Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Electro World spustil výhody pro lidi, kterým krize vzala práci

  15:01aktualizováno  15:01
Řetězec s elektronikou Electro World rozjíždí další marketingovou akci využívající motivy finanční krize. Zákazníci, kteří přijdou do šesti měsíců od nákupu zboží v prodejnách Electro Worldu o práci, budou mít možnost spotřebič vrátit a dostat zpět plnou cenu.
Ilustrační foto

Ilustrační foto | foto: MF DNES

Electro World chce zvýšit prodej před svátky, svou "vánoční akci" spustil 30. září a ukončí ji přesně na Štědrý den. Pokud v té době zákazník nakoupí v některé z prodejen zboží za více než 4 500 korun a krize ho do šesti měsíců od nákupu připraví o práci, bude mít možnost vrátit spotřebič a získat zpět plnou kupní cenu.

"Uvědomujeme si, že v důsledku hospodářské krize má mnoho lidí obavy z případné ztráty zaměstnání a následné nepříznivé finanční situace. Mnozí zákazníci tak raději odkládají své nákupy. Rozhodli jsme se jim vyjít vstříc a připravili jsme pro ně garanci zpětného odkupu výrobku v případě, že přijdou ne vlastní vinou o zaměstnání," říká šéf Electro Worldu Milan Růžička. Akce probíhá i na Slovensku.

Electro World si pojistil, aby se peníze opravdu vyplácely jen těm, kteří přijdou o zaměstnání z důvodů krize. Firma bude muset mít opravdu prokazatelné problémy související s krizí. Nárok na výhody budou mít třeba propuštění, jejichž firma musela z důvodů krize zrušit místo (všechny podmínky v tabulce).

Vrátit ale nebude možné jakékoliv zboží. Smůlu bude mít například ten, kdo kupoval zboží pro osobní hygienu, spotřební zboží, CD a DVD, baterie, kabely, počítačové hry a programy, papír, náplně do tiskáren a další zboží. Nabídka také nezahrnuje zboží pořízené na úvěr.

Práci musí vzít lidem krize

Electro World pomůže zákazníkům, jejichž zaměstnavatel musí z důvodů krize rušit jejich pracovní místo, přemísťuje místo zaměstnavatele nebo je zaměstnanec pro něj nadbytečný z důvodu snížení stavu zaměstnanců s cílem zvýšit efektivnost práce anebo z důvodu jiných organizačních změn.

Marketingových akcí s tematikou finanční krize se už objevilo několik. Nejznámější je "bílé šrotovné" společnosti ČEZ, která přispěla 1 000 korun lidem, kteří nechali zlikvidovat svůj starý spotřebič a pořídili si nový, ekologicky šetrnější. - více čtěte ČEZ spustil šrotovné

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(ilustrační snímek)
Tesco přestane ve Střední Evropě prodávat vejce z klecových chovů

Obchodní řetězec Tesco přestane do roku 2025 prodávat vejce z klecových chovů v zemích Střední Evropy. V Česku, Slovensku, Maďarsku a Polsku už bude řetězec...  celý článek

Majitel značky Favorit Richard Galovič.
Favorit má nového investora. Získal 70 milionů na vstup do zahraničí

Společnost Favorit Czechoslovakia, která se od roku 2011 snaží oprášit slávu luxusních jízdních kol, získala nového investora. Společnost C2H internetového...  celý článek

Makro. Ilustrační snímek.
Makro shání stovky lidí. Pokladním zvýšilo mzdy o devět procent

Letošní vlna přidávání v obchodech s potravinami dorazila i do Makra. Velkoobchodní síť navýšila od července mzdy zaměstnancům v průměru o 8,5 procenta,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.