Služba funguje na principu informací o buňce základnové stanice (vysílače), v jejímž dosahu se momentálně nachází mobilní telefon. Už dnes si mohou uživatelé v menu svého přístroje tuto službu aktivovat a dostávat informace o místě, kde se nacházejí, nebo o nejbližších prodejnách operátora.
Reklama zadaná sítí hypermarketů bude vypadat například tak, že uživatel Eurotelu v blízkosti prodejny obdrží maximálně dvacetiznakovou zprávu ve znění "Kufry za super ceny".
Sousední buňka už může vysílat jiné reklamní sdělení. Takže zákazníkovi nejstarší české mobilní sítě, který kráčí městem, může vždy po ujití několika set metrů přijít reklama na momentálně nejblíže nabízené zboží nebo službu.
"Obchodní řetězce s vnitřním rozvodem signálu mohou využít pokrytí prodejního prostoru několika buňkami, a zajistit tak informování potencionálních zákazníků o produktech přesně v místě jejich prodeje," dodává výkonná ředitelka úseku produktů a služeb Lena Minich.
Klient Eurotelu za příjem reklamy, k němuž dojde tak, že vstoupí do prostoru pokrytého danou buňkou, nic neplatí.