Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Expandia Banka rozjíždí strategii NExT

  17:46aktualizováno  17:46
S novou strategií nazvanou NExT přichází v těchto dnech na český bankovní trh Expandia Banka. Do roku 2003 chce přilákat 100 tisíc nových klientů a pomoci udržet vedoucí postavení na trhu v oblasti přímého bankovnictví. Projekt bude financovat Česká pojišťovna, která v Expandia Bance vlastní téměř 99 procent akcií. Zaměří se především na mladé, dobře situované jednotlivce, a malé a střední firmy.

Banka mění přístup ke zpoplatňování služeb. Poplatek za vedení účtu se sníží, zdarma budou přímé komunikační kanály - konverzant, přístup přes GSM a internet. Zákazníci budou platit za kontakt s klientským centrem a telefonním bankéřem.

Až dosud každý majitel osobního konta vlastnil osobní elektronický klíč, kterým generoval šifry pro bezpečnou obsluhu svého účtu. Nyní bude tento klíč mobilní - šifry budou generovány v bance a prostřednictvím mobilního telefonu a internetu zasílány klientovi.

Předseda představenstva Expandia Banky Tomáš Pardubický uvedl, že se bude síť klientských center  rozšiřovat z pěti na osmnáct. Víceméně zachována zůstane orientace na mladé lidi s vysokými příjmy. Banka chce na svoji stranu získat sedm procent lidí z této skupiny. Momentálně má 30 tisíc klientů, 76 procent z nich uvádí Expandii jako svoji hlavní banku.

Banka také očekává, že v ní perspektivní klienti založí účty svých firem. S pomocí kapitálu od České pojišťovny chce těmto firmám poskytovat i úvěrové služby. U menších firem chce dosáhnout pětiprocentního podílu na trhu.

"Projekt NExT je naplánován na tři roky a budeme do něho investovat přes dvě miliardy korun," řekl předseda představenstva České pojišťovny Ladislav Bartoníček. Pojišťovna vstoupila do Expandia Banky v roce 1999, když banka hledala strategického partnera pro další rozvoj. 

NExT se zaměřuje především na zjednodušení služeb z pohledu uživatele. Osobní i firemní účet se mají stát komplexními nástroji pro správu financí klientů, které budou zahrnovat například i životní a penzijní pojištění, hypoteční úvěry, stavební spoření nebo investice do podílových fondů. Na těchto službách chce banka spolupracovat i s ostatními subjekty na trhu, například GE Capital Bank.

Každý klient může také personalizovat svoje konto a sledovat různé části opakujících se výdajů samostatně - například výdaje na dopravu, bydlení, studium. Ke změnám dojde i v ovládání účtu pomocí mobilního telefonu. Zatím lze tuto službu používat pouze v síti Paegas.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

ČEZ
Čistý zisk ČEZ vzrostl o 21 procent na 16,7 miliard korun

Čistý zisk energetické společnosti ČEZ stoupl v pololetí meziročně o 21 procent na 16,7 miliardy korun. K růstu dopomohly mimořádné příjmy z prodejů akcií MOL...  celý článek

(ilustrační snímek)
Tesco přestane ve Střední Evropě prodávat vejce z klecových chovů

Obchodní řetězec Tesco přestane do roku 2025 prodávat vejce z klecových chovů v zemích Střední Evropy. V Česku, Slovensku, Maďarsku a Polsku už bude řetězec...  celý článek

Vozíky si následně převezmou pracovníci vyskladňující zboží. Ti opět skenují...
Amazon přidá na hodinové mzdě desetikorunu. Vedoucí si polepší o 6 procent

Americký internetový prodejce Amazon zvýší v Česku od září nástupní mzdu o osm procent. Hodinová sazba se tak zvýší na 135 korun, vedoucím týmu stoupne o 5,9...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.