- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já bych rozlišovala mezi cestujícími, kteří v dané destinaci končí, a mezi těmi, kteří pokračují dále. V celém článku tento rozdíl není brán v úvahu. Nemyslím si, že je Miláno populárnější díky severoitaským jezerům, ale spíše proto, že odtamtud lze levněji pokračovat mimo Evropu, než třeba z Frankfurtu. Nebude tohle ten pravý důvod nárůstu a poklesu počtu cestujících?
Skutečně otevření linky z dubaje do hanoie je reakcí na zvyšující se zájem o tuto destinaci v cr?
To mi též připadá značně nepravděpodobné. Spíš za tím bude zvyšující se zájem o tuto destinací celkově v Evropě.
se nedivim Itálie je super je tam všechno památky, hory, moře, výborný jídlo a víno tam si vybere každej.
To tam ale bylo pořád, proč je najednou teď větší zájem?
Takže Emirates sem bude posílat skoro full dobytčak. Asi se první třída moc neprodávala.
Jen se v tom "dobytcaku" o vas staraji lip nez jinde v prvni tride....
Je zvláštní, že když se jedná o letiště v Praze tak nikdy nezapomenout napsat Letiště havla, ale když se píše letišti Leoše Janáčka, tak se zmíní o letišti v Ostravě
Jinak je pravda, že stále více čechů lítá na dovolenou z Prahy.
"Nejméně se létá do Frankfurtu a Istanbulu"
To mysli autor článku vážně?
Celkem by me zajimalo, jestli do Frankfurtu pocitaji i transitni cestujici.
Co to je za clanek ? Podle grafu si vsechny destinace v roce 2017 pohorsily, krome Frankfurtu. A vubec to neznamena, ze se do Frankfurtu lita nejmin. Dobra prekrouceny data
prekrouceny barvy.. ale takove detaily se uz na IBabi neresi
No, koukam ze jeden Honza odesel, druhej Honza prisel. Ted jeste umet rozeznavat barvicku u grafu a bude to cajk.. Svata ty prostoto, to je novinarina..