Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Pro zájezd osobně. Fischer vylepší pobočky, i když věří internetu

  15:55aktualizováno  15:55
V době, kdy se čím dál více nákupů služeb přesouvá na internet, je to trošku paradox. Cestovní kancelář Fischer v minulosti výrazně investovala do internetového prodeje, teď však posílí prodeje na pobočkách.

Nová pobočka CK Fischer na pražské Národní třídě. | foto: CK Fischer

Nový koncept poboček CK Fischer představila v Praze na Národní třídě. Pokud se osvědčí, stejnou proměnou má projít postupně všech více než padesát prodejen zájezdů, které má firma po celé republice.

„Většina lidí začne hledat zájezd na internetu, ale pak stejně přijdou na pobočku. Lidé chtějí svoji dovolenou s někým zkonzultovat a poradit se,“ vysvětlil šéf CK Fischer Jiří Jelínek. „Z dovolené není ještě klasické spotřební zboží, které se kupuje přes internet,“ vysvětlil.

Podle něj lidé mají u zájezdů ještě často obavy platit přes internet, protože jde o výrazně větší sumy najednou. I proto jdou na pobočku.

Kromě nového vzhledu budou prodejci zájezdů mluvit se zákazníky jinak, než jsou zvyklí. Klient nebude sedět proti nim, ale vedle nich, aby se mohli oba společně dívat do monitoru při výběru dovolené. Neplatí podle nich, že na pobočce vybírají zájezdy jen starší ročníky.

Prodej přes pobočky tvoří zhruba 60 % prodejů všech zájezdů CK Fischer, přes internet zhruba šest procent. Firma nezvažuje, že by zájezdy on-line nabízela levněji, i například kvůli udržení sítě provizních prodejců.

Modernizace poboček je mimo jiné reakcí na rozchod CK Fischer s největším internetovým prodejcem zájezdů, společností Invia. Podle Jelínka od rozchodu prodeje cestovky rostou.

Pobočky cestovních kanceláří prošly v minulosti značnou redukcí, zavírali je všechny největší hráči na trhu. V posledních letech však jejich počty opět rozšiřují.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Vozíky si následně převezmou pracovníci vyskladňující zboží. Ti opět skenují...
Amazon přidá na hodinové mzdě desetikorunu. Vedoucí si polepší o 6 procent

Americký internetový prodejce Amazon zvýší v Česku od září nástupní mzdu o osm procent. Hodinová sazba se tak zvýší na 135 korun, vedoucím týmu stoupne o 5,9...  celý článek

True Gault
Aplikace vytvoří pomocí skenu nohou dokonale padnoucí lodičky

Dámské boty na podpatcích už nemusí být nepohodlné. Newyorský start-up True Gault představil vůbec první aplikaci pro iPhone, která naskenuje nohy a vytvoří...  celý článek

ČEZ
Čistý zisk ČEZ vzrostl o 21 procent na 16,7 miliard korun

Čistý zisk energetické společnosti ČEZ stoupl v pololetí meziročně o 21 procent na 16,7 miliardy korun. K růstu dopomohly mimořádné příjmy z prodejů akcií MOL...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.