Diskuze
Velký silniční bratr je tady. Záznamy o měření emisí se musejí evidovat
Děkujeme za pochopení.
V28l90a56d28i92m63í45r 89R83e74t70t27i60n55g27e36r
To je dobře, protože spousta lidí jezdí s takovými šroty, hlavně naftáky, že moje nejpoužívanější tlačítko v autě posledních několik let pří jízdě za nimi je zapnutí pouze vnitřní cirkulace vzduchu v automobilu.
V83í21t 21H52o83l10l87e16r
ráno jet ve městě za benzínem , to je požer .
M10a33r92e39k 37W52o58l88f
Ja nechapu proc se to nedela vsechno naraz? V CR jsem byl na technicky poprve letos a takovy o$€r jsem nezazil. Na to aby si vzal clovek dovolenou. A to ze nemuze mit auto chybu v ridici jednotce? Co to je za ptakovinu, pulka chyb ma na bezpecnost / emise nulovy vliv.
P11ř87e54m30y21s60l 32H76r67o51m26a72d86a
Tak tohle postihne hlavně starší auta. Prostě proto, že je ten systém neumí správně měřit. Pořád hlásí chyby. Jenže, kdo se bude chtít s Ťokem.
No auta starší deseti let budou mít obrovský problém projít emisemi, koupíme si nová. Oni si nás připoutají k poslušnosti pomocí leasingů na auta, hypotéky už nestačí. Čím zadluženější otrok, tím poslušnější.
P36e76t86r 78V26a10z19a28č
Systém neumí vůbec nic Přestože emisní stanice má měřící zařízení od renomované firmy Bosch (ne z minulého století), vozidlo z roku 2004 (mám už vytipována která konkrétní nejdou) se s měřící stanicí přes OBD prostě nespojí.... a je vymalováno, přes to nejede vlak, prostě emise nejsou ... Že to na jiných měřicích zařízeních od jiného výrobce normálně jde, nikoho nezajímá ... Takže objíždět stanice jako ten kohoutek a slepička .... kde se to podaří. Nevím, zda problém je na straně výrobce auta, kdy nedodržel nějaké standardy v komunikaci přes OBD nebo je problém s měřicí stanicí - ale to mne opravdu jako zákazníka nezajímá !!!!! Mám auto, které je vyrobeno v roce xxx a prostě na pracovišti ME chci změřit emise. Tečka !!!! Další věc: diesly se měří v příběhových otáčkách, a to až dle typu motoru 5300-5500 ot. Řekněte mi, kdy se nafta do takových otáček v běžném provozu "podívá" ?? Pokud auto má již nějakých 300-400 tis, je normální, že turbo už netlačí co zamlada, vstřiky taky nejsou ve 100% kondici a prostě motor na 5300-5500 ot už nevleze .. Nikoho nezajímá, že jinak je emisně OK, prostě nedosáhl přeběhových otáček .... Nesmysl za nesmyslem. Pak se nedivme, že se každý snaží emisemi nějakým způsobem přes nějaké známe projít. A to samozřejmě neobhajuji auta, která prostě emise není - tam jednoznačně souhlasím s neprovedením ME.
R49u28d69o70l16f 62P40e25k80a71r
Ještě že mám auto před dosažením věku 4 roky pryč z domu. Musel bych ještě myslet na mazání chyb diagnostikou.
R39u86d26o47l38f 90P98e90k60a32r
už to začíná, Burešovo estébáctví se šíří do elektronické evidence emisních kontrol (EEEK ). A to ještě ani nesestavil menšinovou vládu z utrpěného vítězství.
P30e64t82r 59K15u12č60e65r79a
Tak ochcavaj i dneska na technicky i kdyz to fotej, tak budou delat to same u emisí. Nestrcej to do vejfuku a nenamerej skoro nic. Navíc ti technici jsou gumy. Naposledy jsem byl se svou ctyrkolkou na chodovci - dali mi speciaální cenu za 1300 emise, tvrdili jak je to složitý, nevedeli jak to zmerit porad se me na neco ptali. Pak dali elektro snimac (asi otacek) na vejfuk neco strcili do vejfuku a namerili super hodnoty. Benzíňák je benzinák i bez katalizatoru. Nejdyl jim trvaly kecy jak je to slozity ale celkove to netrvalo dyl než klasicky auto, jenom cena byla víc než 3x větší.
J72a55n 21D49l98o48u35h60ý
Musim se smat, al tak nechame je pri tom. Ono totiz jaksi temer zadne auto jezdici na alternativni pohon (legalne schvaleny s patricnou homologaci atd.) jaksi nemuze dnes projit STK, protoze pokud ma auto ridici jednotku s rozhranim OBDII, tak si lze precist protokol o chybach, ktere si eviduje a maze RJ sama, dle sveho uvazeni. Pokud tuto chybu najde ctecka na STK, auto neprojde. Problem je ale ten, ze tyto chyby puvodne slouzi k diagnostice samotnym automobilkam a interval mazani takove chyby muze byt klidne i vic nez 2 roky a HLAVNE neni to nijak svazano jakoukoliv normou (kazde auto, kazdy model, kazdy motor to ma naprosto jinak)! No a pokud motor spaluje alternativni palivo, je zcela bezne, ze si vyhodnoti (sem, tam) nejakou takovouhle chybu. Klasicky pripad je napriklad, ze obcas proste nameri vetsi odchylku na nekterem cidle nez by mela byt (ktere nema vliv na emise) zduvodu jineho oktanoveho cisla paliva ci jine vyhrevnosti paliva
A50n53t69o45n52í69n 54S43v98o19b38o58d87a
chyby před měřením emisí vymažete a modlíte se, aby to vyšlo. Na mazání chyb stačí udělátko za pár korun z Číny a mobilní telefon, spíš je problém, že montážníci LPG trvalé chyby v řídící jednotce motoru často neřešili, dnes z toho mají těžkou hlavu
R26o18m57a94n 80S84t45r19a64j13t
A kdo má odmontovaný filtr pevných částic, tak si zavolá zrovna odtahovku, auto je nezpůsobilé provozu.
R11o74m44a18n 26Š27e47s27t98á12k
Stanici měření emisí může mít každý, kdo splní technické podmínky.
Stanice technické kontroly je licencovaná. Proč nemůže mít stanici technické kontroly každý, kdo splní technické podmínky?
A40n58t47o89n85í76n 93S37v25o16b92o32d16a
To je výborné pro předělané auta na LPG, dnes nesmí být žádná chyba v motorové řídící jednotce, jojo, to jich hodně dojezdí, protože garážový předělávači s tím mají problém
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon
Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...
Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem
V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!