Stránky slevového portálu Nakupujemechytře.cz

Stránky slevového portálu Nakupujemechytře.cz

Do nabídky slevowebů se zapojily první obchodní řetězce

  • 1
Zájem lidí nakupovat na internetu zážitky či zboží s velkou slevou se rozhodly v Česku využít i první velké obchodní řetězce. Zboží zkoušejí prodávat hypermarkety Globus a vlastní slevový portál v těchto dnech zprovoznila síť velkoobchodů Makro. Tesco se zatím do systému hromadných slev zapojit nechystá.

Velké obchodní sítě si patrně uvědomily, že slevové portály jsou in, a kdo to nerespektuje, je out.

Slevy v Globusu

Nakupujete rádi v prodejnách Globus?

Aktuální leták Globus a všechny nejlepší nabídky z letáků vždy najdete na AkčníCeny.cz.

S námi najdete i nejbližší prodejny Globus.

Společnost Globus na internetových stránkách Nakupujemechytre.cz nabídla zákazníkům až třicetiprocentní slevu na vybrané výrobky pro grilování. Slevové poukázky mohou lidé uplatnit při placení nákupu u pokladen hypermarketů Globus.

"Považujeme tuto formu za jeden z přímých marketingových nástrojů k získání zákazníků a zvýšení povědomí o značce. Vzhledem k tomu, že sezona grilování ještě zdaleka nekončí, nabídli jsme na portálu právě výrobky pro grilování včetně masa a uzenin z našeho vlastního řeznictví s cílem vyzkoušet zájem zákazníků o takový typ nabídek," řekl mluvčí hypermarketů Globus Boris Malý.

Makro má vlastní slevoweb

Velkoobchodní společnost Makro šla ještě dál a minulý týden po čtrnáctidenním zkušebním provozu oficiálně spustila vlastní slevový server Makromanie.cz. S padesátiprocentní slevou mohli registrovaní zákazníci pořídit například radiomagnetofon.

Nyní má portál v nabídce zlevněný vysavač, GPS navigaci či lahev značkového alkoholického nápoje. "Novým slevovým portálem zpřístupníme našim profesionálním zákazníkům cenově výhodné nabídky zboží, které on-line zarezervují a zaplatí. Budeme zprostředkovávat například doprodej posledních kusů zboží a další zajímavé akční nabídky," uvedl Stanislav Novotný ze společnosti Makro Cash & Carry.

Tesco módní vlna nestrhla

Naopak společnost Tesco Stores ČR, která na loňském žebříčku největších tuzemských obchodníků obsadila první místo, spolupráci se slevovými portály zatím neplánuje. "V současné době se chceme soustředit na další zkvalitňování a rozšiřování našich služeb, zavádění inovací a otevírání nových obchodů," sdělila mluvčí obchodního řetězce Tesco Eva Karasová.

Podle lokálního průzkumu zaměřeného na nakupování Čechů na slevových serverech, který pro společnost KPMG Česká republika provedla výzkumná agentura Ipsos Tambor, využívá slevové servery už 49 procent dospělé populace.

Češi prostřednictvím slevových portálů, kterých je více než 200, nakupují zejména jídlo, kosmetické a relaxační služby. Slevové servery letos začaly v Česku nabízet také zlevněné dovolené v zahraničí, které lidé mohou pořídit i za polovinu původní ceny, luxusní zboží či erotické pomůcky a služby.

Obrat trhu podle statistik agregátoru slevových serverů Skrz.cz dosáhl od začátku roku obratu přibližně 1,2 miliardy Kč.

,