Přesné čísla, stejně jako hospodářský výsledek oznámí banka až po skončení auditu.
Pro letošní rok eBanka očekává růst vkladů až na částku 7 miliard korun a zdvojnásobení počtu klientů na 80 tisíc. Do roku 2003 jich chce mít už přes 100 tisíc.
Razantní snížení základních poplatků zvedlo bance za poslední tři měsíce loňského roku počet klientů o 9400, tedy o 30 procent, na 41.300 zákazníků.
eBanka se bude i nadále soustředit na mladší klientelu. Zhruba tři čtvrtiny zákazníků mají tvořit fyzické osoby, zbytek fyzické osoby-podnikatelé, či firmy.
Jde o součást na podzim přijaté strategie NExT. Podle ní budou probíhat transakce zautomatizovaně a zadarmo. Poradenství a kontakt, při kterém bude asistovat pracovník banky má být většinou zpoplatněn.
Klienty chce banka přilákat i nabídkou finančních produktů jako jsou stavební spoření, pojišťení, hypotéky, investování do otevřených podílových fondů, atd. Nepůjde o produkty banky, ale jiných finančních institucí.
Protože ne všechny situace lze řešit elektronickým kontaktem, rozšíří letos eBanka počet Klientských center ze 6 na 18.
Banka rovněž plánuje využití Bankovních poradců, kteří budou řešit problémy s klienty přímo v místě bydliště či na pracovišti.