Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P39a59v70e28l 80M52a22k39o22v40e78c 8978115791

Škodovka byla vzorová privatizace, která počítala s tím, že 30% zůstane trvale v českých rukách... Dnes bychom se na úspěchu Škoda Auto i podíleli i podílem na zisku... Největší nesmysl byl způsob privatizace bank a prodej strategických firem (vodárny, plynárny, telekomunikace, petrochemie, rafinerie,...).

+57/−1
doporučit
14.8.2017 4:51

Š77á52r71k66a 66K42o87l24á21č20k22o50v90á 8936973929

Ne, jsme montovna i skladiste. A popelnice..

+45/−3
doporučit
14.8.2017 2:48

M97a95r59t21i22n 67K93u59č21e80r64a 8379869939912

Škodovka byla skutečně ukázková privatizace.

Bohuzel asi jediná.

Zbytek byl nepřehledný a rozkradlo se a vytunelovalo co šlo.

Chtělo to dohlednout i na ty ostatní Rv!

+37/−2
doporučit
14.8.2017 3:08

J45a88r88o49s67l84a12v 68C81h25a25l47u59p15a 8394611275405

To teď tady na IDnesu budou týden co týden rozhovory s Grégrem?

+26/0
doporučit
14.8.2017 6:21

P28e42t82r 48J89i67r20á58s21k55o 8857771595363

Před několika lety jsme byli s kolegou na firemním stánku MSV Brno. Přišel k nám takový malý dědula a jeho první slova byla: "Víte kdo já jsem?". My nevěděli. Byl očividně velmi zklamán.

+16/0
doporučit
14.8.2017 6:19

K26a28r76e61l 11T54r39o17n95n36e76r 2946964290434

Tvrzení pana Grégra v tomto článku je nutno brát s velkou rezervou, Občas se chlubí cizím peřím. Největší podíl na zdárné privatizaci Škoda AZNP Mladá Boleslav, měl jeho předchůdce Jan Vrba. Ten mimo jiné zabránil Klausovi, aby tento podnik prviatizoval formou kuponové metody. Jednání s VW probíhala několik let v době, kdy Grégr směl do budovy ministerstva průmyslu maximálně jako host. Smlouvy s VW včetně monahasetstránkových příloh a dalších smluvních ujednání byly hotové ještě před volbami, které vynesly Grégra do postu ministra průmyslu. Tomu pak jen stačilo je podepsat na barevnými samolepkami označených místech.

V článku pana Leinerta postrádám popis jak pan Grégr zpivatizoval ke svému prospěchu v zahraničí vysoce ceněnou tovýrnu na vysokozdvižné vozíky DESTA a jak ji přivedl k naprostému úpadku.

Zajímavá by byla i vzpomínka na to, jak Grégr přihrál svým socanským kamarádům Janu Svobodovi a Barboře Snopkové v privatizaci továrnu na dětské kočárky Liberta, kterou ti dva vytunelovali takovým způsobem, že za to šli sedět.

+19/−1
doporučit
14.8.2017 8:28

J54o80s28e46f 95D67a61n18ě96k 5979310384194

Volby za dveřmi a on nám začíná vylézat z nory. Proč asi???

+22/−2
doporučit
14.8.2017 6:48

J73a56n 81C14o64n87s31t41a38n76t59i72n 1112211453560

Škodovka v dnešní podobě je výsledkem německé disciplinovanosti a české šikovnosti, což je mimochodem klíč k tomu, jak ČR nemusí být jen skladištěm a montovnou...

+15/0
doporučit
14.8.2017 8:48

J70a93r69d89a 25H66o73f66m40a63n68n 4640205784

to co jsme je jen výsledek grégrů a podobných .....................

+15/−1
doporučit
14.8.2017 7:38

V63l79a25d30i43s49l54a71v 40S18v97o12b26o14d68a 7730945555259

O tom že jsem se stali skladištěm Evropy má největší zásluhu právě Zemanova vlády, jejímž členem Grégr byl. Zdá se že pana Grégra postihla senilita.8-o

+18/−3
doporučit
14.8.2017 7:15

P61e35t13r 60H48a92h16n 1813259736118

Tunelář Desty...

+11/0
doporučit
14.8.2017 7:39

V28a66c30l58a23v 78K56a79l76i95n11a 7983634602904

Je hezké že o sobě uvedl, že byl generálním ředitelem, jenzapomněl uvést čeho a jak to dopadlo. Trochu si zavzpomínám. DESTA a.s pod jehovedením byla fakt katastrofa. Každé ráno musel mít na stole monitor s grafem,který si účetní museli vycucat z prstu a nesměli uvádět reálná čísla. Sáms PC neuměl. Číňani se po podniku procházeli jak v supermarketu apeníze, jenž nasypal do Číny na stavbu nového závodu se nikdy už nenašly. V poslednímpatře budovy v Děčíně měl služební byt v té době klimatizovaný avšechny své osobní výlohy snad i včetně ponožek si nechal hradit. Zásadněpoužíval pro soukromé účely TATRU 613 i s řidičem, samozřejmě s Fkovýmčíslem. Jeho nejznámější slogan byl, DESTA je jako stlačená pružina (ale asimoc dlouho – nějak se už znovu nevzpružila). Jeho megalomanské projekty jakoDESTA BANKA skončily fiaskem. Nakoupil od společnosti HP systém pro řízenívýroby HP3000, jenž se nikdy nepovedlo uvést do provozu a vzal si na tobankovní záruku 60 mil. Když se dostal do poslanecké sněmovny, dosadil místosebe na pozici generálního ředitele bývalou vysoce postavenou funkcionářku KSČMiladu Vlasákovou, jež mu v DESTĚ kryla záda. Po dobu co již nebylzaměstnancem DESTY, stále užíval firemní vůz i z řidičem a nechal si měsíčněvyplácet rentu 190000,- za fiktivní poradenství. Jen pro srovnání, v tédobě brala soudružka Vlasáková měsíčně mzdu 50000,- ,výk. ředitelé 30 000,- a dělníci v tédobě permanentně na 60% okolo 6000,- hrubého. Krom něj všem chodily výplaty s měsíčnízpožděním a to na několikrát a výhradně přes DESTA BANKU. V roce 1999DESTU a.s kopili dva spekulanti a kompletně jí rozebrali a rozprodali počástech. Dnem kdy se tak stalo, přestali Mirkovi chodit penízky a k Destě užse nehlásil. Dnes na jejím místě v Děčíně stojí supermarket TESCO. Mirekje za vodou, je to nejbohatší důchodce v Čechách s důchodem blížícíse 80 000,- Jak by řek Jirka Paroubek KDO Z VÁS TO MÁ. :-/

