- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Obě společnosti přitom dospěly k závěru, že v současné době se ani technické, ani ekonomické synergie nedají realizovat ve společně požadovaném rozsahu. Z tohoto důvodu nebudou prozatím dále usilovat o zamýšlenou strategickou alianci,“ uvedla Škoda v prohlášení
Přeloženo do ČJ: Indové si z nás nesedli na zadel, tak jsme z toho vycouvali
Ono to asi bude trochu jinak. Tata Motors si na domácím trhu už pěkně nabila čumák. Utratili spoustu peněz a kde nic tu nic. Od Škody patrně chtěli větší finanční investice do společného podniku, než byla Škoda ochotna akceptovat.
"...ani ekonomické synergie nedají realizovat ve společně požadovaném rozsahu", asi měli představu o prodejních cenách jako v ČR
V Indii vládne Suzuki. Na každém rohu je zastoupení a každý servis má hromady náhradních dílů. Je to podobné jako Škoda u nás. Je hodně těžké tuto hegemonii porazit.
Suzuki jsem tam jezdit moc neviděl. Hlavní je Tata (nákladní i osobní), Mahindra a stále ještě Ambassador. Všechno jsou to tak jednoduchá auta, že to opraví dílna (silné slovo) na každém rohu. Škoda je zkrátka příliš drahé a přiliš složité auto na indické poměry, to je celé. Kdyby Škoda v Indii vyráběla Š120 nebo maximálně první Favority, bylo by to OK.
Škodovka a levné auto?? To si přímo odporuje. Škodovka je levnější než konkurence jen tehdy, pokud je bez výbavy.
Skoro mě to taky tak připadá. 1 Škoda, nejlépe za 1 milion , aby se to dobře počítalo. Jenže ani v Indii, ani v ČR takových zákazníků mnoho není.
„..že nemohou realizovat technické ani ekonomické synergie..“. jasně chápu, nemůžou prostě napsat: „Kuwa, chtěli takovej balík, že jsme se na to nakonec vyzráli.
jj, když máš největší obraty v historii, proč investovat do nízkomaržovýho projektu....
často nejvíc vydělávají ty nejlevnější věci
Znak na obrázku, už pár let není znakem Škoda Auto a. s.
Indie je specifický trh, kde se utopilo hodně Yetin, Indové jezdí jinak, stále drží plyn, i když vjíždí do hlubší vody :-)
Jj timhle nas krmili, vzpominam. Proste meli skodovaci hloupu kontrukci auta a nepocitali, ze clovek projede kaluz. Na me Fabii 2006 jsem mel casto vodu na vnitrni strane kapoty...
Zajímavé, že firma z bývalé kolonie je vlastníkem tradičních značek kolonizátora Land Rover a Jaguar. Časy se mění.
Američané prodali britské značky Indům