náhledy
VUT, 182 hlasů, 2. místo. Video zobrazuje ženy a muže v odlišných oddělených světech definovaných jasně vymezenými rolemi – muž jako expert, ve vedoucí a technické roli oproti ženě v podřízené roli jako objekt touhy. Muž je tu prezentován jako ten schopný, úspěšný a inteligentní, žena jako hezký doplněk a je zde přirovnána ke psu.
Autor: prasatecko.cz
VUT, 182 hlasů, 2. místo. Video zobrazuje ženy a muže v odlišných oddělených světech definovaných jasně vymezenými rolemi – muž jako expert, ve vedoucí a technické roli oproti ženě v podřízené roli jako objekt touhy. Muž je tu prezentován jako ten schopný, úspěšný a inteligentní, žena jako hezký doplněk a je zde přirovnána ke psu.
Autor: prasatecko.cz
VUT, 182 hlasů, 2. místo. Video zobrazuje ženy a muže v odlišných oddělených světech definovaných jasně vymezenými rolemi – muž jako expert, ve vedoucí a technické roli oproti ženě v podřízené roli jako objekt touhy. Muž je tu prezentován jako ten schopný, úspěšný a inteligentní, žena jako hezký doplněk a je zde přirovnána ke psu.
Autor: prasatecko.cz
VUT, 182 hlasů, 2. místo. Video zobrazuje ženy a muže v odlišných oddělených světech definovaných jasně vymezenými rolemi – muž jako expert, ve vedoucí a technické roli oproti ženě v podřízené roli jako objekt touhy. Muž je tu prezentován jako ten schopný, úspěšný a inteligentní, žena jako hezký doplněk a je zde přirovnána ke psu.
Autor: prasatecko.cz
2015. Pivovar Vilém se rozhodl využít pro svoji reklamu sexualizaci nezletilé dívky (záběr je z filmu Lolita). Žena je vyobrazená se sexuálním výrazem jako objekt touhy. Je zde pasována do dekorativní role k upoutání pozornosti. Využívá dvojsmyslného sloganu s cílem zdůraznit sexuální motiv sdělení bez souvislosti s hospodou/pivem (pohlavní styk je v České republice zákonem povolen od patnácti let).
Autor: prasatecko.cz
ODS si vysloužilo s tímto plakátem třetí místo v anketě Sexistické prasátečko. Využití nahého ženského těla k upoutání pozornosti bez přímé souvislosti s politickou stranou. Žena je pasována do role sexuálního objektu. Vyjádření tiskové mluvčí ODS Jany Havelkové: "Tato fotomontáž s logem ODS není oficiálním materiálem strany a občanští demokraté nejsou jejími autory. Od takového využití našeho loga se distancujeme." Vyjádření NESEHNUTÍ: Obrázek byl ponechám v soutěži z důvodu objevení se na Facebooku ODS Praha 8 v pozitivním kontextu. Distancování od tohoto způsobu prezentace oceňujeme.
Autor: prasatecko.cz
Fakulta elektrotechniky a informatiky VŠB. Muž je tu zobrazen jako ten hlavní, co sedí "na trůnu" s intelektuálním vzhledem, ženy kolem něj stojí ve smyslných pózách a těsné oblečení zdůrazňuje jejich atraktivní vzhled. Dvojsmyslný slogan k podtržení významu obrazového sdělení reklamy bez přímé obsahové souvislosti se školou.
Autor: prasatecko.cz
2015. Dokonalé zateplení, 120 hlasů, 5. místo. Využití dvojsmyslného zesměšňujícího sloganu s cílem zdůraznit sexuální motiv sdělení bez souvislosti s produktem.
Autor: prasatecko.cz
Day to Day, 127 hlasů, 4. místo. Vítězná reklama Sexistického prasátečka z roku 2012 stále nezmizela. Dvojsmyslný slogan, který doplňuje dvě nahé ženy, zdůrazňuje sexuální motiv sdělení. Nahé ženy jsou tu pouze k upoutání pozornosti, nemají žádnou souvislost s nabízenou službou.
Autor: prasatecko.cz
Nejsexističtější reklama na Cabaret Darling získala 258 hlasů. Nevkusné zobrazení ženských genitáliích (originál jsme graficky upravili) na pánských záchodcích ke zdůraznění sexuálního motivu.
Autor: prasatecko.cz
Klenoty Aurum, 58 hlasů, 13. místo. „Sex sells“ - reprezentace osob v čistě sexualizované (dekorativní) funkci k upoutání pozornosti. Nahá ženská těla jsou zde bez přímé obsahové souvislosti přiřazena k propagaci šperků.
Autor: prasatecko.cz