Švédský řetězec působí převážně na severu a východě Evropy. Více než tři stovky prodejen má ve Švédsku, Norsku, Finsku a dále Estonsku, Lotyšsku a Litvě.
Lindex nabízí dámskou i dětskou módu pod jednou střechou. "Náš koncept kombinovat spodní prádlo, módu pro děti a ženy v jedné prodejně oceňují všechny české zákaznice, se kterými jsme mluvil," uvedl oblastní šéf pro ČR a Švédsko Mats Gärdsell.
Švédský řetězec plánuje v Česku expandovat. K současné brněnské prodejně by měly přibýt další čtyři až pět.
Lindex, stejně jako další podobné řetězce, využívá výhody, které nabízejí velká obchodní centra, a sice tisíce zákazníků, kteří sem chodí nejen nakupovat ale i do restaurací či do kina.
Brněnská Olympia se nyní rozrostla o polovinu, když k dosavadním 56 tisícům metrů čtverečních přibyla třípatrová přístavba, uvedla ČTK. Kromě Lindexu sem přišel i prodejce švýcarské módy pro mladé Tally Weijl.
Strategickým partnerem Olympie je ale prodejce nábytku Kika. V budoucnu by měla Olympia dál růst až na 100 tisíc čtverečních metrů.
Tím se přiblíží největšímu českému nákupnímu centru. Tím je se 125 tisíci metrů čtverečních obchodní centrum Letňany.