Diskuze
Dráhy upraví dvě desítky nebezpečných přejezdů, začnou ve Studénce
Děkujeme za pochopení.
M31i97l15o67s94l64a78v 76Z16í81t33k66a
Na nákladech za náhradu přejezdů nadjezdy/podjezdy by se měla výraznou měrou podílet silniční doprava z rozpočtu ŘSD nebo krajů. Není možné, aby byla nedisciplinovanost řidičů řešena za peníze železniční dopravy a tím zhoršována její konkurenceschopnost.
J37i34ř49í 75H56o20v26o54r58k96a
Už bych to neřešil. Vjetí na přejezd při signalizaci zákazu vjezdu - doživotní zákaz řízení vozidel, pokud uživatel vozidla neprokáže akutní technickou závadu, která by bránila bezpečnému zastavení vozidla před přejezdem.
L31u40d97ě77k 86Š85i84š55á59k
Tak ono to není přejezdy, ty jsou označeny, každý ví, že jde o přejezd. Ale je to těmi, kdo na ně vjíždějí na červenou, případně se nezastavují na příkazové značce STOP atd. Za mě, není třeba žádný přejezd upravovat a investovat moje peníze, které státu na daních odvádím. Jistě pro ně stát najde lepší využití.
R26o18m97a63n 27J38e58s81c46h34k12e
Víte snad, že jsou také dojezdové časy pro sanitku, policii i hasiče. Pokud je někde silný provoz - 4-5 vlaků v obou směrech a čekáte 5-10 minut na koridoru, tak je něco špatné.
Například v Rájci - Jestřebí přejeli po od roku 1996 , kdy zapomněli pro lidi postavit na lávku či podchod pouze 19 lidí. Tehdy se dělal koridor. A co Vám říká bezpečnost ? Úzké peróny, kde se nevleze bezpečnostní pruh - ten je ve vzdálenosti 80 cm. Perón je široký pouze 140 cm.
Viděl jste někdy přechod pro chodce na dálnici ?
Ano člověk je tvor omylný.
P74e86p65a 78B97r56a22t71r39š42o87v73s24k10ý
Pane Kroča. Nechte si předělat titulek! ČD nic upravovat nebudou. Maximálně interiér Pendolin
M66a16r88t17i77n 92Č31a55p64e24k
Takže 98% problémů jde na vrub silniční dopravy, ale 100% nákladů na jejich řešení platí železnice - tedy vlastně oběť. Tohle dotování silniční dopravy by mělo skončit a 98% nákladů by měli za své "ovečky" platit správci silnic i ČESMADem.
J68i72ř17í 21K27o74c72u91r52e83k
Víte, někdy tam ty silnice byly dávno před výstavbou železnice. Některé silnice mohou být i o několik století starší.
A bylo by dost za hranou zákona, aby někdo musel zaplatit za něco, co potom NEbude jeho majetkem.
F19i64l60i98p 31S73i24r54o22t71e52k
Už za prvni republiky se při budování druhé koleje mezi Třebovou a Olomoucí, jen co vím, odstranily skoro všechny přejezdy. Jsme skoro o 100 let dál, ale při stavbě koridorů se radši řešily protihlukové zdi místo přejezdů. Přitom uvíznutí kamionu není nic zase až tak neočekávatelného. Za ty mrtvé ve Studénce měl jít sedět i ten, kdo tam ten přejezd nechal respektive povolil přes něj 160.
P92e96t95r 20N48o50v13o53t12n55y
I při stavbě koridorů se rušilo spousta přejezdů.
J19a71n 95J15e90m44e94l95k66a
Tak především za 2 roky nedokázali naší zákonodárci ani zvýšit pokutu pro vozidla nad 3,5T. Která je stále směšná vzhledem k průšvihu, který nákladní auta na přejezdech představují. Stejně přejezdy jsou například na nově opravené Hradec Pardubice.. (160 km/h)
Je třeba nainstalovat automatické dohledové pokutovací zařízení, typu Camea, které může přímo detekovat i překážku na přejezdu, měřit rychlost průjezdu vozidel a pod.
Stejně si myslím, že přejezdy můžou být řešeny moderně zcela jinak. Vždyť u ETCS se přesně online ví poloha a rychlost každého vlaku. K žádnému prodloužení čekacích dob nemusí dojít v 21st.
Že přejezdy je dobré eliminovat věděli už za první republiky a i v 50 letech komunisti. Nejen na trati Havlíčkuv Brod, Brno, Bratislava. Ale i okolo Hranic n. M směren na Slovensko a dokonce Valaškých Klobůk (zapadlá trať č. 283). Ale za Klause, když low cost, tak low cost. Ve výsledku nejdražší, pomalý, nebezpečný.
P49e45t88r 15N45o15v16o66t42n63y
Problém ETCS je zhruba takový, že ještě není.
T48o18m83á22š 31K71r76a96i71n75a
Ale vždyť stavba přejezdů je takový dobrý kšeft! Postavit, zrekonstruovat, opravit...zásadně nerušit, na tom se nevydělá!
Že tomu tak není? Existuje potom nějaké jiné vysvětlení např. revitalizace trati Frýdlant n.O. - Frenštát p.R.? Když pominu jednu miliardu Kč za celkovou rekonstrukci 15 km dlouhého úseku ne příliš frekventované podhorské trati, tak na těchto 15 km bylo zrekonstruováno či nově postaveno celkem 26 světelně zabezpečených přejezdů! Dvacet šest přejezdů na 15 km, tj. co 580 m jeden přejezd! Když pominu veškeré místní, obslužné a polní cestičky osazené zabezpečenými přejezdy, tak jsou zde i takové rarity, jako několik zabezpečených přejezdů od nikud nikam - z obou stran vzrostlé pole, event. louky samostatně přístupné z opačné strany...
P70e29t88r 95N73o47v67o54t18n85y
SŽDC tam ty přejezdy nestaví pro sebe. Většinou na ně tlačí obce a majitelé pozemků.
M78a28r86t71i35n 62R87u61z90i13c80k18a
Ve Studence ten prejezd muze byt zrusen, o kousek vedle je mimourovnove krizeni.
V49l15a93d71i96s50l34a38v 92Ž71i29d34e47k
To je na úplně jiné cestě, vedoucí úplně jinam. Vámi navrhované řešení by znamenalo asi 4 km objíždky.
J60a48r25o66s76l59a97v 80K63a45d60l46e57c
Snížit propustnost vlaků nebo zrušit přejezd. To ovšem mělo předcházet před zahájením takového vlakového provozu.
P59e42t20r 84N92o90v66o31t24n94y
Vlakový provoz už je tam někdy od roku 1840.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Předat farmu potomkům má být snazší, s návrhem po letech přichází nový náměstek
Před dvěma lety slíbil tehdejší ministr zemědělství Zdeněk Nekula, že připraví pro rodinné farmy...
Konec minikečupů i ovoce v plastu. EU chce snížit množství odpadů
Premium Evropská unie v boji za co nejmenší množství odpadu zakáže minibalení majonéz, šamponů nebo...
Úspěšný zubař prodává „ražený český dějepis“, mince už vynesly 155 milionů
V Praze se v pátek vydražila část celoživotní numismatické sbírky Václava Bruny. Vyšla na 6,15...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...