Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Expert & Partner a DITEC vytvořili Alianci

  11:06aktualizováno  11:06
Český profesionální poskytovatel informačních technologií Expert & Partner engineering a slovenský systémový integrátor DITEC se rozhodli pro harmonizaci svých odborných kapacit, marketingových a obchodních aktivit. Vytvořili nadnárodní subjekt Aliance, jejíž nabídka má být komplexnější a konkurenceschopnější s vynaložením minimálních dodatečných nákladů pro oba alianční partnery. V tuto chvíli se nejedná o finanční či majetkové propojení společností.

„Předpokládáme, že propojením vznikne silný subjekt, který bude cíleně směřovat k vyšší kvalitě veškerých činností a který bude výrazně zaměřen na snižování nákladů při stálé aktualizaci nabídky produktů," řekl výkonný ředitel Expert & Partner engineering Antonín Jakubše.

Konkrétním přínosem a konkurenční výhodou pro stávající i budoucí klienty obou subjektů bude podle něj získání komplexních IT/IS řešení, která budou cenově velmi výhodná, dodávaná v nejvyšší kvalitě a v žádoucím čase.

Akciová společnost DITEC představuje významného systémového integrátora na slovenském trhu informačních technologií, zabezpečující integrované služby pro velké a střední organizace při budovaní svých informačních systémů v oblasti e-commerce  a telekomunikací.

„DITEC je společností, jejíž produkty se nepřekrývají s produktovou nabídkou českého partnera, ale vzájmně se doplňují. Firma má dobrou image a také její reference na Slovenském trhu jsou  významné.  Proto jsme velmi rádi, že se nám podařilo uzavřít alianční dohodu právě s touto firmou,“ vysvětluje rozhodnutí managementu Expert & Partner engineering Petr Šrámek, ředitel pro strategii a vývoj.

Ředitel společnosti DITEC Peter Lukeš se vyjádřil k vzniku Aliance takto: „Silnou stránkou společnosti DITEC byly a jsou dodávky pro segmenty bankovnictví, státní správa, telekomunikace a energetika. Se vzájemnou podporou můžeme naše portfolio klientů rozšířit a posílit."

Prvním společným úkolem, pro který se rozhodlo vedení obou firem, bude proškolení obchodních a implementačních týmů tak, aby byly schopny svým zákazníkům v obou zemích nabízet, prodávat a implementovat vedle svých vlastních produktů rovněž produkty partnera.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Vozíky si následně převezmou pracovníci vyskladňující zboží. Ti opět skenují...
Amazon přidá na hodinové mzdě desetikorunu. Vedoucí si polepší o 6 procent

Americký internetový prodejce Amazon zvýší v Česku od září nástupní mzdu o osm procent. Hodinová sazba se tak zvýší na 135 korun, vedoucím týmu stoupne o 5,9...  celý článek

(ilustrační snímek)
Tesco přestane ve Střední Evropě prodávat vejce z klecových chovů

Obchodní řetězec Tesco přestane do roku 2025 prodávat vejce z klecových chovů v zemích Střední Evropy. V Česku, Slovensku, Maďarsku a Polsku už bude řetězec...  celý článek

ČEZ
Čistý zisk ČEZ vzrostl o 21 procent na 16,7 miliard korun

Čistý zisk energetické společnosti ČEZ stoupl v pololetí meziročně o 21 procent na 16,7 miliardy korun. K růstu dopomohly mimořádné příjmy z prodejů akcií MOL...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.