

Vlakem Podkrušnohořím. Elektrárna Ledvice. čtyři hodiny pod zářivkou.
Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
Jan Sůra
Autor: Alexandr Satinský, iDNES.cz
Ze Svinova vyrážím poznávat Ostravsko. Elefantem do Českého Těšína.
Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
Expres Slezan do Ostravy. Takhle nějak si představuji cestování ve 21.století.
Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
Restaurační marketing u Hulína aneb jak využít zpoždění.
Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
Poloprázný autobus z Valmezu do Kunovic.
Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
Motorový vůz řady 843, Jeden z nejrozšířenějších typů na neelektrifikovaných tratích.
Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
Nádraží v Bylnici prošlo modernizací za evropské dotace před dvěma lety. Skoro to vypadá, jako by jednu budovu nechali být a postavili novou.
Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
Interiér maďarských vozů v rychlíku Chopin.
Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
Noční cestování napříč celou zemí.
Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
Opět do autobusu. Z Olbramovic do Tábora vlaky nejezdí kvůli stavbě rychlejšího spojení.
Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
Redaktor Jan Sůra (na snímku) vyráží na třídenní velký test Českých drah
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
České dráhy nakoupily motorové jednotky RegioShark od polského výrobce Pesa, nasazují je například v Karlovarském kraji. I na trati, která je celá elektrifikovaná.
Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
Interiér modernizovaného multifunkčního vozu, který ČD s oblibou nasazují na jinak hlavně "koženkové" rychlíky.
Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
České dráhy nasazují na osobní vlaky na podkrušnohorské lince z Děčína do Kadaně - Prunéřova nízkopodlažní jednotky Regiopanter. z Chomutova do Prunéřova je vlak prakticky prázdný.
Autor: Jan Sůra, iDNES.cz