+9/0
doporučit
14.8.2017 14:06

V23r50a69t96i66s68l23a48v 58K53a59l29i76c36h 3366665395971

Jak to bylo s Destou Gregre???!!!

+9/0
doporučit
14.8.2017 9:13

P39e89t41r 80Č66e89r88v26e24n77ý 3296599367499

No a Destu Děčín přivedl na buben. Proč se ho nezeptali na to, jak ji vedl? Ano, ten podnik pak skutečně rozprodali a rozpalcelovali...Ze svojí milenky tam udělal ředitelku a později náměstkyni ve vládě. Totálně neschopná ženská...:-PRv

+8/0
doporučit
14.8.2017 10:40

K98a56r79e65l 22K27o17n42e15č27n70ý 9147633594796

To tady ten dědek bude mít pravidelnou rubriku? To je teda pecka!

+8/0
doporučit
14.8.2017 9:09

P53e50t39r 71T11y34č70k59a 6415822799182

Nemusím ho, ale má pravdu. Ostatně svědčí o tom Sobotkuv servilní přístup vůči Amazonu, který u nás taky postavil jen velký sklad

+8/−1
doporučit
14.8.2017 6:04

I49v53a44n28a 98K27a20d29l29e56c70o54v21á 7907965832239

Sklady, sklady a zase sklady...... kamion za kamionem... a budeme stavět obchvaty za velké peníze, jinak to ani neumíme, že? Místo oprav stávajících silnic a využití modernizované železniční sítě, zrušených nádražních ploch, které by se daly využít jako překladiště zboží budeme zabírat ornou půdu a stavět sklady, betonovat parkovací plochy pro kamiony a pak se divíme, že nastává období nedostatku vody....do betonu voda asi nevsákne, že?

+9/−2
doporučit
14.8.2017 8:04

E19v62a 35R38o46č69e37ň89o86v35á 7248383961475

Spojení- Babišův plátek-Zemanův člověk a spojení partičky SPO ( hrůza běs)s ANO. ;-€ Teď schovali Bohouše, aby v poslední čas někde vylezl. A já stále čekám, zda se v plátku objeví informace o zablokovaných účtech ČR za prohraný spor s krevními deriváty, nebo ostravské byty apod. Pak samozřejmě není z čeho vyplácet naslibované - mzdy sociálním pracovníkům, dotace... Tyhle žvásty se starým Grégrem jsou k smíchu, pište o aktuálních věcech a nezatajujte to podstatné.

+6/0
doporučit
14.8.2017 7:16

P81e41t18r 67N87o70v98o71t86n52ý 9401599960785

To se Atomovej dedek chysta kandidovat?

+7/−1
doporučit
14.8.2017 7:36

P83e59t19r 36B85ü45r31g30e53r 4787126837160

Montovna je místo, kde se pouze montuje, není v něm obsažen výzkum a vývoj.

Velmi levnou pracovní silou sestavený, smontovaný díl je odeslán za koncernové, režijní (rozumějme směšné) ceny do zahraničního ústředí, kde se realizuje zisk, přidaná hodnota atd.

Montovna nikdy nemůže dosáhnout produktivity a zisku mateřské firmy - není tam know-how, patenty a autorská práva. Úlohou montovny je pouze poskytnout levnou a flexibilní pracovní sílu.

S panem Grégrem tedy nesouhlasím: jsme velkosklad i montovna!

+5/0
doporučit
14.8.2017 12:12

P38e22t91r 94Ř90í31h18a 6875227129339

.....Listopad 89 byl podvod, pak jsme se změnili v hnojiště, na takovém se stavět nedá, říká Sládek;-D

+5/0
doporučit
14.8.2017 10:32

R19o23m24a47n 74K81r97a85t72o58c15h36v25í86l 6516607256614

Privatizace Škody Mladá Boleslav dopadla dobřeR^

Myslím, že drobná chyba byla, že se potom prodala úplně celé, že českému státu nechodí vůbec žádné dividendy.

+5/0
doporučit
14.8.2017 9:13

M87i39c64h14a63l 69P58l94e57š49t37i87l 2895701565

Kdyby tenkrát prodali Škodovku Renaultu, jak by asi vypadal nový model Škody Logan ?

+5/0
doporučit
14.8.2017 8:55

J85a27n 72B30l83a54n70a 3796255204

Temelín se dostavěl díky Grégrovi, stanovil definitivní termín i náklady. Pithart a spol ho chtěli zastavit a zrušit.

+5/−1
doporučit
14.8.2017 9:43

J56a33n 85D76o17b48r69o92v36o34l72n67ý 1140583542876

Fakt pěkný článek. Nevěděl jsem, že na tom Škoda byla tak špatně. A neměli bychom z naší země dělat skladiště Evropy.

+5/−1
doporučit
14.8.2017 7:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.