plat nikdy neměla. Určitě, kdybyste se zeptali strojvůdců, kdo z nich má 45000 Kč čistého (jak píšou u jednoho z dopravců v článku), tak jich moc nenajdete.

+8/0
doporučit
10.8.2017 0:05

J43a70r32d68a 33Č94i62m43b34o30r72a 9236977281

Málo strojvedoucích??? No možná ano, ale příčina je i někde jinde. Mám pár známých strojvedoucích a unisono všichni do jednoho tvrdí, že hlavní příčinou nedostatku strojvedoucích konkrétně v obvodu DKV OLOMOUC je jediný člověk, který zcela libovolně provádí zkoušky uchazečů o práci strojvedoucího. Nějaké dodržování pravidel je mu naprosto volné - dokonce měl prohlásit, že si může dělat co chce, protože až po něm někdo skočí, tak půjde do důchodu. Zkuste se optat strojvedoucích spadajících pod uvedené DKV Olomouc - jméno Zdeněk NANTL jim jistě nebude neznámé. Tam by se měl udělat pořádek a bude mladých a perspektivních strojvedoucích dostatek. Bohužel kvůli tomuto soudruhovi odchází či již odešlo k jiným dopravcům mnoho zkušených strojvedoucích a pokud se to nezmění, tak za chvíli budou strojvedoucí dělat asi ukrajinci nebo roboti..tedy pokud udělají zkoušky.

Přeju hezký den.

+7/0
doporučit
9.8.2017 15:00

L81u13c96i98a29n 41P61a58p48a17z13i41a66n 5584787821815

Výhodnější je pracovat pro cizí železnice, které u nás jezdí v pohraničí. Dělají to samé, mají tu samou produktivitu a přestože jízdenky jsou levnější jak u dopravdů, kteří se najednou probouzí a navyšují symbolicky nízké mzdy, tak mají vyšší mzdy. Jak je to možné? Podvod na českém národu? Probuďme se!

+10/−3
doporučit
9.8.2017 13:16

J52i96ř34í 38S36t91e86h46l35í41k 9727525193901

Dělám u jedné společnosti strojvedoucího a po 30 letech praxe mám základ 33 500.Znám všechny řady lokomotiv,poznání tratí po celé Moravě a půlce Čech.Taky zkoušky na provoz u Slováků.Tak nevím ,kam páni redaktoři na toto chodí.Abych měl 45 000 čistého,tak bych musel udělat tak 100 hodin přesčasu a v práci bydlet.Opět článek,jen aby naštval jiný lidi.Že ANO?

+4/0
doporučit
9.8.2017 14:42

J38a12r75o73s23l40a53v 59B40e52d35r66n90a 3126731261797

Každý máme x nabídek. Jen ať zvedají

+3/0
doporučit
9.8.2017 12:53

V60i81k33t47o84r 70N36á93r66o71ž67n55ý 3889512678

Hlavní problém proč nejsou strojvedoucí je ten , že jde o náročnou a zodpovědnou práci. Taková práce není dnes moc atraktivní. To čumění do PC a sledování , zda mám materiál na zajištění výroby je atraktivnější ;-)

+2/0
doporučit
9.8.2017 17:16

M20a15r36t67i53n 27V35e32s50e98l71ý 1660478347276

Pěkný článek - věcný, strukturovaný, bez chyb a bez nadržování Regio Jetu. Děkuji a jen tak dál. R^

+2/−2
doporučit
9.8.2017 13:22
Foto

I70m66r73i59c49h 14S33u30c11h17a19r12s55k83ý 8636183725421

A já hlupák si myslel, že ty zlé, neochotné a vyděračské strojvedoucí nahradily úžasné ženy, které jsou pro výkon tohoto povolání (dle článku zde na Idnes) lepší.......;-D;-D;-D

+1/0
doporučit
10.8.2017 8:26

M29i39l32a58n 56V89o57l19e81k 5609803466459

Trh vše vyřeší? Jak? Nějak.

Po poklesu železniční dopravy měli strojvedoucích přebytek, tak na ně s*ali. Teď jich část odešla do důchodu, noví sami nevznikají a ještě roste jejich potřeba.

+1/0
doporučit
9.8.2017 18:18

J19o33s98e96f18f 16M84u27s46i18l 7969265656960

A mají v kabině stále ještě to tlačítko bdělosti, co se musí každou chvíli zmáčknout?

+1/0
doporučit
9.8.2017 16:18

M42i71r24o77s66l52a36v 25Š75i69p79u18l63a 7775882321869

Autorovi clanku, spytajte sa radsej na zakladnu mzdu a nie na priemernu. Pretoze u CD zakladna mzda bohuzel neni nad 30 000 kc

+1/0
doporučit
9.8.2017 14:15

P83e91t83r 19L14u47k77á77š 4895354346315

Sou na to skoly nebo jak se vlastne clovek stane strojvedoucim? Pocitam ze na pracaku rekvalifikaci asi tezko :)

+1/0
doporučit
9.8.2017 14:01

M23a66r60i23e 28V43a41ř25e18k53o31v69á 3487529904421

Trochu mimo mísu, ale kam jinam můj postřeh zařadit, když ne k železnici a ČD. Jedu si dnes ráno rychlíkem vyšší kvality, myslím č. 803 z Břeclavi na Olomouc. Hezké, příjemné prostředí. Nikde žádný tunel, ale světla ve všech vagónech svítí naplno, do toho praží sluníčko o stošest. Když požádám paní průvodčí aby zhasla, tak mi odvětí, že tato záležitost je řízená strojvůdcem. Za nějaký čas mi to nedá a znovu vrtám, zda by nemohla upozornit tedy jeho. Pak z ní vypadne, že svítit se musí celý den kvůli bezpečnosti. To jsem tedy nepochopila, může mi to někdo vysvětlit, nebo jen je zaměstnancům šumafuk, že se plýtvá.

+1/−1
doporučit
9.8.2017 16:02

V40á27c61l40a62v 26H23o16s60c59h 8646928332511

Stejně bych tuhle práci nedělal. Moc velké riziko. Strojvůdce bude časem virtuální, jen kamerka a joystick.

0/−9
doporučit
9.8.2017 13:34

B42o30h23u57m25í56r 60E74l32i61á79š 1781648244532

pořád mají málo..stejně jako většina čechů..

0/−15
doporučit
9.8.2017 13:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.