Diskuze

Škoda odpískala malé levné auto pro Indii, s Tata Motors ukončila jednání

Automobilka Škoda Auto i celý koncern Volkswagen ukončily jednání s indickou Tata Motors o možné společné výrobě aut v rámci strategického partnerství. Firmy se shodly, že nemohou realizovat technické ani ekonomické synergie ve společně požadovaném rozsahu. Nevyloučily ale možnost budoucí spolupráce. Škoda to ve čtvrtek oznámila v tiskové zprávě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Obě společnosti přitom dospěly k závěru, že v současné době se ani technické, ani ekonomické synergie nedají realizovat ve společně požadovaném rozsahu. Z tohoto důvodu nebudou prozatím dále usilovat o zamýšlenou strategickou alianci,“ uvedla Škoda v prohlášení

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/skoda-auto-indie-tata-spoluprace-konec-dh5-/ekonomika.aspx?c=A170810_125233_ekonomika_are

Přeloženo do ČJ: Indové si z nás nesedli na zadel, tak jsme z toho vycouvali

0 5
možnosti

Ono to asi bude trochu jinak. Tata Motors si na domácím trhu už pěkně nabila čumák. Utratili spoustu peněz a kde nic tu nic. Od Škody patrně chtěli větší finanční investice do společného podniku, než byla Škoda ochotna akceptovat.

2 0
možnosti

"...ani ekonomické synergie nedají realizovat ve společně požadovaném rozsahu", asi měli představu o prodejních cenách jako v ČR ;-D

0 0
možnosti

V Indii vládne Suzuki. Na každém rohu je zastoupení a každý servis má hromady náhradních dílů. Je to podobné jako Škoda u nás. Je hodně těžké tuto hegemonii porazit.

0 0
možnosti

Suzuki jsem tam jezdit moc neviděl. Hlavní je Tata (nákladní i osobní), Mahindra a stále ještě Ambassador. Všechno jsou to tak jednoduchá auta, že to opraví dílna (silné slovo) na každém rohu. Škoda je zkrátka příliš drahé a přiliš složité auto na indické poměry, to je celé. Kdyby Škoda v Indii vyráběla Š120 nebo maximálně první Favority, bylo by to OK.

3 0
možnosti

Škodovka a levné auto?? To si přímo odporuje. Škodovka je levnější než konkurence jen tehdy, pokud je bez výbavy.

10 2
možnosti

Skoro mě to taky tak připadá. 1 Škoda, nejlépe za 1 milion , aby se to dobře počítalo. Jenže ani v Indii, ani v ČR takových zákazníků mnoho není.

1 0
možnosti

„..že nemohou realizovat technické ani ekonomické synergie..“. jasně chápu, nemůžou prostě napsat: „Kuwa, chtěli takovej balík, že jsme se na to nakonec vyzráli. ;-D

0 0
možnosti

jj, když máš největší obraty v historii, proč investovat do nízkomaržovýho projektu....

0 0
možnosti

často nejvíc vydělávají ty nejlevnější věci

2 0
možnosti

J54o79s45e10f 68R80ý47p84a40l

10. 8. 2017 13:48

Znak na obrázku, už pár let není znakem Škoda Auto a. s.

3 0
možnosti

Indie je specifický trh, kde se utopilo hodně Yetin, Indové jezdí jinak, stále drží plyn, i když vjíždí do hlubší vody :-)

0 0
možnosti

Jj timhle nas krmili, vzpominam. Proste meli skodovaci hloupu kontrukci auta a nepocitali, ze clovek projede kaluz. Na me Fabii 2006 jsem mel casto vodu na vnitrni strane kapoty...

0 0
možnosti

Zajímavé, že firma z bývalé kolonie je vlastníkem tradičních značek kolonizátora Land Rover a Jaguar. Časy se mění.

6 0
možnosti

Američané prodali britské značky Indům

3 0
možnosti