Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Gott si v reklamě zahrál prezidenta a zvedl prodeje ochucených čajů

  9:26aktualizováno  9:26
Společnost Karlovarské minerální vody, největší výrobce balené vody v zemi, si pochvaluje spolupráci se zpěvákem Karlem Gottem. Zlatý slavík pro společnost v roli prezidenta propaguje v reklamě ochucený čaj. Prodeje nápoje jdou díky spotům se zlatým slavíkem nahoru.

V jednom ze série klipů se Gott coby prezident připravuje na svůj projev a popíjí ledový čaj Aquila postavený na řečnickém pultíku. Kameramanovi však láhev s čajem překáží při záběru a "prezidenta" Gotta požádá, aby ho dal pryč. "Ale proč? Piju ho pořád," reaguje překvapeně Gott.

Gottovo angažmá se největšímu výrobci balených vod v zemi vyplatilo. Úspěch kampaně se podle mluvčí společnosti Bibiany Beňové odrazil na rostoucích prodejích čajů. "Reklamní kampaň určitě splnila naše očekávání," sdělila iDNES.cz Beňová. Jak vysoký honorář Gott za propagaci nápojů získal, Beňová odmítla sdělit.

Podle kreativního ředitele reklamní agentury Konektor Martina Charváta se dá jeho výše těžko odhadnout. "Osobnost jeho formátu si může říct v zásadě jakoukoliv cenu. Na zadavateli reklamy už pak je, zda se mu to vyplatí," míní Charvát.

Honoráře slavných osobností za účinkování v televizní reklamě se podle něj pohybují v řádech milionů korun. "Pan Gott si samozřejmě mohl říci relativně málo, pokud ho ta práce bavila, ale také si mohl říci řádově o miliony a mohl je dostat," dodal Charvát. Jeho agentura na kampani s Gottem nepracovala.

Karel Gott se v reklamách objevuje jen velmi zřídka. Reklama na Aquilu je vůbec prvním televizním spotem, v němž propaguje určitý produkt. V roce 2009 Gott nafotil první reklamní kampaň ve svém životě pro módní salon Richter. Tehdy odmítl nárok na honorář.

Firmy využívají známé osobnosti v reklamách často. Například vodu Mattoni pro Karlovarské minerální vody propaguje herec a moderátor Jan Kraus.

Že slavné osobnosti dobře "prodávají", potvrzuje i mediální zástupce společnosti Stock - Plzeň Jiří Janoušek. Největší likérka v zemi před časem natočila spoty na likér Fernet s herci Karlem Rodenem či Ivanem Trojanem. "Kampaň s Ivanem Trojanem běží zhruba rok a patří k nejúspěšnějším v naší společnosti. Nárůsty prodejů jsme během té doby zaznamenali," řekl iDNES.cz Jiří Janoušek.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Petr Horálek a Mléčná dráha v poušti Atacama.
Za expedici utratím i sedmdesát tisíc, říká lovec zatmění Slunce

Fotograf, spisovatel, cestovatel a astronom Petr Horálek (31) má poněkud dražší koníček. Žádné úplné zatmění Slunce mu neunikne. Cestuje po celém světě a fotí...  celý článek

Příbram - Dlouhá Lhota, domovské letiště Jiřího Pruši shora.
Komu budou patřit malá letiště? Spor o příbramské o tom rozhodne

Nejvyšší správní soud v Brně odložil klíčové rozhodnutí v kauze letiště Příbram, které je precedentem pro desítky dalších letišť v České republice. Budou česká...  celý článek

Japonský bezdomovec v Tokiu. Ilustrační foto
Podíl zaměstnanců, kteří kvůli malé mzdě žijí v chudobě, vzrostl

V Česku v posledních letech přibývalo lidí, kteří si v práci za celý rok nevydělali dost a spadli pod hranici příjmové chudoby. V roce 2011 se to týkalo zhruba...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.