Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zavadil spojil byznys. Novou zubní pastu nabídne i v obřím hračkářství

  10:00aktualizováno  10:00
Podnikatel Pavel Zavadil, který stojí za výrobcem dentální hygieny Herbadent a hračkářstvím Hamleys, se rozhodl oba byznysy propojit. V říjnu uvede Herbadent na trh dětskou zubní pastu, která bude k dostání mimo jiné v obří prodejně hraček na pražských Příkopech.

Spolumajitel společnosti Herbadent Pavel Zavadil před historickými sudu ve sklepení firmy na pražském Smíchově. | foto:  Michal Růžička, MAFRA

Zubní pastu pro děti Herbadent doposud ve svém portfoliu neměl. Společnost pro ni zvolila symbol zubní víly. Součástí balení bude i dětský zubní kartáček od českého výrobce Spokar, celek by pak podle spolumajitele firmy Zavadila měl stát do sto korun.

Podnikatel stojí i za obřím pražským hračkářstvím Hamlyes. „Hamlyes je místo, kde projde mnoho rodičů s dětmi. A my máme s Herbadentem najednou produkt, který je pro děti. To, že jsem spolumajitel tady i tam mi dává možnost toho využít,“ vysvětlil Zavadil.

Prodej v Hamlyes by měla odstartovat speciální víkendová akce ve spolupráci s projektem Dětský úsměv, který se zabývá preventivní péčí o zuby v mateřských a základních školách.

„S touto organizací bychom chtěli udělat nějakou hru, kde by dětem na jednotlivých stanovištích bylo vysvětlováno, jak si správně čistit zuby. Když nasbírají všechna razítka, dostanou jako dárek naši zubní pastu,“ popsal plány Zavadil. Uvedení novinky plánuje firma doprovodit i reklamní kampaní v televizi, kinech a na internetu.

Zubních past se prodalo méně, roste zájem o elektrické kartáčky

Češi podle údajů společnosti Nielsen, která sleduje prodeje v maloobchodních prodejnách o velikosti minimálně 400 metrů čtverečních bez údajů z řetězce Makro, za posledních dvanáct měsíců utratili za zubní pasty jedna a půl miliardy korun. Útraty mírně poklesly i přesto, že produkty zdražily.

Fotogalerie

„V České republice se prodalo necelých 3,1 milionu litrů zubních past, což je přibližně o 25 tisíc litrů méně než tomu bylo ve stejném období minulého roku,“ uvádí konzultant společnosti Nielsen Matěj Bohůnek. Trhu podle něj dominují velké nadnárodní značky Colgate, Elmex, Odol, Sensodyne a Signal. Český Herbadent, který letos slaví 120 let, podle Zavadila neovládá ani procento trhu.

Naopak rostly prodeje zubních kartáčků. Za posledních dvanáct měsíců se jich prodalo o osmnáct procent více, přičemž v nemalé míře se na tom podílely elektrické zubní kartáčky. Těch se prodalo o dvě třetiny více. „Ani běžné a mezizubní kartáčky ovšem nezahálely a zaznamenaly 11procentní, respektive 17procentní nárůst,“ dodal Bohůnek.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Společnost Pilous se Škodou Auto přišli na způsob, jak do kontejneru vměstnat 4...
Obalová firma hraje tetris s octavií. Do kamionu se vejdou čtyři

Pravidla ve světě automobilek jsou tvrdá. Přepravní obaly, které vyrábí pražská firma Pilous, musí být ve Škodě Auto nachystané do dvaceti minut od oznámení...  celý článek

Vozíky si následně převezmou pracovníci vyskladňující zboží. Ti opět skenují...
Amazon přidá na hodinové mzdě desetikorunu. Vedoucí si polepší o 6 procent

Americký internetový prodejce Amazon zvýší v Česku od září nástupní mzdu o osm procent. Hodinová sazba se tak zvýší na 135 korun, vedoucím týmu stoupne o 5,9...  celý článek

Vozy potravinového e-shopu Košík.cz
Internetový supermarket Košík míří pod křídla Mall. Spojí síly s Kolonialem

Skupina Mall Group kupuje internetový supermarket Košík.cz od podnikatele Josefa Kollera, který se v posledních týdnech stal jeho vlastníkem. Transakci...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.