Diskuze
První třídou jezdí stále více lidí, cestující si za pohodlí rádi připlatí
Děkujeme za pochopení.
B50a78a91l 56V52o59l67t65u39r29i
Ona hlavně první třída je kolikrát už pomalu horší jak dvojka...
Jako příklad uvedu:
Vagóny ABpee nejen, že tam máte méně místa než ve dvojce, ale ani si nemůžete regulovat světlo, polohovat už tak nepohodlné sedačky prakticky nejde a neustále vám tam někdo šmajdá, protože kola a kočárky jsou za 1. třídou...
Regio Panter rovněž nepohodlné sedačky v podání Borcad Regio+ a nakonec Regio Shark, kde polohovat nemůžete vůbec...
Prostě České dráhy na 1. třídu z vysoka kašlou.
M42a74t22ě82j 92V53o67n57d25ř82i80č58k36a
Asi budu s láskou vzpomínat na Sůrovy články. Pane autore, cena za jízdenku ve vlacích EC/IC a v rychlících se u čd neliší.
P69a44v32e90l 48Š13m69í86d47e30k
Honzík nám chybí, není už to ono, ten odpovídal na komentáře.
J61a10n 97V87a80l94a51l70í73k
Tak jsem čekal v Olomouci na pendo a před ním odjížděl guru RJ v Pardubicích měl být v 15.16 a pendo 15.27 tak koukám a RJ 79 min zpoždění :-))) ještě že s ním nejezdím
Z40d79e45ň67k81a 70Z94a95m50a15z98a90l52o34v85á
Tak se asi cestou něco stalo. To je ale věc - to se ČD vůbec nikdy nestává, co?
J18a37n 76V26a36l59a89l94í53k
Tak šampáňo, káva a sendvič v 1 třídě super
L60u82k93á65š 86P61l73z22e16ň27s55k30ý
1. třídu taky dosti zaplňuje jakákoliv verbež od ČD co má režijku, stačí pohled na umaštěnýho "koloťuka" co se tam rozvaluje......
P11e61t60r 94N51o61v63o86t55n77y
Kolik koloťuků nebo jiných "obyčejných" zaměstnanců ČD má režijku do první třídy?
K36r23y89š59t14o77f 25L21a82n45í36k
prave sedim v 1.tride Ex 143 a jsem mirne zmaten. v kupe je jen jedna zasuvka (nastesti jsme zde jen dva a spolucestujici posloucha MP3) a neni zde wifi. na dotaz mi pruvodci sdelil, ze wifi je v nekterych vozech 2.tridy. podle me namisto rekonstrukce techto vyrazenych rakouskych vozu mely CD poridit velkoprostorove, ktere jezdi na jinych spojich a kde ma kazdy cestujici svuj stolek a zasuvku, takto mohou pracovat jen dva u okna a to jeste dost nepohodlne. jiste i wifi signal by se pak siril lepe nez ve voze s kupe. kdyz uz jim teda rostou trzby za 1.tridu.
L72e95o13š 84N55a75v80r73á73t94i13l
biznis jizdenky si kupujou ti, kterym to firma proplati...
J48a74n 33V68a14l15a81l82í58k
Blbost business v railjetu si platím sám a nikdo mně to neproplácí.
I10v33o 81J28a45n25á74č55e85k
Dobré PR Regiojetu! Je vidět, že Leo asi nezaplatil a tak o něm není ani čárka. Neměl by tento článek být označen jako reklamní sdělení?
R17o84b70e93r81t 81P32r38a43ž83á32k
RJ ani nemusel nic platit. Jančura i Babiš jsou kámoši.
P50a26v79e95l 61Š60m26í82d10e35k
Nedávno jsem jel odpoledne z Kolína do Prahy.Druhá třída narvaná, tak jsem šel do 1.třídy a po zaplacení doplatku cca 20KČ jsem seděl sám a průvodčí přinesl noviny i vodu zadara.
J60a28n 91V68a90l76a67l68í80k
No vidíte moc to nestálo a jel jste v klidu :-)
P29e94t66r 87M33u18d66r92o11c39h
Navod, jak zklidnit hlucne cestujici v pripade, ze pruvodci dlouho nejde nebo jeho upozorneni nezabere - odstupnovano podle duraznosti (vyzkouseno na lidech ):
1) V tichem vagonu nebo 1. tride se hlasite bavi nekolik dam starsiho veku. Pristoupim k nim a zeptam se jich, zda jim nevadi, ze jsou jedine, ktere tady rusi ostatni.
2) Pokud bod 1) nezabere, vmesuji se do jejich hovoru hlasitymi poznamkami k veci, dialog menim v prudivy trialog.
3) Rvouci/hlucici deti: obratim se na jejich rodice a pokud si haranty nedovedou zklidnit, pohrozim, ze detem objednam zdarma dvojite espresso a reknu jim pravdu o Jeziskovi.
4) Telefonista s neomezenym tarifem - jestlize nereaguje na slusne upozorneni, prisednu si k nemu nebo se postavim nad nej a hlasite, tak, aby to slysel i clovek "na druhem konci dratu" melu jako kafemlynek, ze je v tichem oddilu a aby si sel telefonovat jinam. Kdyz se takhle par minut neslysi a nerozumeji si, vetsinou jde alespon na oddelenou chodbicku.
5) Urvani Rusove - staci je sprdnout v jejich materstine :-)
D69a30n59i79e17l 83Ř53e84h66á84č97e90k
Kolikrát jste už dostal do budky...?
Výrazně zpomalte rychlovlaky, vzkazují obce k nové trati. A koleje chtějí skrýt
Postavte rychlotrať v tubusu, a nebo na ní výrazně snižte rychlost. Tak by se daly zjednodušeně...
Konec nadvlády programátorů. Pozic ubývá, na jednu se hlásí stále víc lidí
Premium Ochota firem splnit uchazečům skoro jakýkoli požadavek a velmi nízká konkurence. Tak by se ještě...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pořád Big Mac, ale už spíše Big Tech. Co ukázal výpadek u fastfoodového obra
Když McDonald’s ve 40. letech minulého století poprvé otvíral, zákazníci vybírali menu z papírových...
Soláry, kam se podíváš. Elektrárnám dochází místo, musí být kreativní
Elektřina ze slunce bude podle Mezinárodní agentury pro energii (IEA) v příštích několika...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kofola sáhla do svého loga. Nově v něm bude hranaté srdce
Nápojářská skupina Kofola po devíti letech sáhla k úpravě loga. Ikonický lísteček lékořice na svých...
Cena elektřiny bude příští rok nižší než letos, říká analytik Matoušek
Premium Dobrá zpráva: v příštím roce bude celková cena elektřiny nižší než v tomto roce. Ta méně dobrá zní,...
Irové svolili k nemyslitelnému. Na trh začali dodávat whiskey s příchutěmi
Ochucené whisky vyrábějí palírny ve Spojených státech i Kanadě již několik desítek let a nejsou tak...
Musk přiznal užívání ketaminu. Je v zájmu investorů, abych pokračoval, tvrdí
Miliardář Elon Musk v rozhovoru s bývalým moderátorem CNN Donem Lemonem přiznal, že užívá ketamin....
Přestaňte snít o konci ropy a plynu, prohlásil šéf saúdského těžebního obra
Transformace energetického průmyslu selhává a svět by měl přestat snít o postupném odchodu od ropy...