- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dokud bude D1 vypadat tak jak vypada, je pro mne cesta autobusem v podstate neprijatelna.
To máte trochu problém, protože testy převrácení ECE R66 se už nedělají, jen se počítají. Maximálně se pro kontrolu provede fyzicky test jednoho segmentu.
Rezervační stránky RJ jsou daleko lepší než u FB. to je pro mne rozhodující.
Vidíte, a ve Francii dojedu depatementálními autobusy víceméně téměř kamkoliv za jedno nebo dvě eura - např. oblíbená cesta z Perpignanu do Latour de Carol k návštěvě Andorry (cca 110km s převýšením 2000m) mě stojí jedno euro.
tak nové info a neb co se zde nedočteme....
RegioJet už ale s nástupem Flixbusu mění jízdní řády na první lince. Na trase Liberec – Praha kromě drobné úpravy v jízdních řádech stáhne z některých spojů žluté autobusy v systému Fun and Relax a nahradí je autobusy od externích dopravců.
S velkou slávou tito dopravci otvírají trasy mezi velkými městy... Až začnou jezdit trasu Dolní Lhota - Makotřasy, pak se můžeme bavit o plnohodnotné autobusové dopravě...
tak ji s velkou slavou otevrete vy a vozte si tam toho jednoho duchodce...
Není lepší jezdit mnohem pohodlněji vlakem? :) z centra do centra, pořádný záchod, spousta místa...
Regiojet vyzkouší vlastní meducínu, kdy vytláčel konkurenci nízkými cenami. Tohle ale není státní dopravce, tak na něj žádné páky nemá. Cestující budou nějaký čas těžit z nižších cen za jízdné
Já jel nedávno s Eurolines do Bratislavy novou Setrou, naprostá spokojenost a v březnu z Brna do Budapešti s bulharskou společností, taky jízda v pohodě.