Firma se vrhá do segmentu, který je dosud doménou hlavně ukrajinských dopravců. Z Prahy nabídne jednu ze svých nejdelších linek v síti: do Kyjeva pojede autobus 26 hodin a 40 minut. Cena jednosměrné jízdenky začíná pod tisícikorunou, od září začne jezdit i druhý spoj, který pojede „jen“ 24 hodin. Nová linka pojede přes Brno, Ostravu, Katovice, Krakov, Řešov, Lvov nebo Žitomír.
Linka Praha - Kyjev ale nebude nejdelší v síti Flixbusu. Tou je spoj Dortmund - Sarajevo, který jede 30 hodin a 15 minut.
Flixbus současně navýší i počet spojů mezi Prahou a polskou Vratislaví, od čtvrtka začne jezdit přímo dvakrát denně přes Liberec. Z jízdního řádu však naopak v září zmizí linka z Prahy do Berlína přes Liberec či Žitavu.
Mluvčí FlixBusu Nina Göbbelsová uvedla, že v Praze oproti loňskému létu zaznamenali nárůst cestujících o padesát procent. Firma už dříve informovala, že chce z Prahy udělat základnu pro další růst směrem na východ, nové linky tuto strategii potvrzují. Společnost se však chce zaměřit i na vnitrostátní linky v Česku.
Expanze dálkových autobusů v Česku je patrná také ve statistikách dopravy, segment mezinárodní autobusové dopravy je v podstatě jediný, který u autobusových linek roste.