Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Do nabídky slevowebů se zapojily první obchodní řetězce

  15:49aktualizováno  15:49
Zájem lidí nakupovat na internetu zážitky či zboží s velkou slevou se rozhodly v Česku využít i první velké obchodní řetězce. Zboží zkoušejí prodávat hypermarkety Globus a vlastní slevový portál v těchto dnech zprovoznila síť velkoobchodů Makro. Tesco se zatím do systému hromadných slev zapojit nechystá.

Stránky slevového portálu Nakupujemechytře.cz

Velké obchodní sítě si patrně uvědomily, že slevové portály jsou in, a kdo to nerespektuje, je out.

Slevy v Globusu

Nakupujete rádi v prodejnách Globus?

Aktuální leták Globus a všechny nejlepší nabídky z letáků vždy najdete na AkčníCeny.cz.

S námi najdete i nejbližší prodejny Globus.

Společnost Globus na internetových stránkách Nakupujemechytre.cz nabídla zákazníkům až třicetiprocentní slevu na vybrané výrobky pro grilování. Slevové poukázky mohou lidé uplatnit při placení nákupu u pokladen hypermarketů Globus.

"Považujeme tuto formu za jeden z přímých marketingových nástrojů k získání zákazníků a zvýšení povědomí o značce. Vzhledem k tomu, že sezona grilování ještě zdaleka nekončí, nabídli jsme na portálu právě výrobky pro grilování včetně masa a uzenin z našeho vlastního řeznictví s cílem vyzkoušet zájem zákazníků o takový typ nabídek," řekl mluvčí hypermarketů Globus Boris Malý.

Makro má vlastní slevoweb

Velkoobchodní společnost Makro šla ještě dál a minulý týden po čtrnáctidenním zkušebním provozu oficiálně spustila vlastní slevový server Makromanie.cz. S padesátiprocentní slevou mohli registrovaní zákazníci pořídit například radiomagnetofon.

Nyní má portál v nabídce zlevněný vysavač, GPS navigaci či lahev značkového alkoholického nápoje. "Novým slevovým portálem zpřístupníme našim profesionálním zákazníkům cenově výhodné nabídky zboží, které on-line zarezervují a zaplatí. Budeme zprostředkovávat například doprodej posledních kusů zboží a další zajímavé akční nabídky," uvedl Stanislav Novotný ze společnosti Makro Cash & Carry.

Tesco módní vlna nestrhla

Naopak společnost Tesco Stores ČR, která na loňském žebříčku největších tuzemských obchodníků obsadila první místo, spolupráci se slevovými portály zatím neplánuje. "V současné době se chceme soustředit na další zkvalitňování a rozšiřování našich služeb, zavádění inovací a otevírání nových obchodů," sdělila mluvčí obchodního řetězce Tesco Eva Karasová.

Podle lokálního průzkumu zaměřeného na nakupování Čechů na slevových serverech, který pro společnost KPMG Česká republika provedla výzkumná agentura Ipsos Tambor, využívá slevové servery už 49 procent dospělé populace.

Češi prostřednictvím slevových portálů, kterých je více než 200, nakupují zejména jídlo, kosmetické a relaxační služby. Slevové servery letos začaly v Česku nabízet také zlevněné dovolené v zahraničí, které lidé mohou pořídit i za polovinu původní ceny, luxusní zboží či erotické pomůcky a služby.

Obrat trhu podle statistik agregátoru slevových serverů Skrz.cz dosáhl od začátku roku obratu přibližně 1,2 miliardy Kč.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Aukrorobot.cz
Aukro nefunguje, jak má. Nový systém má díry a péče o klienty je pomalá

Aukro, největší obchodní portál v Česku, změnilo majitele a platformu, na které fungovalo. Pro uživatele to ale nedopadlo dobře. Doposud spokojené prodejce...  celý článek

Po kauze společnosti Včelpo s ukrajinským medem, nakupuje čím dál víc zákazníků...
Veterináři pozastavili činnost Včelpu, který prodával med s antibiotiky

Jihomoravští veterináři nepravomocně pozastavili činnost společnosti Včelpo, kterou vlastní Český svaz včelařů. Firma se proti rozhodnutí odvolala, případ...  celý článek

Ilustrační snímek
Drahé byty vyhánějí obyvatele Prahy, raději kupují domy za městem

Pořídit si byt v Praze je pro čím dál tím více lidí nereálné, a tak si raději kupují či staví domek za městem. To dokládají i aktuální čísla, podle kterých je...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.