"Z nové image vyplývá, že banka vstoupila do nové éry, že chceme být profesionálnější, inovativní i konkurenceschopnější," tvrdí šéf KB Alexis Juan.
Logo se mění ze dvou stylizovaných písmen KB na červenočerný čtverec rozdělený bílou linkou, přičemž písmena KB stojí mimo. Podobné logo využívá i mateřská Société Génerale.
"Nadále budou všechny produkty pro občany a malé podniky nabízeny pod jednotnou značkou KB," uvedla mluvčí banky Marie Růžičková.
Nové spořicí programy
S novou tváří zavádí Komerční banka také některé nové produkty, především spořicí účty Vital a balíček pro pohodlnější správu účtu Perfekt konto.
Základem tří modifikací Vitalu je investice do kapitálového životního pojištění, přičemž klient vkládá pravidelně nejméně 300 korun měsíčně. Banka po dobu pěti let garantuje tříprocentní úrokovou sazbu. Navíc lze ročně odepsat z daňového základu až 12 tisíc korun.