Expert & Partner a DITEC vytvořili Alianci

Český profesionální poskytovatel informačních technologií Expert & Partner engineering a slovenský systémový integrátor DITEC se rozhodli pro harmonizaci svých odborných kapacit, marketingových a obchodních aktivit. Vytvořili nadnárodní subjekt Aliance, jejíž nabídka má být komplexnější a konkurenceschopnější s vynaložením minimálních dodatečných nákladů pro oba alianční partnery. V tuto chvíli se nejedná o finanční či majetkové propojení společností.

„Předpokládáme, že propojením vznikne silný subjekt, který bude cíleně směřovat k vyšší kvalitě veškerých činností a který bude výrazně zaměřen na snižování nákladů při stálé aktualizaci nabídky produktů," řekl výkonný ředitel Expert & Partner engineering Antonín Jakubše.

Konkrétním přínosem a konkurenční výhodou pro stávající i budoucí klienty obou subjektů bude podle něj získání komplexních IT/IS řešení, která budou cenově velmi výhodná, dodávaná v nejvyšší kvalitě a v žádoucím čase.

Akciová společnost DITEC představuje významného systémového integrátora na slovenském trhu informačních technologií, zabezpečující integrované služby pro velké a střední organizace při budovaní svých informačních systémů v oblasti e-commerce  a telekomunikací.

„DITEC je společností, jejíž produkty se nepřekrývají s produktovou nabídkou českého partnera, ale vzájmně se doplňují. Firma má dobrou image a také její reference na Slovenském trhu jsou  významné.  Proto jsme velmi rádi, že se nám podařilo uzavřít alianční dohodu právě s touto firmou,“ vysvětluje rozhodnutí managementu Expert & Partner engineering Petr Šrámek, ředitel pro strategii a vývoj.

Ředitel společnosti DITEC Peter Lukeš se vyjádřil k vzniku Aliance takto: „Silnou stránkou společnosti DITEC byly a jsou dodávky pro segmenty bankovnictví, státní správa, telekomunikace a energetika. Se vzájemnou podporou můžeme naše portfolio klientů rozšířit a posílit."

Prvním společným úkolem, pro který se rozhodlo vedení obou firem, bude proškolení obchodních a implementačních týmů tak, aby byly schopny svým zákazníkům v obou zemích nabízet, prodávat a implementovat vedle svých vlastních produktů rovněž produkty partnera.